Hejacissa sanottua

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kerroush kirjoitti:Kerropa PiLi, mitä rikollista jemma on mielestäsi tehnyt/tekee Hejacissa?

Yksilöi. Kukaan tuskin ottaa vakavasti noita heittojasi, joista substanssi tyystin puuttuu.
Sinun vaimosi on kertomasi mukaan joutunut vakavan fyysisen väkivallan kohteeksi aikoinaan. Aivan vastaavasti kohdistetaan julmaa henkistä väkivaltaa Anneli Aueriin ja hänen tukijoukkoihinsa. Minä en hyväksy sen enempää fyysistä kuin henkistä väkivaltaakaan, koska niistä jää kohteisiinsa usein elämänikäiset arvet.

Mikäli olet aidon oikeasti kuunnellut vaimosi hätää ja ollut rehellisesti hänen tukenaan ja turvanaan, niin uskon, että Anneli Auerin kirja poistaa mahdolliset mustat lasit silmiltäsi ja saat kenties tunteita repivän lukuelämyksen. Uskallatko ottaa riskin ja lukea kirjan? Toivon joka tapauksessa vaimollesi kaikkea hyvää ja sinulle voimia hänen tukemisekseen, jos hän vielä asiassa tukea tarvitsee.

Olen yksilöinyt mm. Lounais-Suomen poliisille ja valtakunnansyyttäjälle ne seikat, joiden johdosta olisi mielestäni poliisin pitänyt suorittaa esitutkinta jemman kirjoitteluun liittyen. En katso olevani velvollinen yksilöimään sinulle tarkemmin jemman valheita ja hämärryttämisiä, joita Hejacin Ulvila-osio on pullollaan. Totean seisovani niiden asioiden takana edelleen, joiden johdosta olen katsonut velvollisuudekseni olla vuosien varrella viranomaisiin yhteydessä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

kerroush kirjoitti:Kerropa PiLi, mitä rikollista jemma on mielestäsi tehnyt/tekee Hejacissa?

Yksilöi. Kukaan tuskin ottaa vakavasti noita heittojasi, joista substanssi tyystin puuttuu.
Ei Pienellä liekillä ole antaa perusteluja. Ei hän vastannut minullekaan, ei pystynyt ykslöimään yhtä ainoata hejacista löytämäänsä valhetta - silti jauhaa niistä vuodesta toiseen.

23.9.2016:
Tara kirjoitti:
Kuva

Pieni liekki,
Perustelisit väitteitäsi, edes joskus!! pliiizzzzz.. edes yksi perustelu, asiallinen, ei mitään että 'Auer on syytön ja minä tiedän sen!'<--- Ei riitä!

Sanopa mitä rikollista näet tällä sivulla ja esim tässä postauksessa:

(Puhetta mahdollisesta astalosta, jota ainakaan Mäkinen ei huomannut, vaikka niin piti tärkeänä, että ulkoa piti aloittaa tutkimukset, kun siellä olosuhteet voivat muuttua jne..)
Tässä vastauksensa:
Pieni liekki kirjoitti:Aika erikoista, että hejaccilaiset ovat niin kovin kiinnostuneita sanomisistani, vaikka ovat luokitelleet meikäläisen helvetin tyhmäksi ihmiseksi, apinaksi, paskakasaksi jne.
Pili on sellainen, joka vastaa kun ei kysytä,
kysyy kun ei vastata, ei vastaa kun kysytään,
sellainen, joka eksyy tieltä, huutaa rannalla
ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen:
metsä raikuu, kaikuu, hongat humajavat.
Tuolta tulee Pili ja ähkyy, on tässä ja ähkyy,
tuonne menee ja ähkyy, on kuin löylyssä ja ähkyy
kun toinen heittää kiukaalle vettä, Pili uhkailee,
mutta ei kerro mistä rikoksesta hän aikoo ilmoittaa
poliisille. Poliisi-parat.

...niin siis montakohan ilmoitusta Pili, tuo uskollinen sanansaattaja, on poliisille jo tehnyt! ..

Hon är inte klok, verkligen! Det är därför så många struntar henne i! Polisen också.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Sinun vaimosi on kertomasi mukaan joutunut vakavan fyysisen väkivallan kohteeksi aikoinaan. Aivan vastaavasti kohdistetaan julmaa henkistä väkivaltaa Anneli Aueriin ja hänen tukijoukkoihinsa. Minä en hyväksy sen enempää fyysistä kuin henkistä väkivaltaakaan, koska niistä jää kohteisiinsa usein elämänikäiset arvet.
Minä en ole koskaan missään kirjoittanut, että hän olisi "joutunut vakavan fyysisen väkivallan kohteeksi".

