Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 1:59 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Touko 14, 2026 9:22 am Picard 3 seesoni ehkä top 3 trekki seesoni kaikki trekki sarjat huomioiden.kaikki next generation starat pykälässä Dataa ja Worffia myöten 😍 kävin hakee kolme litran vankkuharkkoa evääksi ja nyt vikat kolme jaksoa pyörimään.

Mitä tulee noihin mobilepay juttuihin ni kela ottaa kaikki tommoset tuloina huomioon eli jos joku pistää mulle hyvää hyvyyttään vaikka 30 erkkiä ni sen kela vähentää mun seuraavasta toimeentulo jutusta.

Jos on liikaa rahaa ni hesy ja vastaavat järjestöt kyllä tarttee jokaisen euron ku pelastavat rääkättyjä ja kodittomia kissoja ja koiroja.

Kiitti nyt kuitenkin apu tarjouksesta lämmittää tommonen aina mieltä.
Hesy on muuten hyvä idea. Olen avustanut Ukrainaa erilaisten järjestöjen kautta noin 5000 eurolla sitten 2022 vuoden. Katson, että kiintiö alkaa olla täynnä ja aika vaihtaa kohdetta.

Olet suosikkipunikkeja, vaikka mielipide-eroja meillä on valtaisasti. Pidän tuosta asenteestasi, joka on hyvään pyrkivä. Ihmisillä voi olla kaikenlaisia puolia. Hyvänä esimerkkinä on Per Edvin ”Sahara” Andersson (rip). Asusteli loppuaikoinaan Kirkkonummen lähellä ja kävin Saharan kanssa (siis en pelkästään Saharan kanssa) pari kertaa ampumassakin (en mitenkään Saharaa tuntenut sinällään, mutta kaverini tunsi). Sahara oli todella eläinrakas ja puuttui Kirkkonummellakin eläinten kaltoinkohteluun.

Vaikka säkin eittämättä olet rankka äijä, niin Sahara oli kyllä rankempi. Sillä oli naamassa arpia puukon viilloista ja toinen silmä jatkuvasti "sirrillään" (en tiedä oliko syy henkinen, mutta epäilen syyksi silmäalueen vammaa). Sen näköinen tyyppi, että siltä ei erikseen tarvinnut alkaa kyselemään, että "puhuppas ranskaa kun oot kerran legioonassa ollut pitkään!".
kiits 8) Ukrainan apu on helvetin hyvä juttu jos yhtään on lukenut talvisodasta ni tietää kuinka suomeakin pyrittiin auttamaan aina etelä amerikkaa myöden mut ikävä kyllä laivat ei päässyt läpi ku vasta sitten ku siirryttiin saksan kelkkaan.
mm kahvia tuli ja sehän suomessa maistu.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Tämä nyt lukuun Rommelin kouluttama ja sodan jälkeen naapurissa lusinut panssarimies 8)

Kuva
Antifa Free Palestina
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Kannattaa vasikoida kumin tappofantasiat ja eri mieltä olevien uhkailut!

Vaikka oletkin vain niin oman asian mies niin kannattaa miettiä mitä kirjoittaa. Häpeä
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Gurney kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 6:27 pm Kannattaa vasikoida kumin tappofantasiat ja eri mieltä olevien uhkailut!

Vaikka oletkin vain niin oman asian mies niin kannattaa miettiä mitä kirjoittaa. Häpeä
käy tsekkaa mun twitter siellä vitusti tota matskuu.
mä katon jonkun hyvän postauksen ni saat kuvakaapin minkä voit sit kytille pistää ja nimihän oli Jari Laine alias Laku alias Kumisilmä.
onnea ja kiitos avusta käräjille jonkun persun kanssa on toivelistoilla ykkösenä :P
tässä Huuhtasen yritys vittu et naurettiin kuulustelijan kanssa ku näytin huuhtasen juttuja netistä.
Kuva
Antifa Free Palestina
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 6:31 pm
Gurney kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 6:27 pm Kannattaa vasikoida kumin tappofantasiat ja eri mieltä olevien uhkailut!

mä katon jonkun hyvän postauksen ni saat kuvakaapin minkä voit sit kytille pistää ja nimihän oli Jari Laine alias Laku alias Kumisilmä.
onnea ja kiitos avusta käräjille jonkun persun kanssa on toivelistoilla ykkösenä :P
tässä Huuhtasen yritys vittu et naurettiin kuulustelijan kanssa ku näytin huuhtasen juttuja netistä.
Kuva
Puhuin kyllä siitä, miten taas käyttäydyt tällä palstalla. Sinun twiittejä = nykyään x, en edes jaksa katsoa.

Välillä tuntuu, että ymmärrät mitä teet väärin, mutta viimeaikoina taas lähtenyt lapasesta. Etkö osaa kunnioittaa eri mieltä olevia?

Sinä et ole aina oikeassa ja sinä et määrittele toisten mielipiteitä.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

^Sama Panu Huuhtanen kuin tässä uutisessa?

https://yle.fi/a/3-11042033

https://x.com/HuuhtanenPanu/status/1893984703205523700

"Kuka kertoisi
@SuomenEduskunta
:lle, että Venäjä voitti jo Ukrainan?"

