groot vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Ehdotan, että jatkossa kaikki kokonaan sivuuttavat Mazan kirjoitamat kirjoitukset sekä viestit, joissa käsitellän koplasatua.

Wagnerhan on jo oppinut välttämään Mazaa, mikä tuntuu tätä kovasti riipivän :wink:
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1874
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Kannattaisikohan sinun näyttää itse esimerkkiä.
Urho kirjoitti:Ehdotan, että jatkossa kaikki kokonaan sivuuttavat Mazan kirjoitamat kirjoitukset sekä viestit, joissa käsitellän koplasatua.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

vasikka kirjoitti:Kannattaisikohan sinun näyttää itse esimerkkiä.
Urho kirjoitti:Ehdotan, että jatkossa kaikki kokonaan sivuuttavat Mazan kirjoitamat kirjoitukset sekä viestit, joissa käsitellän koplasatua.
Eiiiiiiiiiiiiii, mä edelleen odotan niitä Ukin vastaväitteitä joilla saattaa joitain Masan juttuja outoon valoon. :kuolaa:
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kiitos Loka ja Vasikka. Itse yritän välttää Mazan komentoimisen, mutta onhan tuo aika hyvä provosoimaan, mutta valitettavasti sortuu sitä tehdessään jatkuvasti valehteluun.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

skoone kirjoitti:
Groot kirjoitti:
Miksi se sinua nyppii? Siksiko kun en ole samaa mielta?


Ei ole kyse mielipiteistä vaan grootin tyylistä tulkita ja käsitellä asioita, hänen kanssaan kun ei voi dialogia harrastaa.
Vaara arvio. Sanon taman ystallisesti: sina et pysty harrastamaan dialogia kanssani. Se on siis henkilokohtainen mielipide, eika "puhumista kaikkien puolesta".

Sitten heraakin kysymys: onko vika sinussa vai minussa vai onko se it takes two to tango? :wink:
---------
Allekirjoitus.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

groot kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Groot kirjoitti:
Miksi se sinua nyppii? Siksiko kun en ole samaa mielta?


Ei ole kyse mielipiteistä vaan grootin tyylistä tulkita ja käsitellä asioita, hänen kanssaan kun ei voi dialogia harrastaa.
Vaara arvio. Sanon taman ystallisesti: sina et pysty harrastamaan dialogia kanssani. Se on siis henkilokohtainen mielipide, eika "puhumista kaikkien puolesta".

Sitten heraakin kysymys: onko vika sinussa vai minussa vai onko se it takes two to tango? :wink:
Jotta keskustelusta tulisi dialogia, niin kummankin osapuolen pitäisi ottaa huomioon keskustelukumppanin mielipiteet. Mutta kun toinen toitottaa vaan omaa subjektiivista näkemystän asioista, eikä anna periksi tuumaakaan, vaan on sitä mieltä, että jos ei tuomitse Gustafssonia ekijäksi, niin silloin on Gustafssonin fani.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

skoone kirjoitti:
Mutta kun toinen toitottaa vaan omaa subjektiivista näkemystän asioista, eikä anna periksi tuumaakaan, .
Oivaltava lause. Vaitatko, etta et itse tee samoin?

Ja sinun nakemyksesi siis on objektiivinen ?

Maarittele nama sivistyssanat:
a) subjektiivinen
b) objektiivinen

Kiitos etukateen.
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

groot kirjoitti: Vaara arvio. Sanon taman ystallisesti: sina et pysty harrastamaan dialogia kanssani. Se on siis henkilokohtainen mielipide, eika "puhumista kaikkien puolesta".

Sitten heraakin kysymys: onko vika sinussa vai minussa vai onko se it takes two to tango? :wink:
niin, onko kyse siis grootissa vai meissä, mielestäni melko monissa, jotka kokee myös, ettei kanssasi voi dialogia toteuttaa??että tässä tilanteessa skoone kyllä puhui varsin totta. :)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Kalessin kirjoitti:
groot kirjoitti: Vaara arvio. Sanon taman ystallisesti: sina et pysty harrastamaan dialogia kanssani. Se on siis henkilokohtainen mielipide, eika "puhumista kaikkien puolesta".