Sitä paitsi mitä tekemistä minulla tai vaimollani on lastensa raiskaamisista ja pahoinpitelyistä 7,5 vuoden lainvoimaisiin rangaistuksiin tuomitun Anneli Auerin kanssa.
Pieni liekki kirjoitti:Mikäli olet aidon oikeasti kuunnellut vaimosi hätää ja ollut rehellisesti hänen tukenaan ja turvanaan, niin uskon, että Anneli Auerin kirja poistaa mahdolliset mustat lasit silmiltäsi ja saat kenties tunteita repivän lukuelämyksen. Uskallatko ottaa riskin ja lukea kirjan? Toivon joka tapauksessa vaimollesi kaikkea hyvää ja sinulle voimia hänen tukemisekseen, jos hän vielä asiassa tukea tarvitsee.
Miksi sinä kuvittelet, että Auerin kirja, syyttömäksi kirjoitettu, jotenkin koskettaisi minua tai minun ja vaimoni suhdetta.

Sanon sinulle samoin kuin Clinton sanoi ensimmäisessä debatissa Trumpille: "PiLi, you live in your own world."
Pieni liekki kirjoitti:Olen yksilöinyt mm. Lounais-Suomen poliisille ja valtakunnansyyttäjälle ne seikat, joiden johdosta olisi mielestäni poliisin pitänyt suorittaa esitutkinta jemman kirjoitteluun liittyen. En katso olevani velvollinen yksilöimään sinulle tarkemmin jemman valheita ja hämärryttämisiä, joita Hejacin Ulvila-osio on pullollaan. Totean seisovani niiden asioiden takana edelleen, joiden johdosta olen katsonut velvollisuudekseni olla vuosien varrella viranomaisiin yhteydessä.
Kiitos tästä avautumisesta. Tämä kertoo sinusta paljon enemmän kuin kenestäkään muusta.

Et tietenkään ole velvollinen yksilöimään minulle mitään. Tämä selvä. Mutta...

Jos oletetaan, että olet oikeassa jemman valehtelusta ja hämärryttämisestä (mitä et todellakaan ole), niin milloin valehtelemisesta tai hämärryttämisestä keskustelupalstalla on tullut Suomessa rikollista?

Rikollista sen sijaan on valehteleminen poliisille jos ei ole syytetyn asemassa. Siitä voidaan jopa tuomita. Olisikohan Anneli Auerin syytä olla varuillaan, ettet vaan tee hänestäkin tutkintapyyntöä.

Aika vahvan väitteen heitit, ilman todisteen häivääkään. Mutta sehän sopii sinulle ja sinun normaaliin tyyliisi.
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Nimimerkki Pieni Liekki(S****** K*********) , on syyllistynyt kotirauhan häirintään, kaivamalla toisen, tälläkin foorumilla kirjoittavan, nimimerkin yhteystiedot ja soittamalla tälle henkilökohtaisesti tämän omaan puhelimeen, vaatien, että nimimerkki vaihtaisi mielipidettään Anneli Auerista, koska se ei sovi nimimerkki Pieni Liekki maailmankuvaan.

ETTÄ MITÄPÄ JOS PITÄSIT LIEKKI TURPASI KIINNI !
Pieni liekki

Kerroush!

Pari kysymystä sinulle:

1. Miksi et voi keskustella kanssani normaalisti kuin ihminen toiselle ihmiselle?

2. Etkö luokittele raiskausta vakavaksi fyysiseksi väkivallaksi?

Jos sinusta tuntuu siltä, että olen sinulle kuin punainen vaate, niin toivon, että merkitset minut vihamieheksesi. Näin et joudu lukemaan viestejä henkilöltä, jota et arvosta pätkän vertaa. Minulla on ainakin lähes joka kerta lukiessani viestejäsi tunne, että ilkeilet minulle ja aliarvostat meitä täällä kirjoittavia naisia. Toivon, että olen väärässä tuntemuksineni, mutta jos jatkat samalla tyylillä, niin ignooraa minut jatkossa vastattuasi tähän viestiini. Kiitän kovasti jo etukäteen siitä, mikäli jätät minut rauhaan turhilta piikityksiltä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Pieni liekki

Frankie kirjoitti:Nimimerkki Pieni Liekki(S****** K*********) , on syyllistynyt kotirauhan häirintään, kaivamalla toisen, tälläkin foorumilla kirjoittavan, nimimerkin yhteystiedot ja soittamalla tälle henkilökohtaisesti tämän omaan puhelimeen, vaatien, että nimimerkki vaihtaisi mielipidettään Anneli Auerista, koska se ei sovi nimimerkki Pieni Liekki maailmankuvaan.

Frankie!

Palstan säännöissä todetaan seuraavaa:

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.

Miksi muuten haluat minun vaikenevan? Alkaako totuus satuttaa?
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:1. Miksi et voi keskustella kanssani normaalisti kuin ihminen toiselle ihmiselle?
En voi. En kykene. Sinulta kun puuttuu kokonaan huumorintaju.
Pieni liekki kirjoitti:2. Etkö luokittele raiskausta vakavaksi fyysiseksi väkivallaksi?
Etkö lue, mitä kirjoitan vai etkö ymmärrä?

Toistan: "Minä en ole koskaan missään kirjoittanut, että hän olisi "joutunut vakavan fyysisen väkivallan kohteeksi"."

