Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Suon savuttomuuden virastoissa ja paikoissa joissa ihmisten on pakko käydä, myös liikennevälineissä, mutta ravintolaan ei ole kenenkään pakko mennä. Jos ravintoloitsija voisi itse päättää, saisivat ihmiset itse valita joko savuttoman tai savullisen ravintolan. Ärsyttää diktatuuri. :wink:
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Heinä 20, 2008 6:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Sirpa kirjoitti:Suon savuttomuuden virastoissa ja paikoissa joissa ihmisten on pakko käydä, myös liikennevälineissä, mutta ravintolaan ei ole kenenkään pakko mennä. Jos ravintoloitsija voisi itse päättää, saisivat ihmiset itse valita joko savuttoman tai savullisen ravintolan.
Jos on ravintolassa työssä, sinne taitaa olla pakko mennä.
Sirpa

No, valitsee sitten työpaikakseen sen savuttoman ravintolan, vai kuinka? Tuskin hajuille allerginen henkilökään haluaa töihin kemikaliokauppaan, tai tällä perusteella poistettaisiin koko kaupat, vai kuinka? (Anteeksi, mutta onko tuollaista sanaa vielä olemassa kuin "kemikaaliokauppa", vai onko sen tilalla jokin uusi sana?)
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Heinä 20, 2008 6:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sirpa kirjoitti:No, valitsee sitten työpaikakseen sen savuttoman ravintolan, vai kuinka?
No joo. Hyvin on asiat, jos jokainen tämän päivän Suomessa voi valita työpaikkansa. Tietenkin voi valita terveellisen työttömän elämän kotona tai ottaa riski sairastua ja tehdä töitä. :shock:
Sirpa

No, niinpä. Olen kuulut, että elämä olisi varmin kuolemaan johtava sairaus myös. Tietysti kaikkea kannattaa maksimoida, elämän pituuttakin, on sitten paremmat mahdollisuudet päästä kitumaan pidemmäksi aikaa siihen paljon puhuttuun suomalaiseen laitoshoitoon.
Viimeksi muokannut Sirpa, Su Heinä 20, 2008 6:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Olin avanut oma keskustelua siellä VAPAA SANA, kun tuo on "ärsytää Minfossa"- mua ärsytää tuo että ei voi enää polltta amissään, mutta ei johdu tästä palstasta.
Sirpa

Hyvä juttu, tämä menikin tässä ketjussa jo pahasti otsikon viereen, heh.
Alethes doksa meta logu
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Alottelijoitten ylisuuret avatar-kuvat :evil: :evil: :evil:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Sirpa kirjoitti:No, valitsee sitten työpaikakseen sen savuttoman ravintolan, vai kuinka?
Kuten sanottu, passiivinen tupakointi on vaarallista myös tupakoijille, itseasiassa tupakoiva, savuisessa ravintolassa työskentelevä henkilö on kaikkein suurimmassa riskissä tupakointisairauksien suhteen. Niin, ja tietenkin pitää miettiä myös niitä ravintolatyöntekijöitä, jotka odottavat lasta, joka ei voi valita äitinsä työpaikkaa. Tai niitä työntekijöitä, jotka haluaisivat lopettaa.

Voi myös miettiä, millä tavoin savuinen työympäristö kannustaa tupakoimaan - mm. psykiatristen sairaaloiden historiaan kuuluu se, että sekä työntekijät että potilaat polttivat runsaasti, koska se kuului "kulttuuriin". Savuttomat sairaalat ovat kaikkien etu, ja niin ovat loppukädessä savuttomat ravintolat. Ja niistä puheen ollen - aika monessa taitaa kuitenkin olla tupakointikopit.
Sirpa

Kiva kuulla, että Suomessa todella välitetään ihmisistä, se lämmittää mieltäni.
Alethes doksa meta logu
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kiva kuulla, että Suomessa todella välitetään ihmisistä, se lämmittää mieltäni.
Asia on oikeastaan niin, että Suomessa välitetään siitä, minkälainen imago meistä tallentuu ulospäin ja miltä asiat NÄYTTÄVÄT ulospäin. Minulla ei ole sellaista tunnetta, että täällä todella välitettäisiin ihmisistä, mutta Sirpa taisit kirjoittaa viestisi kieli poskessa vai mitä... :wink:
Nothing is quite what it seems
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ärsyttää, että nykyään vähän joka ketjussa katoaa sivuraiteille eikä edes modet huomauta asiasta yhtään mitään. Ei muuten, mutta kun aletaan höpistä jostain muusta niin alkuperäinen asia unohtuu. *huokaus*
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Olet oikeassa. Minua ärsyttää Minfossa nyt se, että huomaan vetäväni taas aiheita off topiciin. Valitettavasti rönsyily on vähän helmasyntini. Yritän petrata.
Nothing is quite what it seems
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Ei vika ole vain yhden ihmisen tuossakaan OT asiassa, vaan monen. Alkaa vain pikkuhiljaa ärsyttää, että melkein mitä vain lukee niin siellä on OT:tä.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Sirpa kirjoitti:No, niinpä. Olen kuulut, että elämä olisi varmin kuolemaan johtava sairaus myös. Tietysti kaikkea kannattaa maksimoida, elämän pituuttakin, on sitten paremmat mahdollisuudet päästä kitumaan pidemmäksi aikaa siihen paljon puhuttuun suomalaiseen laitoshoitoon.
Laitokseen kuolemaan nälkään kun mamu-hoitajat eivät ehdi syöttää?

Ei kiitos, avaan oluen ja sytytän savukkeen... 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lukittu