MissHolmes kirjoitti:Ylläpito ei olisi koskaan, ei ikinä, kiinnittänyt huomiota tuollaiseen pieneen tekotapa sivuseikkaan, jos ei palstan elämättömät, elähtäneet eukot olisi vaihdevuosiensa tuskissa alkaneet vinkua Nooralle.
Eriasia minusta olisi, jos tyttö olisikin edelleen hengissä ja Nooruska olisi väittänyt häntä kuolleeksi.
(Mitenkäs suhtaudut siihen, että Ulvilan tapauksessa POLIISI väitti aikanaan uhrin kuolleen yli seitsemäänkymmeneen puukon iskuun, kidutusluontoisella tavalla ja nyt näyttääkin siltä, että todellisuudessa osa haavoista oli lasinsirujen aiheuttamia pieniä pintaviiltoja, jotka aiheutuivat uhrin 'käyskennellessä' lattialla. Miten on mahdollista, että tuollaista on aikanaan esitetty poliisin suulla faktana sanomalehdissä???)
...Saga, en ainakaan minä. Nooruska on minun lasten ikäinen. ''Näe'' Nooruskan kirjoituksista hänen kauneutensa ja hänen elämänsä
...ja toisaalta taas näiden pahansuopien akkojen jutuista heidän ryppynsä ja juonteensa ja tyhjän puhelinmuistion
Yhdyn täysin Miss Holmesin ajatuksiin tässä ja lisään myös sen että tämä on keskustelu palsta jossa myös sillä lukialla on jonkinlainen vastuu siitä tiedota tai huhusta jota saa. Mä luulen että suurimalla osalla ei jäänyt epäselväksi se että se koraani juttu oli vaan huhua!