Yrität laittaa sanoja suuhuni. Ei onnistu, ei.
Pieni liekki kirjoitti:Jos sinusta tuntuu siltä, että olen sinulle kuin punainen vaate, niin toivon, että merkitset minut vihamieheksesi. Näin et joudu lukemaan viestejä henkilöltä, jota et arvosta pätkän vertaa. Minulla on ainakin lähes joka kerta lukiessani viestejäsi tunne, että ilkeilet minulle ja aliarvostat meitä täällä kirjoittavia naisia. Toivon, että olen väärässä tuntemuksineni, mutta jos jatkat samalla tyylillä, niin ignooraa minut jatkossa vastattuasi tähän viestiini. Kiitän kovasti jo etukäteen siitä, mikäli jätät minut rauhaan turhilta piikityksiltä.
Eihän minulla ole mitään ongelmaa sinun kanssassi. Sinähän tässä koko ajan valitat.

Eikä sukupuolella ole tässä mitään tekemistä. Väitätkö, että ignooraan sinua koska olet nainen (mitä en tietenkään voi varmuudella tietää, onhan tämä anonyymi palsta)?

Samalla minun pitäisi ignoorata kaikkia kaikkien palstojen naisia. Kuten esim. Taraa ja jemmaa (jos he nyt ovat naisia) kuten myös muitakin feminiinejä kirjoittajia.

Yksisilmäisyyttä minä en kestä.
Pieni liekki

kerroush kirjoitti: Yksisilmäisyyttä minä en kestä.
No, avaa sitten se toinenkin silmäsi!
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:No, avaa sitten se toinenkin silmäsi!
:wink:
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Pieni liekki kirjoitti:
Frankie kirjoitti:Nimimerkki Pieni Liekki(S****** K*********) , on syyllistynyt kotirauhan häirintään, kaivamalla toisen, tälläkin foorumilla kirjoittavan, nimimerkin yhteystiedot ja soittamalla tälle henkilökohtaisesti tämän omaan puhelimeen, vaatien, että nimimerkki vaihtaisi mielipidettään Anneli Auerista, koska se ei sovi nimimerkki Pieni Liekki maailmankuvaan.

Frankie!

Palstan säännöissä todetaan seuraavaa:

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.

Miksi muuten haluat minun vaikenevan? Alkaako totuus satuttaa?
Ei satuta muutakuin sinun saatanallisen typerät puheet/kirjoitukset.
Sattuuko sua tuo tyhmyys ? Tekeekö kipeetä olla tyhmä ?
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:No, avaa sitten se toinenkin silmäsi!
:shock:

Onko noin paree?
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

sanoitta paras:
Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Kissankello
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Emilia_ tuossa kirjoitti tyhjänpäiväisen viestin, mutta huomasi heti itsekin viestinsä tason ja poisti sen saman tien julkaistuaan. Vastataanpa siihen silti.
Emilia_ kirjoitti:
Tara kirjoitti:Ei Pienellä liekillä ole antaa perusteluja.
Ja antiannelisteilla on muka on paremmat perustelut? Antiannelistien yleisin perustelu, "Anneli on syyllinen" on pelkkä mielipide, ei perustelu.
Huomaa kyllä, että ko. kirjoittaja on tullut palstalle reilu kuukausi sitten ja suoltanut tänne 40 tylsää ja sisällötöntä mielipideviestiä. Sen lisäksi auot nyt ihan väärälle ihmiselle, kun Taralle auot. Et tule eläessäsi perehtymään Ulvila-caseen niin paljon kuin hän. :lol:
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Emilia_
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Emilia_ »

Kissankello kirjoitti:Huomaa kyllä, että ko. kirjoittaja on tullut palstalle reilu kuukausi sitten ja suoltanut tänne 40 tylsää ja sisällötöntä mielipideviestiä. Sen lisäksi auot nyt ihan väärälle ihmiselle, kun Taralle auot. Et tule eläessäsi perehtymään Ulvila-caseen niin paljon kuin hän. :lol:
Onko sinulle jokin ongelma, että poistin viestini?
Vai ovat viestini tylsiä ja sisällöttämiä? No ei niitä ole pakko lukea, jos ei kiinnosta.
Omissa viesteissäsi haukut Annelia sekä kaikkia annelisteja. Haukkuminen taitaa olla luonnollista antiannelisteille...
Viimeksi muokannut Emilia_, Su Loka 02, 2016 12:08 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Mikä ihme sinuakin vaivaa? Voiko olla turhempaa kirjoittajaa kuin sinä??
Mitään muuta et saa aikaiseksi, kuin näitä lautamiestekstejä ja jotain kuvia.

Ihan vaan ystävyydellä, mutta Corazzonin ja ÖppnasHärin jälkeen olet mitättömin kirjoittaja näissä Ulvila-ympyröissä. Et ole mitään järjellistä kirjoittanut koskaan, mutta toisaalta onneksi osaat pysyä erossa tuolta varsinaisista ketjuista toisin kuin edellämainitut. Ja joku kuva on joskus ollut melkein hauska. Siksi kiilaat ohi näistä, mutta aika hiuksenhienosti.
Että mielellään jos vähän vähentelisit.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin