Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väki­vallan

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Säde-Sisko
Axel Foley

Re: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väki­vallan

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:34 pm
Tässä kerrotaan mistä se kumpuaa: https://yle.fi/a/74-20124543

Olen pannut merkille että ylen uutisoinnissa asiat menee myös koko ajan sakeammaksi. Uutisen ainoana tutkimuslähteenä käytetään ylilautaa minkä totuusarvo trollauksen määrä huomioiden lähentelee nollaa. Ylen journalismi tekee kuolemaa.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
Jack Balance
Lauri Hanhivaara

Re: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väki­vallan

Viesti Kirjoittaja Jack Balance »

ASierra kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:42 pm
Kai sinä nyt edes sen ymmärrät.
Ei se ymmärrä.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Säde-Sisko kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:51 pm
Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:34 pm
Tässä kerrotaan mistä se kumpuaa: https://yle.fi/a/74-20124543

Olen pannut merkille että ylen uutisoinnissa asiat menee myös koko ajan sakeammaksi. Uutisen ainoana tutkimuslähteenä käytetään ylilautaa minkä totuusarvo trollauksen määrä huomioiden lähentelee nollaa. Ylen journalismi tekee kuolemaa.
Joojoo olet juuri näitä tämmöisiä. Etkö helvetti osaa lukea? Tutkimus on Helsingin Yliopiston tekemä ja löytyy myös Helsingin Sanomien ja lukuisien muiden lehtien sivuilta. Mutta minkäs teet kun ei tuommoiseen kalloon mitään tietoa saa taottua.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html

Tässä itse tutkimus (sisältää linkin itse väitöskirjaan): https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/hyva ... perustalle
ASierra
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Kerro toki miten tämä liittyy ketjun aiheeseen eli m3panelin nollatutkimukseen?

Vai yritätkö taas viedä keskustelua sivuraiteille?
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Ludvig Dorka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludvig Dorka »

^^
Tuon tutkimuksen lähdeaineistona on käytetty osana ylilautaa olevaa hikikomerotyyppien keskustelualuetta. Varmasti se herättää vihaa joissakin, jos ei pärjää vapaassa yhteiskunnassa. Heittäkää villi veikkaus, kuinka monta prosenttia hikikomeroita on alle 35v miehistä? Tai googlatkaa tietoa, itse en jaksa vaivautua. Voin antaa vinkin että heitä ei ole 25 %.
Knobster
Adrian Monk

^^

Kysyttiin (tai vängättiin) mistä se naisviha kumpuaa. Tuo on yksi suurimmista syistä ja kertoo mistä näitä sikiää. Ja juuri oikea paikka tehdä kyseinen väitöskirja. Itse olisin toki ottanut Minfon ja Homman mukaan.

Mitä haluat tietää seuraavaksi?
Ludvig Dorka
Harjunpää

Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 9:39 pm ^^

Kysyttiin (tai vängättiin) mistä se naisviha kumpuaa. Tuo on yksi suurimmista syistä ja kertoo mistä näitä sikiää. Ja juuri oikea paikka tehdä kyseinen väitöskirja. Itse olisin toki ottanut Minfon ja Homman mukaan.

Mitä haluat tietää seuraavaksi?
Mitään tuosta en kysynyt, tiedän sen muutenkin.
Kysyin, että kuinka monta prosenttia alle 35v miehistä on näitä hikikomeroita.
Se, että tuolla niitä on ja sieltä niitä sikiää (ei tosin varmaan kirjaimellisesti sikiä mitään tuolta) ei liity mitenkään alkuperäisen kyselytutkimuksen tulosten arvosteluun, koska noita tyyppejä on onneksi niin helvetin vähän.
Knobster
Adrian Monk

^ En vastannut sinulle vaan viestiin viestisi yllä :)

Suurin osa tämä ketjun horinasta ei liity tuohon väkivaltatutkimukseen (kyselyyn) kuin välillisesti. Horistaan mamuista jne.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:05 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Marras 14, 2024 5:55 pm
Knobster kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 4:34 pm Hieman konkretiaa...

