Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ O.o Ei minulla vaan ollut tuota oletuksena silloin kun täällä pyörimisen aloitin. Aika jännä kuitenkin, hyvä kun mainitsit!
etsijä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Howler kirjoitti:^ O.o Ei minulla vaan ollut tuota oletuksena silloin kun täällä pyörimisen aloitin. Aika jännä kuitenkin, hyvä kun mainitsit!
Olisko Firefoxin ominaisuus tai jotain mitä olen jättänyt huomiotta käyttäjäasetuksissa. Selvitän.
etsijä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja etsijä »

etsijä kirjoitti:
Howler kirjoitti:^ O.o Ei minulla vaan ollut tuota oletuksena silloin kun täällä pyörimisen aloitin. Aika jännä kuitenkin, hyvä kun mainitsit!
Olisko Firefoxin ominaisuus tai jotain mitä olen jättänyt huomiotta käyttäjäasetuksissa. Selvitän.

Jep jep. Käyttäjäasetuksissa on kohta jossa voi määrittä BBCoden pysyvästi päälle. Olen saattanut itse sössiä tuon alunperin.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

^ Hyvä, että asia selvisi. Itsekään en ollut tietoinen, että tuollainen mahdollisuus edes on. Muutkin, joilla lainaustoiminto takkuilee, voisivat tarkistaa tuon BBCoden, jos kaikki on muuten kunnossa. Helpottaa minfon lukemista huomattavasti.
johnny

Viesti Kirjoittaja johnny »

Ärsyttää, että vaihellaan nimimerkkejä ja pyöritetään piirejä. Ei pitäs sallia multinimimerkkeilyä, jota ex-Ed, nyk Gd tekee. Rehellistä miestä harmittaa kaksnaamasuus.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Jonny, kaikkee hyvää sulle :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

johnny kirjoitti:Ärsyttää, että vaihellaan nimimerkkejä ja pyöritetään piirejä. Ei pitäs sallia multinimimerkkeilyä, jota ex-Ed, nyk Gd tekee. Rehellistä miestä harmittaa kaksnaamasuus.
Just tää on kaikista rakastettavinta johnnyssa. <3
Vainoharhaisuus ja salaliittoteoriat kunniaan! :lol:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Nyt Bleddyn tuo "<3" tarkoittaa jotain pahaa minulle. Vilkuilen ympärilleni *viuhviuh* nyt kiukuttaa, kun ei näy. Se tarkoittaa että jotain salakavalaa on tekeillä. Viritän ansoja, äälkää luulkkokkaan pääsevänne noinvain! :shock: :D :shock: :D
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Hitto, mistä se tuonkin arvasi! :shock:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Hahhaa Bleddyn! Minullapa onkin luulosairaus!
Muapa ei yllätetä noinvain. :D Ehkäpä mietimme asioita sjambokein! :shock: :D :shock:
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

hirveesti on noita joku vs toinen-ketjuja.. mittee työ tappelette...? ei kai näitä keskusteluja saa niin henkilökohtaisesti ottaa, että menee kahden henkilön väliseksi taisteluksi..

ihmetyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa :shock:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

johnny kirjoitti:Ärsyttää, että vaihellaan nimimerkkejä ja pyöritetään piirejä. Ei pitäs sallia multinimimerkkeilyä, jota ex-Ed, nyk Gd tekee. Rehellistä miestä harmittaa kaksnaamasuus.
Gd ei ole Ed.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Satuin tuossa katsomaan noita "yhyy, ootte ilkeitä, MÄ LÄHEN" viestejä ja huomasin, että kaikki lähdöllä uhonneet ovatkin lähtöviestinsä jälkeen kirjoittaneet vielä palstalle. Eli se olikin sitä huomionhakua, josta jo yhdessä noista topiceista napisin.
Jukopliut
Alokas

Viesti Kirjoittaja Jukopliut »

Kun otsikko on "mikä ärsyttää murhainfossa", niin pakkohan tuo on sanoa, kun meinaa puskea jo korvista ulos:

95% tämän palstan kirjoittajista

Jeesustelijat, kauhistelijat, tirkistelijät, tyhjän p*skan spekuloijat. Jokainen ajankohtainen tapahtuma on täynnä edellä kuvatun tapaisten käyttäjien turhaa p*skaa, joka ei oikeasti kiinnosta ketään. Tuskin kirjoittajaa itseäänkään.

Melkein toivoisin tälle palstalle vastaavaa modia kuin on tiede.fi -palstalla, jonka avulla voisi laittaa ignoreen em. henkilöt.

Sille 5%, joka kirjoittaa asiapitoisia juttuja (vanhoja rikostarinoita, taustoja faktoilla), kiitos sen sijaan teille. Jokainen tuosta 5% tunnistanee itsensä. Näiden 5% ansioituneiden ja myöskin uutisarvon vuoksi täällä jaksaa roikkua lukemassa ja tappamassa aikaa.

Tämä on ensimmäinen, ja varmaankin myös viimeinen, viestini täällä. Ei - en ole hakemassa huomiota ja "lähdössä", kuten ylläolevassa viestissä joidenkin todetaan tekevän - vaan ajattelin hieman herättää jokaista, joka aloittaa viestin kirjoittamisen miettimään pitääkö se oma tyhjäpäinen viesti mitään sellaista sisällään, että se oikeasti kannattaa lähettää.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ No ei sinunkaan viestisi tuonut mitään uutta palstan keskustelunaiheisiin... :P
Every ship must sail a world.
Lukittu