miks se ois meidä kaikkie mieste ongelma, jos 26 miestä o tappanu naise? meitä miehiä o semmoi 2 500 000, jotka ei oo tappanu..Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pmJa kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pmYmmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pm
Tämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.
Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
No muuten kun lain silmissä näin on. Itse hyvinkin tietoinen Islamista, sen kulttuurista, arvoista, sekä integraatiosta tai sen puutteesta. Lisätään vielä romanit, joilla myöskin erilainen kulttuuri.Salmari kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:59 pmEi todellakaan ole. Ja tiedät sen itsekinmanearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:54 pmMies joka laillisesti asuu Suomessa on Suomalainen mies.Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:47 pm
"Suomalaismies" vai suomalaismies ?
Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Olisko siksi, että presidentti ei voi alkaa erikseen antamaan viestiä jokaiselle suomalaiselle miehelle?lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:00 pmmiks se ois meidä kaikkie mieste ongelma, jos 26 miestä o tappanu naise? meitä miehiä o semmoi 2 500 000, jotka ei oo tappanu..Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pmJa kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pm
Ymmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.
Tarkoittaa, että noin 1,3 miljoonaa yli 18-vuotiasta naista on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa Suomessa.Vuonna 2026 ensimmäisen viiden kuukauden kuukauden aikana Suomessa on surmattu nainen väkivaltaisesti joka toinen viikko, kertoo UN Women Suomi. Kaikissa tapauksissa rikoksesta epäillään miestä.
EU-tilastojen mukaan Suomessa naisista 57 prosenttia on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa.
UN Women Suomen mukaan Suomi on yksi EU:n vaarallisimmista maista naisille. Naisten Linjan mukaan puolet suomalaisnaisista on kokenut parisuhteessaan henkistä väkivaltaa ja 29,7 prosenttia on kokenut vainoa elämänsä aikana
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 79
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Minun ainakaan ei tarvitse katsoa peiliin tässä asiassa. En ole koskaan kohottanut kättäni naista vastaan.
Sehän tässä koulukiusaajan yleistyksessä ärsyttääkin, kun hän puhuu koko miessukupuolesta.
Miksi karkea ja stereotyyppinen yleistys onkin nyt ihan OK?
Jos hän olisi oikealla asialla ja koko kansan pressa, niin muotoilisi sanomansa toisin eikä aiheuttaisi jakolinjoja.
VALTAOSA SUOMALAISISTA MIEHISTÄ EI EDELLEENKÄÄN OLE VÄKIVALTAISIA NAISIA KOHTAAN.
Sehän tässä koulukiusaajan yleistyksessä ärsyttääkin, kun hän puhuu koko miessukupuolesta.
Miksi karkea ja stereotyyppinen yleistys onkin nyt ihan OK?
Jos hän olisi oikealla asialla ja koko kansan pressa, niin muotoilisi sanomansa toisin eikä aiheuttaisi jakolinjoja.
VALTAOSA SUOMALAISISTA MIEHISTÄ EI EDELLEENKÄÄN OLE VÄKIVALTAISIA NAISIA KOHTAAN.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Olet tietysti oikeassa, ei tätä voi naisille jättää ;- )Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:51 am
Eiköhän suomalaisen miehen pitäisi ratkaista ihan itse tuo ongelma. Ongelman ratkaisussa on ensimmäinen askel myöntää ongelman olemassaolo, ei kieltää se.
Vakavammin. Suomi on maailman onnellisin maa TM, ja huomattavan turvallinen, jos laitetaan 190 maata järjestykseen.
Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin. Jos tästä haluaa tasa-arvokysymyksen tehdä, niin silloin pitäisi keskittyä ei "naisiin kohdistuvaan" vaan "miesten tekemään väkivaltaan".
Ei ole väärin siitä puhua. Ei ollenkaan. Mutta naisuhrien skooppaaminen keskiöön on vaan niin väärin kun kyse on miesten tekemistä rikoksista.
