JasseHames kirjoitti: La Tammi 18, 2025 5:21 pm
Naurattaa, kuinka mielenkiintoiseksi sukkanukkeasia on kehittynyt.
DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän käyttäytymismallin tuntien kyseinen vakavasti mielisairas hullu tietysti kiistää elämänsä loppuun asti kirjoittaneensa erääseen, sittemmin poistettuun viestiinsä melko sanatarkasti näin: "eikö lentokentän turvatarkastaja ole mielestäsi riittävän hyvä?!". Koska silloin pidin viestiä tilapäisesti ja hieman enkä jatkuvasti ja vakavasti mielenhäiriöisen purkauksena, niin en viitsinyt hienotunteisuussyistä ottaa viestistä kuvankaappausta ja muuta dokumentaatiota talteen. Jokainen foorumin käyttäjä saa minun puolestani täysin vapaasti muodostaa mielipiteensä, kumpaan meistä uskoo. Patologinen valehtelu on varsin ominaista psykopaateille. Hiljattain muuten DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän toimenkuva muuttui "ylemmän keskiluokan asiantuntijatyöksi", jossa ehtii hyvin spämmäillä tälle foorumille virka-aikana - siis DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän oman kertoman mukaan.
Ja DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän viestihistorian perusteella voidaan olettaa, että jos esimerkiksi nimimerkki Lex Veritas paljastuisi kauniisti ilmaistuna olevansa suurin piirtein yhtä kaukana kuin Kosti ilmeisesti nyt on paljastunut olevansa siitä sosioekonomisesta asemasta kuin, jota DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä antaa ymmärtää edustavansa, niin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä revittelisi asialla vähintään kahden vuoden ajan pelkästään tällä foorumilla Ylilaudasta mitään mainitsematta. Mutta miksi näin ei ole tapahtunut? Sattuuko Kosti vain olemaan oikeassa DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän mielestä DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjälle tärkeissä rikosasioissa (Bodom, Ulvila jne.), käyttämään samoja esikoulutason nimityksiä ("Hassu-Jaana", "Blexi, "snuffi/snuffe", "Incel-Muikkunen", "Raija-Liisa" jne.) muista foorumin käyttäjistä ja olemaan näiden seikkojen vuoksi ainakin toistaiseksi DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjän suosiossa? Toki yksinkertaisin selitys löytyisi siitä, että Kosti on sama henkilö kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä (= Ross Sullivan/Korpisoturi).
Varmuuden vuoksi totean, etten vähääkään edes epäile nimimerkin Lex Veritas taustalla olevan mitään edellä mainittua. Mielestäni Lex vaikuttaa olevan fiksu, asioista selvää ottava ja muutenkin aikaansaava henkilö.
Naurattaa myös, kuinka tärkeää oikeinkirjoitus on DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjälle paitsi silloin, kun kyseessä on DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä itse (mihin unohtui possessiivisuffiksi?):
Ross Sullivan kirjoitti: To Elo 24, 2023 6:38 pm
Tekisi mieli esittää arvio sinun sosioekonomisesta asemasta ja koulutustasosta
Hassu-Jaanan reflektointikyky on terästä!
"Toisaalta ei naurata se, mistä ne lienevät seurausta: kun kyseinen sivupersoona otti vastaan isinsä verisimmät selkäsaunat ja rajuimmat anaaliraiskaukset, niin liitännäishäiriöiden oireetkin ovat välttämättä erittäin vakavia." Ei suinkaan ole esikoulutason kirjoittelua!
"muista foorumin käyttäjistä" Niistä kaikkein hulluimmista!
""eikö lentokentän turvatarkastaja ole mielestäsi riittävän hyvä?!" Hyvin todennäköisesti olen voinut edellä mainitun kysymyksen esittää. Muistaakseni puolustin Viivahattua, joka kertoi olleensa turvatarkastaja. Tosin en tiedä uskonko väitettä, koska Viivahattu on myöhemmin väittänyt ajaneensa ammatikseen myös linja-autoa, ja tämä jäljempi tarina ei mielestäni ollut kokonaisuudessaan uskottava. Näin ollen herää epäily, että hän laajemminkin satuilee ammateistaan, mikä hänelle suotakoon.
"niin en viitsinyt hienotunteisuussyistä ottaa viestistä kuvankaappausta ja muuta dokumentaatiota talteen" Sen sijaan hienotunteisuudestasi kyttäät muiden nikkien sisäänkirjautumisia tuntitolkulla ja epäilet heidän linkittämiä kuvia väärennetyiksi.
Ihan varmasti olen Securitaksen kurssilla oppinut muun muassa käyttämään kieliopillisesti oikein puolipistettä ja muutenkin hankkinut erittäin korkeatasoisen kielellisen osaamisen. Hassu-Jaanan kömpelöitä tekstejä saa korjata jatkuvasti ala-astetason virheiden takia; sen sijaan hän itse on löytänyt tuhansista viesteistäni ainoastaan possessiivisuffiksivirheen. Ymmärrät varmaan itsekin, että asia naurattaa minua.
Securitaksen kurssilla olen myös oppinut tieteellisten artikkelien arvioimista ja tilastollisesta otannasta kaiken oleellisen. Sehän on ihan selvä asia, että suurin osa vartijoista tietää kaikenlaista vertaisarvioinneista ja tieteellisistä huippujulkaisuista.