En tiedä tapausta tarkemmin, eikä kiinnostakaan, mutta eikös tällaisista twiiteistä kiinnoistuisi Supo?
Mitä te dorkat dorkailette?
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Gurney kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 7:08 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 6:31 pm

Kuva
Puhuin kyllä siitä, miten taas käyttäydyt tällä palstalla. Sinun twiittejä = nykyään x, en edes jaksa katsoa.

Välillä tuntuu, että ymmärrät mitä teet väärin, mutta viimeaikoina taas lähtenyt lapasesta. Etkö osaa kunnioittaa eri mieltä olevia?

Sinä et ole aina oikeassa ja sinä et määrittele toisten mielipiteitä.
ketä erimielistä mä oon täällä uhkaillut saati sen tappamisesta haaveillut.
mä uhkailen kaduilla riehuvia natseja ja oon lukenut täällä satoja viestejä missä nimimerkit uhkailee samalla tavalla mamuja.
mikä ero ja vasikoitko myös niitä.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 7:16 pm ^Sama Panu Huuhtanen kuin tässä uutisessa?

"Kuka kertoisi
@SuomenEduskunta

En tiedä tapausta tarkemmin, eikä kiinnostakaan, mutta eikös tällaisista twiiteistä kiinnoistuisi Supo?
sama kylähullu joka mm vainosi Jessikka Aroa ympäri suomen työpaikalle tuli kirjamessuille tuli riehumaan Jessikkan kimppuun.
piffiläisen biisi panusta
Antifa Free Palestina
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 7:20 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 7:16 pm ^Sama Panu Huuhtanen kuin tässä uutisessa?

"Kuka kertoisi
@SuomenEduskunta

sama kylähullu joka mm vainosi Jessikka Aroa ympäri suomen työpaikalle tuli kirjamessuille tuli riehumaan Jessikkan kimppuun.
piffiläisen biisi panusta
Nämä skene-hahmot alkavat olla sellaisia hahmoja, että ymmärrykseni ei riitä pysymään perässä.

En erota enää nykyään milloin matkitaan Putousta ja milloin sitten taas ollaan tosissaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
Knobster
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Knobster »

^
Samaa oikeistoporukkaa kuin Teret, Sebut ja muut joita tälläkin palstalla tuntuu olevan helvetin monta. Hankala on ymmärtää että maa on mennyt tähän jamaan ja maanpettureita/haittaisänmaallisia riittää. Osaisivatpa edes keskustella maahanmuutosta järkevästi... mutta aivan liikaa vaadittu.
jotunheimen
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

^minkälaista olisi järkevä keskustelu maahanmuutosta? Kenelle järkevää?
@veitera has blocked you
Knobster
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Knobster »

jotunheimen kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 11:17 pm ^minkälaista olisi järkevä keskustelu maahanmuutosta? Kenelle järkevää?
Neekerin, suvakin, vihervassarin, matun, rättipään jne. jankkaamisesta voisi varmaan ihan aloittaa? Jos sitä ei itse tajua niin tuskin kukaan oikein voi toki auttaa. En jää kaivamaan nenääni tätä odotellessa.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Knobster kirjoitti: La Touko 16, 2026 12:12 am
jotunheimen kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 11:17 pm ^minkälaista olisi järkevä keskustelu maahanmuutosta? Kenelle järkevää?
Neekerin, suvakin, vihervassarin, matun, rättipään jne. jankkaamisesta voisi varmaan ihan aloittaa? Jos sitä ei itse tajua niin tuskin kukaan oikein voi toki auttaa. En jää kaivamaan nenääni tätä odotellessa.
Yleistäminen tyyliin islam raiskaa vituttaa erityisen paljon ja vie heti ainakin multa halun keskustella aiheesta muuten ku vittuilemalla vastapalloon.
Antifa Free Palestina
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 12:43 am Yleistäminen tyyliin islam raiskaa vituttaa erityisen paljon ja vie heti ainakin multa halun keskustella aiheesta muuten ku vittuilemalla vastapalloon.
Kyllä, islam raiskaa kotona ja kadulla :D Hissejä unohtamatta :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
El Mencho
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 12:46 am Kumisilmä, olin Mechelininkadulla juuri silloin kun sinua ammuttiin silmään. Näin sinut makaamassa maassa kyttien ympäröimänä. Siellä oli melkoinen mellakka meneillään. Jatkoin matkaani kun mustapukuiset hyökkäsivät jostakin. En ole ennen nähnyt mustapukuisia kyttiä, enkä sen jälkeen. Niillä ei ollut mitään tunnuksia vaatteissaan.
Kyllä, olin todellakin paikalla ja hyvin lähellä. Mustapukuisia näkyy kuvan vasemmassa laidassa. Yhdellä näyttää lukevan selässä poliisi, silloin en huomannut missään mitään tekstiä. Kuva oli Helsingin Uutisten kannessa aikoinaan.
pic_5_834459_k834458_1200-3164493188.jpg
pic_5_834459_k834458_1200-3164493188.jpg (200.21 KiB) Katsottu 477 kertaa
uncencored.ai
Vastaa Viestiin