Toinen mikä nyppii on "kohtaaminen". Tämä ei ole naisten tai miesten kohtaamaa väkivaltaa, eikä väkivalta väljyytensä vuoksi ole hyvä spesifikaatio. Puhutaan mieluummin väkivaltarikollisista miehistä ja väkivaltarikollisten väkivaltarikollisuudesta.
Näin. Voilá. Nyt olen tyytyväinen kehystykseen.
Suomalaisen miehen pitäisi tehdä enemmän väkivaltarikollisten pysäyttämiseksi. Jokainen voi nyt miettiä miten tämä tehdään. Pyydetäänkö väkivaltarikollisia lopettamaan, vai tehdäänkö jotain muutakin?
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Henkirikoksissa EU:n kärkimaita. Ja niihin miehiin kohdistuviin väkivaltarikoksiin syyllistyy useimmiten miehet.Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:59 pm
Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
57% naisista on kohdannut elämässään lähisuhdeväkivaltaa, eli noin 1,3 miljoonaa naista. Vaikea uskoa, että tuohon 7% (n. 168 000 tapausta) mahtuisi niitä tekijöitä, jotka ovat syyllistyneet eri naisten kanssa lähisuhdeväkivaltaa. Kyllä valitettavasti näyttäisi, että valtaosa (yli puolet) suomalaisista miehistä on syyllistynyt lähisuhdeväkivaltaan.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:32 pm Minun ainakaan ei tarvitse katsoa peiliin tässä asiassa. En ole koskaan kohottanut kättäni naista vastaan.
Sehän tässä koulukiusaajan yleistyksessä ärsyttääkin, kun hän puhuu koko miessukupuolesta.
Miksi karkea ja stereotyyppinen yleistys onkin nyt ihan OK?
Jos hän olisi oikealla asialla ja koko kansan pressa, niin muotoilisi sanomansa toisin eikä aiheuttaisi jakolinjoja.
VALTAOSA SUOMALAISISTA MIEHISTÄ EI EDELLEENKÄÄN OLE VÄKIVALTAISIA NAISIA KOHTAAN.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Mäkin olen kohdannut. Kaikkea kolmea. Sekä nais-, että miessukupuolelta. Olen "mies". Mutta "väkivallan" kokeminen kvantifioimatta ja kvalifioimatta tekee asiasta epäselvän. Määrä paisuu, ja vakava väkivalta ikään kuin katoaa massaan.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:11 pm
Tarkoittaa, että noin 1,3 miljoonaa yli 18-vuotiasta naista on kokenut fyysistä väkivaltaa, uhkailua tai seksuaalista väkivaltaa Suomessa.
Tämä on vasemmiston erityinen ongelma. Pahiksia pitää mukamas ymmärtää, mutta pastoria ei koskaan.
Tekemällä kaikista syyllisiä kukaan ei ole syyllinen ja mitään ei tapahdu.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Suomessa henkirikoksen uhrina kuolee vuosittain enemmän miehiä kuin naisia. Miehet joutuvat henkirikoksen uhriksi keskimäärin kaksi tai kolme kertaa useammin kuin naiset.
Eikö tässä pitäisi suojella enemmän miehiä kun ovat uhreja useammin. Naisia kohdellaan kukkaa kämmenellä mut mites toi mies...
Eikö tässä pitäisi suojella enemmän miehiä kun ovat uhreja useammin. Naisia kohdellaan kukkaa kämmenellä mut mites toi mies...
Valkoinen Suomi
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Kuten sanoin,Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:02 pmHenkirikoksissa EU:n kärkimaita. Ja niihin miehiin kohdistuviin väkivaltarikoksiin syyllistyy useimmiten miehet.Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:59 pm
Jonkin verran väkivaltarikollisuutta silti on, ja se kohdistuu enemmän miehiin kuin naisiin.
Kuten aikoinaan opimme, kännissä tappaminen on suomalaisten miesten geneettinen erityisominaisuus.Jos tästä haluaa tasa-arvokysymyksen tehdä, niin silloin pitäisi keskittyä ei "naisiin kohdistuvaan" vaan "miesten tekemään väkivaltaan".
