Sivu 7/11

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 5:58 am
Kirjoittaja Karhere
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pm
ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:59 pm
Ruotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.

Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä
Tämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.

Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Ymmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.
Se ei ole faktaa vaan roskapuhetta, katso tilastoja, niin harvana vuonna on perhesurmia 20 naista miesten toimesta. Ja siihen ukuun kuuluvat romani ja matu murhaajat.

Mistä tämä sairaalloinen suomalaismies viha johtunee, ei saa yleistää, kun murhaajana tai raiskaajana on matu, mutta suomalaisten kohdalla yleistetään sumeilematta. Naisten pahoinpitelijöitä halveksitaan suomalaisessa kulttuurissa toisin kuin muslimikulttuurissa.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 5:59 am
Kirjoittaja Karhere
manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:39 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
Lyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.
Todella typerä selitys, mistä noita suomalaisten miesten vihaajia sikiää.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:30 am
Kirjoittaja Karhere
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:02 pm
Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:59 pm
Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin.
Henkirikoksissa EU:n kärkimaita. Ja niihin miehiin kohdistuviin väkivaltarikoksiin syyllistyy useimmiten miehet.
Ei ole vaan EU:n keskitasoa ja lastensurmiin syyllistyvät useimmiten naiset. Mistäköhön miesvihasi ja parjauskamppanijasi suomalaisia miehiä kohtaan, sekä suorananinen valehtelu johtunevat.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:33 am
Kirjoittaja Karhere
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:11 pm
lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:00 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm

Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
miks se ois meidä kaikkie mieste ongelma, jos 26 miestä o tappanu naise? meitä miehiä o semmoi 2 500 000, jotka ei oo tappanu..
Olisko siksi, että presidentti ei voi alkaa erikseen antamaan viestiä jokaiselle suomalaiselle miehelle?
Vuonna 2026 ensimmäisen viiden kuukauden kuukauden aikana Suomessa on surmattu nainen väkivaltaisesti joka toinen viikko, kertoo UN Women Suomi. Kaikissa tapauksissa rikoksesta epäillään miestä.

EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.

UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana
Tusakinpa on, miksi valehtelet?

Tarkoittaa, että noin 1,3 miljoonaa yli 18-vuotiasta naista on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa Suomessa.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 6:56 am
Kirjoittaja Karhere
Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:19 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:02 pm
Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:59 pm
Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin.
Henkirikoksissa EU:n kärkimaita. Ja niihin miehiin kohdistuviin väkivaltarikoksiin syyllistyy useimmiten miehet.
Kuten sanoin,
Jos tästä haluaa tasa-arvokysymyksen tehdä, niin silloin pitäisi keskittyä ei "naisiin kohdistuvaan" vaan "miesten tekemään väkivaltaan".
Kuten aikoinaan opimme, kännissä tappaminen on suomalaisten miesten geneettinen erityisominaisuus.

Ja kuten Mika Illman hieman myöhemmin osoitti, Suomessa on mahdollista lausua tällainen vähemmistöä koskeva, vihaa tihkuva ilmaus ilman pelkoa syytteestä.
Ei todellakaan ole, Suomessa tapahatuu vuodessa alle 100 murhaa tai tappoa, jos väittessi pitäisi paikkansa niitä pitäisi olla kymmeniätuhansia.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 7:00 am
Kirjoittaja Karhere
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:47 pm
Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:44 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:35 pm

Jo kolmas OT-vassarointi viesti sinulta tänään. Ylläpitoa ei kiinnosta, koska aika menee kyttäämään puhuuko joku persuista pahaa. :lol: :roll:
No oletko eri mieltä? Pitääkö pahiksia ymmärtää?

Identifioidutko vasemmistoon?