Sitten heraakin kysymys: onko vika sinussa vai minussa vai onko se it takes two to tango? :wink:
niin, onko kyse siis grootissa vai meissä, mielestäni melko monissa, jotka kokee myös, ettei kanssasi voi dialogia toteuttaa??että tässä tilanteessa skoone kyllä puhui varsin totta. :)
Siis herranen aika. Mita juuri talla hetkella teet? Harrasta dialogia kanssani :lol:

Dialogi on dialogia riippumatta sen sisallosta. Vai mita?
---------
Allekirjoitus.
Kaskisaari

Viesti Kirjoittaja Kaskisaari »

Urho kirjoitti:Ehdotan, että jatkossa kaikki kokonaan sivuuttavat Mazan kirjoitamat kirjoitukset sekä viestit, joissa käsitellän koplasatua.
Jokainen varmaan osaa itse arvioida, mihin kannattaa kommentoida. Urho muuten oli se, joka aloitti Kopla-sadusta kertomisen talla palstalla.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Jokainen varmaan osaa itse arvioida, mihin kannattaa kommentoida.
Periaatteessa näin, mutta jos luet kopla9 aiheisia kirjoituksia, niin kyllä siellä on paljon melko pitkäaiakaisten kirjoittajienkin uteliaita kysymyksiä, "mikä tää on tää kopla 9", " ai tiedetäänks nyt et se toinen telttaseurue oli olemassa"
Urho muuten oli se, joka aloitti Kopla-sadusta kertomisen talla palstalla
Mazan ilmaantuessa forumille heitin tuon kopla9 sarkastisesti hänelle. Ja aivan ennustukseni mukaan, forumille ilmaantuikin pian aiheeseen liittyvä keskustelu.

KOPLA-9 ON SATU
Happotesti
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 11:03 pm

Viesti Kirjoittaja Happotesti »

Urho kirjoitti:KOPLA-9 ON SATU
Jokainen voi haku-toiminnolla tarkistaa, kuka on eniten kirjoittanut tanne kyseisesta "satukopalsta". Kirjoituksia on 43 klp:
Urho 15 kpl
Pharaoh 12 kpl
Maza 7 kpl

Eli kuka se onkaan, joka pitaa tarinaa elossa????
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Yritän tappaa sen saatuttamasta foorumia. Nyt tulee yksi hakutulos lisää:

KOPLA-9 ON SATU
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:Yritän tappaa sen saatuttamasta foorumia. Nyt tulee yksi hakutulos lisää:

KOPLA-9 ON SATU
Urhon ongelma on seuraava:

1. Han luulee aina olevansa oikeassa.
2. Kun han on vaarassa tai on tehnyt virheen, niin hanesta ei ole miesta myonamaan sita, koska siitta saattaa seurata ns. kasvojen menetys.

Han vaittaa olevansa alykas, mutta alykas ihminen osaa sanoa asiat hienovaraisesti - ei suoraan. Huomasin kuitenkin tuolla toisessa ketjussa, etta han on oppinut jotain uutta: han vaitti minua piip( sana sensuroitu) epasuorasti. Onnea Urho.

Minua harmittaa, etta et suostunut esittamaani haasteeseen vaittelysta. En olisi mennyt asiattomuuksiin. Onko kieltaymisesi syy se, etta pelkaat haviavasi vaittelyn ja menetat kasvosi kaikkien naiden yli viiden sadan lukijan edessa?

Urho, mina uskallan pistaa itseni alttiiksi vaikka riskina olisikin tama kasvojen menetys.......
---------
Allekirjoitus.
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

[/quote] groot:Han vaittaa olevansa alykas, mutta alykas ihminen osaa sanoa asiat hienovaraisesti - ei suoraan

Miksei asioita saisi sanoa suoraan jos siltä tuntuu :shock: eikö epäsuora sanominen ole tavallaan itselleen valehtelua?
Suoraan voi sanoa myös
hienovaraisesti :wink:
Älä tuijota, älä.
Tiedäthän, olen suden sukua.
Kukaan ei saa
vangita minua katseilla,
ei mielen salatuilla
raudoilla.
Olen vapaana vaeltaja,
yksinäinen etsijä,
joka usein löytää haaskan,
mutta ohittaa sen
hyväksymättä sitä.
Vastaa Viestiin