Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kosti
Andy Sipowich NYPD

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kosti »

snufkin kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 2:39 am tälle Putinin kullin lutkuttajalle
Mitäs sitten kun huomaat olleesi väärässä noitten multinikki- ja tekoäly- syytöstesi kanssa? Pyydät varmaan anteeksi, kuten aikuinen(?) ihminen.^^
Vaikka ainakaan minun kohdalla asia ei enää sillä korjaannu.

Jännä kuulla, minkä tekosyyn esität, ettet pääse tonne 8.3. järjestettävään tapaamiseen. Sähän joutuisit myöntämään olleesi väärässä, mikä olisi kaltaisellesi nettiöyhölle aivan kestämätön paikka.

😅🏴‍☠️
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Naurattaa pikku-ukkojen rakentelu, oudot sarjakuvat, irokeesin tynkä ja Hearthillin Gas station:

https://www.youtube.com/watch?v=X1ymHhA ... lvbg%3D%3D
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Kosti kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 7:41 am
Mitäs sitten kun huomaat olleesi väärässä noitten multinikki- ja tekoäly- syytöstesi kanssa? Pyydät varmaan anteeksi, kuten aikuinen(?) ihminen.^^

Jännä kuulla, minkä tekosyyn esität, ettet pääse tonne 8.3. järjestettävään tapaamiseen. Sähän joutuisit myöntämään olleesi väärässä, mikä olisi kaltaisellesi nettiöyhölle aivan kestämätön paikka.

😅🏴‍☠️
Jos et olisi DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän sukkanukke/sivupersoona, niin sinun olisi helppo todistaa asia ilman, että sinun tarvitsisi ottaa lähikuvaa omasta naamastasi (jossa näkyisi silmämunat), vaikka johan "naamasi" on jo foorumille laitettu: ota parin tunnin sisällä kuva samoista "kengistä" ja "rotsista", jotka sinulla olivat päälläsi siinä tekoälymanipuloidussa kuvassa Kirkkonummen hautausmaalla, ja kuvaan myös mukaan päivän lehti etusivuineen. Tämä ei tietenkään sinulta onnistu samasta syystä kuin et/ette laittaneet foorumille "kuvaa" Rytkösten haudaltakaan kuin vasta paljon myöhemmin: joku väänsi tekoälyn kanssa oikein huolella ja pitkään. Arvattavia selityksiä: vanhat kengät tuli heitettyä pois Kirkkonummi-reissun jälkeen, rotsi varastettiin jne.

Naurattaa kuinka paljon muita älykkäämpinä jotkut pitävät itseään.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
LexVeritas
Frank Columbo

Aivan totta.

Naurattaa myös alun perin Uuden Suomen Puheenvuoron blogiarkistosta bongaamani

Kuva

Miten on, naurattaako palstan leffadiggareita ko. elokuva?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

LexVeritas kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 12:26 pm
Aivan totta.

Kuva

Yleensä en sulle vastaa, koska olet niin säälittävän tyhmä, mutta nyt on ihan pakko todeta, vittu

SÄ OLET IMBESILLI

😅

Ja se naurattaa, että tyyppi, jolla menee vielä huonommin kuin minulla, stalkkaa mua facebookissa ja aukoo päätänsä, netissä ananyyminä, tietenkin. Vitun neiti
Eih bennek, eih blavek
Kosti
Andy Sipowich NYPD

JasseHames kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 11:03 am ota parin tunnin sisällä kuva samoista "kengistä" ja "rotsista", jotka sinulla olivat päälläsi siinä tekoälymanipuloidussa kuvassa Kirkkonummen hautausmaalla
Tää onnistuu ihan iisisti. Mitään päivän lehtiä en pakko-oireisena ole harrastanut vuosiin enää. Vähän jo aattelin tollaset kuvat laittaakin, mutta aina löydät snuffen ja pleksin kanssa jonkun "catch 22":n miksi ne on tekoälyn luomia tai muuten mielestänne epäuskottavia.
Eih bennek, eih blavek
LexVeritas
Frank Columbo

Kosti kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 6:10 pm
Aivan totta.

Kuva

Yleensä en sulle vastaa, koska olet niin säälittävän tyhmä, mutta nyt on ihan pakko todeta, vittu

SÄ OLET IMBESILLI

😅

Ja se naurattaa, että tyyppi, jolla menee vielä huonommin kuin minulla, stalkkaa mua facebookissa ja aukoo päätänsä, netissä ananyyminä, tietenkin. Vitun neiti
Nyt meni tunteisiin Kostilla. En mielestäni stalkannut, vaan luin julkisen blogisi ja tutustuin julkisiin päivityksiisi noin 3 minuutin ajan.

Ilmeisesti ko. elokuva ei ainakaan tässä kontekstissa naurata sinua.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

LexVeritas kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 7:04 pm
Kosti kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 6:10 pm

Aivan totta.

Kuva

SÄ OLET IMBESILLI

😅

Nyt meni tunteisiin Kommari-Kostilla. En mielestäni stalkannut, vaan luin julkisen blogisi ja tutustuin julkisiin päivityksiisi noin 3 minuutin ajan.

Ilmeisesti ko. elokuva ei ainakaan tässä kontekstissa naurata sinua.
Enemmän on mennyt tunteisiin henkisesti talvisodan poteroissa öyhöttävälle wannabe-natsi pleksille. Ihan kiva, että leuhotat mun stalkkaamisella facebookissa, haluutko sä siitä jotain päänsilitystä mitä olet jäänyt vaille elämässäsi. Blogi mistä puhut on luultavasti kirjoitettu joskus 2014 koska en itse edes muista julkista blogia pitäneeni.