Mä olen äänestänyt vuosia Vihreitä, jopa laitavasemmistoa. En kyllä enää 15 vuoteen.
Kuinka vitun monta kertaa se pitää sanoa, että olen porvari. Se vain häiritsee, että tällä palstalla annetaan heti bannia OT-persuilusta jos mainitseekin ketjussa persut joissa aloitus ei mainitse persuja. OT-vassarointi sen sijaan saa harrastaa. Kaikilla pitäisi olla samat säännöt. Hommafoorum vol2 vielä vajakimmalla twistillä kuin hommafoorum. Ei totuutta pakoon pääse ja se olisi ihan OK, jos siitä mainittaisiin palstan esittelyssä.
Et todellakaan ole porvari, jo tuo itkeminen OT-persuilun kieltämisestä ja nyyhkiminen OT-vassraoinnista todistavat sen. Äläkä puhu totuudesta, koska et sitä harrasta.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 7:54 am
Kirjoittaja Öyhö
Karhere kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 6:56 am
Ei todellakaan ole, Suomessa tapahatuu vuodessa alle 100 murhaa tai tappoa, jos väittessi pitäisi paikkansa niitä pitäisi olla kymmeniätuhansia.
Villi väite tämäkin. Suomi on aika tavismaa.

edit: ah, tartuit siihen hyperbolaan. sori, sarc unohtui.

Täasä poiminta Wikipediasta, EU-kärki. Haettu AI:llä, suolaa.

Lithuania — 2.628 (2023)
Latvia — 2.497 (2023)
Estonia — 1.536 (2023)
Luxembourg — 1.531 (2022)
France — 1.335 (2023)
Romania — 1.109 (2023)
Bulgaria — 1.089 (2023)
Belgium — 1.080 (2021)
Slovenia — 1.072 (2023)
Cyprus — 0.818 (2023)
Sweden — 0.903 (2023)
Slovakia — 0.902 (2023)
Germany — 0.911 (2023)
Finland — 0.982 (2023)
Denmark — 0.841 (2023)
Greece — 0.840 (2023)
Malta — 0.563 (2023)
Spain — 0.597 (2023)
Italy — 0.568 (2023)
Ireland — 0.654 (2023)
Croatia — 0.667 (2023)
Netherlands — 0.691 (2023)
Portugal — 0.720 (2022)
Hungary — 0.723 (2023)
Poland — 0.802 (2023)
Czechia — 0.768 (2023)
Austria — 0.876 (2023)

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 9:32 am
Kirjoittaja Noh_juuh
Jormaisomeisseli kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:29 am 57% mutta moniko tavan tallaaja tuntee ainuttakaan tapausta lähipiiristä? Taitaa keskittyä suurin osa noistakin tapahtumista johonkin päihde- tai mielenterveyspariskuntaan, niitähän täällä riittää kuin sieniä sateella. Ei siis kannata lähteä jännämiehen matkaan. Prosentti myös laskee suurten ikäluokkien pienentyessä kun häviää se perinteinen joulukossu pois muodista :D
Yksi tapetuista naisista oli ihan mummoikäinen, eli hyvin tuntuu papoillakin nyrkki heiluvan. Harhakuvaa ulkoistaa ongelma ulkomaalaisille ja mysteerisille "nisteille". Harvemmin lähisuhdeväkivallasta kylillä huudellaan, uhri häpeää ja usein myös peittelee kaltoinkohtelua. ERITYISESTI "paremmissa piireissä" kun ei haluta menettää kasvoja. Tiedän usemmankin tapauksen, eikä mikään näissä viitannut jännämiehiin. "Tavallisia" suomalaisia työssäkäyviä miehiä, keskiluokkaa. Näyttäytyvät ihan normaalina aluksi. Parisuhteessa alkaa kontrollointi ja sairaalloinen mustasukkaisuus, sitten kun nainen haluaa erota aletaan vainoamaan ja ahdistelemaan entistä puolisoa. Saatetaan vuosikausia kytätä ja uhkailla. Ehkä käydään kimppuunkin tai tapetaan se kumppani lopulta.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:37 am
Kirjoittaja Öyhö
Öyhö kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:54 am Täasä poiminta Wikipediasta, EU-kärki. Haettu AI:llä, suolaa.
Ja eihän AI sitä saanut edes järjestykseen, mutta Suomi on silti keskikastin valtio, ex-neuvostoliittoa paremmat numerot, mutta läntistä Europpaa - Ranska on kyllä poikkeus? - huonommat numerot. Ja koska haluaisimme kuulua länteen, tämähän on tietysti hieman kurjaa.