Ja kuten Mika Illman hieman myöhemmin osoitti, Suomessa on mahdollista lausua tällainen vähemmistöä koskeva, vihaa tihkuva ilmaus ilman pelkoa syytteestä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Pitäisi suojella miehiä miehiltä?Nokus kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:15 pm Suomessa henkirikoksen uhrina kuolee vuosittain enemmän miehiä kuin naisia. Miehet joutuvat henkirikoksen uhriksi keskimäärin kaksi tai kolme kertaa useammin kuin naiset.
Eikö tässä pitäisi suojella enemmän miehiä kun ovat uhreja useammin. Naisia kohdellaan kukkaa kämmenellä mut mites toi mies...![]()
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
No oletko eri mieltä? Pitääkö pahiksia ymmärtää?Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:35 pmJo kolmas OT-vassarointi viesti sinulta tänään. Ylläpitoa ei kiinnosta, koska aika menee kyttäämään puhuuko joku persuista pahaa.Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:13 pm
Tämä on vasemmiston erityinen ongelma. Pahiksia pitää mukamas ymmärtää, mutta pastoria ei koskaan.
![]()
![]()
Identifioidutko vasemmistoon?
Mä olen äänestänyt vuosia Vihreitä, jopa laitavasemmistoa. En kyllä enää 15 vuoteen.
Taidan oikeastaan tykätä sinusta, koska minäkään en pidä rasistisesta mölinästä, mitä täällä on tosi paljon.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:35 pm Muualta kun tulee nopeasti lähtö niskaperseestä jos rasistista mölinää harrastaa.
Mut ei me kaikesta olla samalla sivulla.
Viimeksi muokannut Öyhö, To Kesä 25, 2026 9:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei levittää valeuutista tai omaa toivettaTuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:07 pm57% naisista on kohdannut elämässään lähisuhdeväkivaltaa, eli noin 1,3 miljoonaa naista. Vaikea uskoa, että tuohon 7% (n. 168 000 tapausta) mahtuisi niitä tekijöitä, jotka ovat syyllistyneet eri naisten kanssa lähisuhdeväkivaltaa. Kyllä valitettavasti näyttäisi, että valtaosa (yli puolet) suomalaisista miehistä on syyllistynyt lähisuhdeväkivaltaan.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:32 pm Minun ainakaan ei tarvitse katsoa peiliin tässä asiassa. En ole koskaan kohottanut kättäni naista vastaan.
Sehän tässä koulukiusaajan yleistyksessä ärsyttääkin, kun hän puhuu koko miessukupuolesta.
Miksi karkea ja stereotyyppinen yleistys onkin nyt ihan OK?
Jos hän olisi oikealla asialla ja koko kansan pressa, niin muotoilisi sanomansa toisin eikä aiheuttaisi jakolinjoja.
VALTAOSA SUOMALAISISTA MIEHISTÄ EI EDELLEENKÄÄN OLE VÄKIVALTAISIA NAISIA KOHTAAN.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Kuinka vitun monta kertaa se pitää sanoa, että olen porvari. Se vain häiritsee, että tällä palstalla annetaan heti bannia OT-persuilusta jos mainitseekin ketjussa persut joissa aloitus ei mainitse persuja. OT-vassarointi sen sijaan saa harrastaa. Kaikilla pitäisi olla samat säännöt. Hommafoorum vol2 vielä vajakimmalla twistillä kuin hommafoorum. Ei totuutta pakoon pääse ja se olisi ihan OK, jos siitä mainittaisiin palstan esittelyssä.Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:44 pmNo oletko eri mieltä? Pitääkö pahiksia ymmärtää?Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:35 pmJo kolmas OT-vassarointi viesti sinulta tänään. Ylläpitoa ei kiinnosta, koska aika menee kyttäämään puhuuko joku persuista pahaa.Öyhö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:13 pm
Tämä on vasemmiston erityinen ongelma. Pahiksia pitää mukamas ymmärtää, mutta pastoria ei koskaan.
![]()
![]()
Identifioidutko vasemmistoon?
Mä olen äänestänyt vuosia Vihreitä, jopa laitavasemmistoa. En kyllä enää 15 vuoteen.