https://www.eeva.fi/jutut/valkeakoskell ... kon-tarina
Nyt helvetti Knobster neiti...!! Etkö tunne pienintäkään häpeää ratsastaessasi viisitoista-vuotiaan murhatun tytön ruumiilla?
Tuollaiseen härskiyteen ei edes ÄrÄllä/11 lähde, vaikka onkin tunnettu äärimmäisen törkeästä huumoristaan.
Mutta sinä neitiperkele, sinä olet tosissasi.
Älä lumihiutale ulise.
Nohh nohh... mistäpäs tiedät, vaikka olisin kaurahiutale?
Uhrin sisko puhuu hyvin ja selkeästi naisvihasta.
Puhui naisvihasta. Olen lukenut jo aiemmin.
Mitä tulee tuon murhaajan naisvihaan, julisti hän sitä jo alunalkaenkin Ylilaudalla, josta käsin hänestä tehtiin välittömästi huoli-ilmoitus poliisille, joka kuitenkaan ei ryhtynyt (saanut ryhtyä?) sellaisiin toimenpiteisiin, että rikos olisi voitu estää.
Tälleen teinitytön isänä minulla ei riitä edes sanat kommentoida tuota. Naisviha tuon tekoonsa sai. Tästähän ketjussa keskustellaan.
Tajuan henkilökohtaisen suhtautumisesi, mutta se ei silti oikeuta sinua käyttämään tuota raakaa murhaa keppihevosenasi. Se on voi voi, jos et ymmärrä tekeväsi väärin toimiessasi noin.

Ymmärtääkseni tässä ketjussa keskustellaan tuosta lähtöasetelmiltaan epäselväksi jääneestä tutkimuksesta. Ei esiinottamastasi ja indisiona pitämästäsi Valkeakosken teinitytönmurhasta.
Jotkut tosin huutavat mamua...
Ymmärtääkseni en ole huutanut.
Lähinnä oikeistoidiootit ja ne samat tutut rasistit.
Ymmärtääkseni tämän ketjun aiheena eivät ole politiikka ja/tai rasismi.
Viitsivät vielä kieltää että ei olisi todellinen ilmiö. Kusipäistä!
Olkoon vaikka vittupäistä, so what, mutta ainakaan minun tuttavapiirissäni ei ole ainuttakaan miestä (tai naista) joka täyttäisi tuon kovaa uutismediamainettakin saaneen tutkimuksen tunnusmerkistön.
Jospa vaikka osaisitte lukea mitä sisko kertoo...
Kiitos, olen lukenut, ja ei tarvitse teititellä.
Jotenkin syntyy vahvasti vaikutelma, että et itse asiassa ole naisten puolella, vaan kaikkia miehiä vastaan.
X X X X X
Ludvig Dorka
Harjunpää

Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 10:02 pm ^ En vastannut sinulle vaan viestiin viestisi yllä :)
Aivan, sorry, katsoin huolimattomasti. :oops:
Säde-Sisko
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 8:17 pm
Joojoo olet juuri näitä tämmöisiä. Etkö helvetti osaa lukea?
Tarkista oma lukutaitosi.
aineisto pohjautuu Hikikomero-keskustelufoorumiin.
https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/hyva ... perustalle

Ylen lisäksi hesari ja yliopisto on aivan yhtä sekaisin.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
Pesukarhu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Tutkimuksen väkivallasta toteuttanut järjestö, jonka olemassaolo perustuu väkivallan olemassaololle. Joltain toimittelijalta on tainnut unohtua lähdekritiikki tässä.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Naisilla on hyvin paljon mielisairauksia. Yleisin näistä on ehdottamasti huomionhakuinen persoonallisuushäiriö. Tämän johdosta naisilta puuttuu hyvin useasti täydellisesti lämpimät tunteet ja velvollisuudentunne. Näiden tilalle he pystyvät näyttelemään "pullan tuoksuista perheäitiä", vaikka kyseessä on tosiasiallisesti rautainen ammattihuora. Jis tämmöinen emakko joutuu väkivallan uhriksi, en minä ainakaan pysty tuntemaan minkäänlaista empatiaa. Jos minun tarvitsisi sellaista tuntea, niin miksi?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-Martta-
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Ainahan löytyy syy vetää toista pataan jos siltä tuntuu.

Toisilta loppuu sanat vähän ennemmin kuin toisilta. En ainakaan koe tarpeelliseksi jäädä kinaamaan jostain asiasta tai tyylistä mitä edustan.

Onhan näitä tapauksia itsekin elämän varrella kohdannut jotka koittaa takoa järkeä päähän, mutta aina tullut sanottua loppujen lopuksi hyvästi :wink:
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

-Martta- kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 11:57 am tyylistä mitä edustan.
Kaija Koon Korkkarit kattoon ja viisi neekeriä -tyylisuunta?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin