Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Axel Foley

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Bird »

Georgie Davis kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 8:46 pm
Nainen kun kiihottuu, niin toosa kostuu. Normaalia biologiaa.
On toki oma asiasi mistä kiihotut. Hyvin yksinkertaista.
Siis tuohan on varmasti vähintään jokaisen järkipäisen aikuisen tietämä itsestäänselvyys. :D

Ootko sä aikuinen? Järkipäinen? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Georgie Davis

Viesti Kirjoittaja Georgie Davis »

Bird kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 8:58 pm
Georgie Davis kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 8:46 pm
Nainen kun kiihottuu, niin toosa kostuu. Normaalia biologiaa.
On toki oma asiasi mistä kiihotut. Hyvin yksinkertaista.
Siis tuohan on varmasti vähintään jokaisen järkipäisen aikuisen tietämä itsestäänselvyys. :D

Ootko sä aikuinen? Järkipäinen? :D
Itse et tuntunut tiedostavan tuota faktaa, joten kysyn sinulta hiukan väänneltynä samaa: oletko normaalilla järjenjuoksulla ja koulutuksella varustettu ihminen? Vai oletko esim.mielenvikainen vihervassu, jolle ihmisbiologia tarkoittaa sitä että "mieskin voi synnyttää"?
Bird
Axel Foley

Georgie Davis kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 9:04 pm
Itse et tuntunut tiedostavan tuota faktaa, joten kysyn sinulta hiukan väänneltynä samaa: oletko normaalilla järjenjuoksulla ja koulutuksella varustettu ihminen? Vai oletko esim.mielenvikainen vihervassu, jolle ihmisbiologia tarkoittaa sitä että "mieskin voi synnyttää"?
Piti ihan käydä katsomassa, että mitä ihmettä mä kirjoitin, jos siitä jotain tollaista voi päätellä. :shock: Ja eihän siitä sitten voinutkaan. :D

Mietinkin nyt, että olisitkohan mahdollisesti tulkinnut kirjoituksistani jotakin ihan omaasi ja niihin tulkintoihisi nyt sitten vastailet? Tää on nimittäin todella yleistä ihmisillä, jotka eivät tiedä/vaivaudu eri asioita erottelemaan.

Ja joo, kyllä mä lienen ihan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ja korkeastikoulutettu, vaikka välillä tykkäänkin ottaa riskejä. Mutta sekin voi olla persoonallisuuteen liittyvää elämyshakuisuutta eli "normaalin" kirjoissa olevaa.

Kukaan ei voi "itse päättää" biologista sukupuoltaan. Sukupuolia on siis kolme; naiset, miehet ja intersukupuoliset. Biologinen mies siis ei todellakaan voi synnyttää, ei olla raskaana eikä omata kuukautisiakaan. Ja mm. näihin pohjaan oman näkemykseni.

Vasemmistoliittoa en ole äänestänyt koskaan enkä äänestä. Mutta mihin tää kaikki nyt liittyy? :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Georgie Davis

Bird kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 9:27 pm
Piti ihan käydä katsomassa, että mitä ihmettä mä kirjoitin, jos siitä jotain tollaista voi päätellä. :shock: Ja eihän siitä sitten voinutkaan. :D

Mietinkin nyt, että olisitkohan mahdollisesti tulkinnut kirjoituksistani jotakin ihan omaasi ja niihin tulkintoihisi nyt sitten vastailet? Tää on nimittäin todella yleistä ihmisillä, jotka eivät tiedä/vaivaudu eri asioita erottelemaan.

Ja joo, kyllä mä lienen ihan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ja korkeastikoulutettu, vaikka välillä tykkäänkin ottaa riskejä. Mutta sekin voi olla persoonallisuuteen liittyvää elämyshakuisuutta eli "normaalin" kirjoissa olevaa.

Kukaan ei voi "itse päättää" biologista sukupuoltaan. Sukupuolia on siis kolme; naiset, miehet ja intersukupuoliset. Biologinen mies siis ei todellakaan voi synnyttää, ei olla raskaana eikä omata kuukautisiakaan. Ja mm. näihin pohjaan oman näkemykseni.

Vasemmistoliittoa en ole äänestänyt koskaan enkä äänestä. Mutta mihin tää kaikki nyt liittyy? :)
Mistä tulee tuo tarve multinikkeillä? Alsie ja sinä olette aivan sama olio.
Karvaisia ukkeleita molemmat.
Bird
Axel Foley

Georgie Davis kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 9:34 pm

:lol: Kiitos nauruista.

Miten musta vaikuttaa siltä, että kun ei keksitä enää sanomista, aletaan syyttämään toisia multinikkeilystä? :)
Ei pidä silti käsittää väärin, ilmeisesti täällä minfossa tosiaan sitäkin oikeasti tehdään. Mutta muhun se ei liity yhtään mitenkään. Liittyykö suhun? Mietin, jos nyt vaikka projisoit. :)
Georgie Davis

Bird kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 9:38 pm
Georgie Davis kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 9:34 pm

:lol: Kiitos nauruista.

Miten musta vaikuttaa siltä, että kun ei keksitä enää sanomista, aletaan syyttämään toisia multinikkeilystä? :)
Ei pidä silti käsittää väärin, ilmeisesti täällä minfossa tosiaan sitäkin oikeasti tehdään. Mutta muhun se ei liity yhtään mitenkään. Liittyykö suhun? Mietin, jos nyt vaikka projisoit. :)
Älä jauha soopaa. Täysin samanlainen kieliasu sulla ja Alsiella. Teematkin samaa paskaa 😂
Bird
Axel Foley

Georgie Davis kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 9:43 pm
Älä jauha soopaa. Täysin samanlainen kieliasu sulla ja Alsiella. Teematkin samaa paskaa 😂
Voi sinua harhaluuloista mussukkaa. :) Tuli muuten mieleen, että muutama vuosi sitten jotkut ( muistaakseni Karhere ja se joku, kenen profiilikuvassa oli tummaihoinen mies, vaikka ulosantinsa perusteella oli rasisti ja ties muuta) epäilivät mua myös Annaannaksi. :lol: Kaikki arvostus hänelle, mutta kyllähän meiän kirjoituksistakin näki erot, jos on silmää yksityiskohdille. Ei siinä mitään, olihan Annaanna selvästi sanavalmis älykkö ja saikin palstaa (varsinkin palstan miehiä) kiitettävästi sekaisin. :D

AlsSietä en tiedä vielä lainkaan tarpeeksi, että voisin sanoa yhtään mitään. Voihan se hyvin ollakin, että muistutetaan toisiamme ja mikäs siinä. Hän, kun vaikuttaa varsin älykkäältä ja sanavalmiilta kirjoittajalta. :D

Mutta en kyllä aio tuhlata aikaa tällaisiin harhaluuloisiin/vainoharhaisiin spekuihin. "Keskustelen" kyllä mielelläni lähes kaikesta muusta. :)
Paikalla
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Bird kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 9:55 pm "Keskustelen" kyllä mielelläni lähes kaikesta muusta. :)
No kerroppa sitten, että mitä mieltä olet tästä idolisi oksennuksesta?
RL11/6 kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 8:03 pm Todella upeaa. Itse äänestän skp:tä ja kannatan queen of spades -meininkiä, eli neekerijoukkioiden suorittamia suomalaishuoruliinien joukkoraiskauksia sekä kaljupäiden Kaivopuistossa kuoliaaksi mukiloimisia.
Tommosta yliksen inceleiltä tuttua muka-kulmikasta näppäimistösoturointia anonyyminä netissä. Varmasti märkänä luettuasi :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

...Sukupuolia on siis kolme; naiset, miehet ja intersukupuoliset...
Nope. Sukupuolia on kaksi. Intersukupuoliset eivät itse ole sukupuoli. Heillä on elimistön kehityshäiriö, jossa kummankin sukupuolen orgaaneja on sekaisin.
Esimerkiksi syntymässä naiseksi biologisesti todettu voi huomata inter-ominaisuutensa vasta teini-iässä, kun kuukautiset eivät koskaan ala, eikä raskaanakaan ole. Tutkittaessa havaitaan, että ei ole munasarjoja lainkaan ja kohtukin on suppeanlainen. Vaan vatsaontelosta sitten löytyykin kehittymättä jääneet kivekset.
Kaksia eri, mutta kokonaisia, sukuelimiä ei maailmassa ole kellään ihmisellä.
X X X X X
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Hei pojjaat/miehet, nyt on liian epäkunnioittavaa kielenkäyttöä, törkyä. Puhutaan värkeistä ja märkyydestä, ei näin!

Bird jo selitti aiemmin, miten seksikkäänä jonkin kokeminen ei välttämättä tarkoita tuota, mitä te yritätte sen tarkoittavan, märkyyttä.

"Tiedäthän, että meidän toimivat aivot omistavien kokema vetovoima rakentuu muustakin kuin vain mainitsemasi "värkin" kostumisesta? Sitä vetovoimaa, kun tarvitaan jo ennen kuin se "värkki kostuu". "

Jos asiaa ei muuten sisäistä, niin miettikää, miten samaa sukupuolta oleva, sanotaan vaikka nainen, voi sanoa toisesta naisesta tällä olevan "seksikkäät hiukset" tai mitä nyt ILMAN että hän olisi seksuaalisesti kiihottunut ja wap:eissa.

Kiitos Bird sanoistasi, pidän sinua myös älykkäänä ja ajattelevaisena kirjoittajana.

Nyt tämä ketju tarvitsee saada liukkuuden suosta ylöspäin, jonne uroot sen hinasivat. Kerron eri viestissä positiivisen pikku tarinan RL11/6:teen liittyen, se ei ole mitään salaista vaan vain hassu juttu palstalta.
Mahdollisesti näin.
Bird
Axel Foley

perusporilaine kirjoitti: Ti Joulu 02, 2025 11:43 pm
No kerroppa sitten, että mitä mieltä olet tästä idolisi oksennuksesta?
RL11/6 kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 8:03 pm Todella upeaa. Itse äänestän skp:tä ja kannatan queen of spades -meininkiä, eli neekerijoukkioiden suorittamia suomalaishuoruliinien joukkoraiskauksia sekä kaljupäiden Kaivopuistossa kuoliaaksi mukiloimisia.
Tommosta yliksen inceleiltä tuttua muka-kulmikasta näppäimistösoturointia anonyyminä netissä. Varmasti märkänä luettuasi :D
Kiitos haastamisesta. :) En tiedä yliksestä enkä inceleistäkään kuin pääpiirteet, mutta olihan toi nyt (provosoivan) hauskaa?

Kysymyksiä sulle: sun mielestäkö RL11/6 on siis incel? Myös Yliksellä kirjoitteleva? Otatko itse esim. ton lainaamasi RL11/6: n kirjoituksen tosissasi?

Edelleen; tosi moni teistä minfolaisista tiedätte aivan varmasti ko. nimimerkistä mua enemmän. Mutta musta silti vaikuttaa vahvasti siltä, että tossakin lainaamassasi pätkässä on kyse ko. nimimerkin sarkasmista, humoristisesta, nokkelasta ja vähintään provosoivasta tavasta kirjoittaa? :) Mietin jopa viekö RL11/6 teitä kuin pässiä narussa? :D

Myönnän, että en tosiaan tiedä tästä (vielä) paljoakaan. Kunhan analysoin ja spekuloin. :) Joten sana on vapaa, kertokaa mistä teidän mielestä on kyse.

Se, mikä tekee RL11/6sta itseeni myös ison vaikutuksen, on se valtava tietomäärä, mikä tulee ilmi noissa kommenteissa nopeasti, sekä niillä tiedoilla leikittely verbaalisella tasolla taitavasti.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

AlsSie kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 12:20 am Hei pojjaat/miehet, nyt on liian epäkunnioittavaa kielenkäyttöä, törkyä. Puhutaan värkeistä ja märkyydestä, ei näin!
Noh niin. Et sitten sinäkään ex-Lassie huomaa, että tämä lanka on Minfon Lautamies-osassa, ja täällähän asiat nyt vaan eivät mene aivan kuin Strömssöössä, saatika kirkon kerhossa.

Tosin, ainahan voit yrittää tehdä ilmiantoja ylläpidolle, onnea vaan.
X X X X X
Bird
Axel Foley

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 12:18 am
...Sukupuolia on siis kolme; naiset, miehet ja intersukupuoliset...
Nope. Sukupuolia on kaksi. Intersukupuoliset eivät itse ole sukupuoli. Heillä on elimistön kehityshäiriö, jossa kummankin sukupuolen orgaaneja on sekaisin.
Esimerkiksi syntymässä naiseksi biologisesti todettu voi huomata inter-ominaisuutensa vasta teini-iässä, kun kuukautiset eivät koskaan ala, eikä raskaanakaan ole. Tutkittaessa havaitaan, että ei ole munasarjoja lainkaan ja kohtukin on suppeanlainen. Vaan vatsaontelosta sitten löytyykin kehittymättä jääneet kivekset.
Kaksia eri, mutta kokonaisia, sukuelimiä ei maailmassa ole kellään ihmisellä.
Hmm, okei. Saatat hyvinkin olla oikeassa ja minä erehtynyt. Mutta mun tärkein pointti varmasti tuli selville. :)
Bird
Axel Foley

AlsSie kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 12:20 am Hei pojjaat/miehet, nyt on liian epäkunnioittavaa kielenkäyttöä, törkyä. Puhutaan värkeistä ja märkyydestä, ei näin!

Bird jo selitti aiemmin, miten seksikkäänä jonkin kokeminen ei välttämättä tarkoita tuota, mitä te yritätte sen tarkoittavan, märkyyttä.

"Tiedäthän, että meidän toimivat aivot omistavien kokema vetovoima rakentuu muustakin kuin vain mainitsemasi "värkin" kostumisesta? Sitä vetovoimaa, kun tarvitaan jo ennen kuin se "värkki kostuu". "

Jos asiaa ei muuten sisäistä, niin miettikää, miten samaa sukupuolta oleva, sanotaan vaikka nainen, voi sanoa toisesta naisesta tällä olevan "seksikkäät hiukset" tai mitä nyt ILMAN että hän olisi seksuaalisesti kiihottunut ja wap:eissa.

Kiitos Bird sanoistasi, pidän sinua myös älykkäänä ja ajattelevaisena kirjoittajana.

Nyt tämä ketju tarvitsee saada liukkuuden suosta ylöspäin, jonne uroot sen hinasivat. Kerron eri viestissä positiivisen pikku tarinan RL11/6:teen liittyen, se ei ole mitään salaista vaan vain hassu juttu palstalta.
AlsSie ❤️
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Joulu 03, 2025 12:32 am
Noh niin. Et sitten sinäkään ex-Lassie huomaa, että tämä lanka on Minfon Lautamies-osassa, ja täällähän asiat nyt vaan eivät mene aivan kuin Strömssöössä, saatika kirkon kerhossa.
..
Ilmaisen silti eriävän näkemykseni, törky on törkyä, täälläkin Lautamiehissä. Ei tämän tarvitse olla mikään rajaton paikka. Sanon vaan, ymmärrän tietenkin, että se on vain sanomista, ei minulla ole mitään valtuuksia. Toivomuksia vaan.
Mahdollisesti näin.
Vastaa Viestiin