Pakkohan mun on sua kiinnostaa, et sä muuten mua stalkkais ja sillä täällä minfossa leveilis. Mahtaa sua ottaa seinien sisälle, kun sä et ole mun mielestä niin kiinnostava, että alkaisin stalkkaan sua takas. Koita nyt jotenkin kestää se.

Elokuvista toki voidaan puhua, tosin komediat ei kiinnosta ollenkaan. Hieman tosin epäilen, että elokuvasivistyksesi on niin alhainen, ettei niistä saada kanssasi mielekästä keskustelua aikaiseksi.
Eih bennek, eih blavek
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kosti kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 7:41 am

😅🏴‍☠️
Äläpäs nyt estele, kun incelit tekevät yhteiskunnallisesti merkittävää selvitystyötä! Incel-Muikkuselle meni vittuiluni tunteisiin. Tosin hän on ollut tunteissaan "vasta" kohta noin kuukauden. Hassu-Jaana on ollut reilusti yli puoli vuotta.

Hasukaa muuten, että kesällä nää ryssä-trollit syytti minua Hyridikeskuksen trolliksi. Nyt sitten eri sekopäät putin-trolliksi.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kosti kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 6:15 pm
JasseHames kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 11:03 am ota parin tunnin sisällä kuva samoista "kengistä" ja "rotsista", jotka sinulla olivat päälläsi siinä tekoälymanipuloidussa kuvassa Kirkkonummen hautausmaalla
Tää onnistuu ihan iisisti. Mitään päivän lehtiä en pakko-oireisena ole harrastanut vuosiin enää. Vähän jo aattelin tollaset kuvat laittaakin, mutta aina löydät snuffen ja pleksin kanssa jonkun "catch 22":n miksi ne on tekoälyn luomia tai muuten mielestänne epäuskottavia.
Hassu-Jaanalla ja Incel-Muikkusella on kova kilpailu siitä, että kuka on palstan sekopäisin nikki. Blexi ei yritä mitään, vaan ihan ilman yrittämistä hiihtää puku päällä pitkin Espoota, vaikka ei käy edes töissä! Onhan tuollainen FB-stalkkaus vahva viite siitä, että siellä Blexin kellarissa ei ole kaverina edes lukkia. Ihan korkeintaan siellä on hänen äippänsä ruumis jos sitäkään.
Mitä te dorkat dorkailette?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

^Joo onhan noi jotenkin hirveän surullisia hahmoja. Miten ankeeta täytyy elämän olla kun kytätään ja kyylätään ja stalkataan toisten elämää. Ainakaan mua ei vois vähempää kiinnostaa jonkun toisen touhut, varsinkaan ton leirin hyypiöiden. Riittää omassa elämässä mielenkiintoa ja projekteja.

Ja sitte: vuonna 2025 miniatyyripelaamiselle (ja keräämiselle yms.) naureskelu kertoo kyllä helvetin alhaisesta tai olemattomasta sivistystasosta. pleksi, tuo mummonsa kellarissa runkkaava wanna-be kallu! 😅

Falloutiin alkaa oleen jo ihan kohtuullisesti figuja, lähemmäs sata.No jos siviilit, NCR:n yms. laskee mukaan niin saman verran vielä lisää.😬
Vielä kun jaksas maalatakin ne.
Eih bennek, eih blavek
JasseHames
Perry Mason

Jos nimimerkki Kosti todella on eri henkilö kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä (= nimimerkki Ross Sullivan/Korpisoturi), jos Kosti ei ole homoseksuaali ja jos Kostia on loukannut "homottelu", niin pyydän häneltä anteeksi.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
LexVeritas
Frank Columbo

Ei pidä nillittää, jos joku vilkaisee profiilia ja kertoo, että naurattaa. Ei pidä ajatella nauramista ikävänä asiana. Sehän on iloinen asia.

Toki vahvistui johtopäätös Kostin defensiivisestä projektiosta, joka ilmenee alituisena tarpeenaan haukkua muita nimenomaan inceleiksi, loosereiksi, työttömiksi, tyhmiksi, yksineläjiksi, natseiksi.
JasseHames
Perry Mason

Mutta se minua naurattaa, jos DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä paljastuu oikeasti lentokentän turvatarkastajaksi, jonka DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä käytännössä mainitsi ammatikseen eräässä ylläpidon melko nopeasti poistamassa viestissä. Toisaalta veikkaan kyseisen ammatin pitävän DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän tapauksessa yhtä paljon paikkansa kuin myöhempi väite suurista tuloista. Sekin naurattaa, että DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä paljasti ilmeisesti lukevansa jotain keskivertokansalaiselle melko tuntematonta kirjallisuutta (Juha Seppälän Super Market vuodelta 1991).
snufkin
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja snufkin »

LexVeritas kirjoitti: Pe Tammi 17, 2025 10:11 pm
Toki vahvistui johtopäätös Kostin defensiivisestä projektiosta, joka ilmenee alituisena tarpeenaan haukkua muita nimenomaan inceleiksi, loosereiksi, työttömiksi, tyhmiksi, yksineläjiksi, natseiksi.
Tästähän tuossa tuon multinikkeilijän toiminnassa on kyse, se on ollut selvää alusta asti.

Mistä blogista/profiilista tässä on oikein kyse? Tai missä siihen olet törmännyt.
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
Vastaa Viestiin