Yhtä kaikki surmaaminen kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin.

Parisuhdetapoista enemmistö on naisia. Parisuhteessa kun on usein nainen ja mies, ja enemmistö tappajista (tää on sellainen 1/100,000 per vuosi) on miehiä.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 11:12 am
Kirjoittaja SatuSetä
Todetaanpa tähän, että vaikkakin tunnistan tämän väkivaltaongelman, niin en itse ole naisiin kohdistanut väkivaltaa, joskin minut on yksi nainen pahoinpidellyt.

Hän on nykyään näkyvässä asemassa yhdessä näistä järjestöistä, jotka tätä naisiin kohdistuvaa väkivaltaa pitää esillä.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 12:32 pm
Kirjoittaja tosiReiska
Raportti: Suomi on maailman paras maa äideille:

Maailman parhaat maat äideille

1. Suomi
2. Ruotsi
3. Norja
4. Islanti
5. Alankomaat
6. Tanska
7. Espanja
8. Belgia
9. Saksa
10. Australia
https://yle.fi/a/3-6629183

Repikää siintä: naailman väkivaltaisin maa naisille ja samalla maailman paras maa äideille???

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 12:39 pm
Kirjoittaja Öyhö
Edit:quote pois

Tämä on tosiaan hyvä havainto Maailman Onnellisimmasta Maasta.

Euroopassa on Kaarle Suuren aikaisia jakolinjoja ja myöhempiä rajoja, joiden eri puolin kehitys on mennyt eri suuntaan. Ranska ei ole tuossa kärjessä, vaikka sitä Länsi-Eurooppaa aina ihannoidaan. Sen sijaan germaaninen vaikutus näkyy.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 1:01 pm
Kirjoittaja nuorisotyöntekijä
On hämmentävää, kuinka sitkeästi osa suomalaisista miehistä pyrkii vähättelemään tai kiistämään naisiin kohdistuvan väkivallan yleisyyden Suomessa. Sen sijaan, että keskusteltaisiin siitä, miten väkivaltaa voitaisiin ehkäistä, huomio siirtyy tutkimusten kyseenalaistamiseen tai väitteisiin siitä, että ongelma johtuisi lähes yksinomaan maahanmuuttajista.
Tutkimusten kriittinen arviointi on normaalia ja kuuluu tieteeseen. Mutta jos tutkimuksia pyritään järjestelmällisesti mitätöimään ilman näyttöä vain siksi, että niiden tulokset ovat epämieluisia, kyse voi olla haluttomuudesta kohdata epämukavia tosiasioita tai puolustusreaktiosta. Se ei kuitenkaan edistä ongelman ratkaisemista.
Naisiin kohdistuva väkivalta on Suomessa todellinen ja vakava yhteiskunnallinen ongelma, jonka ovat osoittaneet useat tutkimukset ja viranomaistilastot. Sen tunnustaminen ei ole hyökkäys suomalaisia miehiä vastaan, vaan edellytys sille, että väkivaltaa voidaan vähentää. Vastuu kuuluu koko yhteiskunnalle – ei syyllistämisen vaan tosiasioiden tunnustamisen kautta.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:11 pm
Kirjoittaja Tolisman
Naisten käytös ja parinvalinta tekee heidän arvostamisen hyvin hankalaksi. Sen lisäksi, että heitä kiinnostaaa monenlaiset luuserimiehet, niin erilainen pelailu ja kaksinaamaisuus on hyvin tyypillistä. Ei varmaan jokaisen kohdalla, mutta hyvin hyvin yleistä.

Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille

Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 2:23 pm
Kirjoittaja Rantel
Vika ei ole suomalaisissa miehissä vaan alkoholisteissa ja nisteissä. Tietyistä maista tulevat matumiehet, sekä mannet myös yliedustettuina tilastoissa.

Insinööri-Janne Espoosta perheineen ei oikein voi vaikuttaa noihin asioihin, ne kun pääsääntöisesti tapahtuvat ihan eri kuplissa/piireissä minne Jannella ei ole mitään asiaa. Voi saada puukosta jos menee nenäänsä sörkkimään sinne.