groot vs. urho

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:En näe mitään syytä kommentoida tekstiä, jossa joka toinen lause on pelkkää herjaa. Itse asiaosuushan käsitteli sitä, mistä mielipide-ero oli jo tullut selväksi. Sen kai kuitenkin myönnät, ettei kyse ole todisteesta, vaan seikasta johon olet vain jostain syystä päättänyt uskoa.
Urho, taalla tarvittaisiin Annakaisaa. En ole lakiasintuntija, ei minun kaikkea tarvitse kaikesta tietaa. Mikali olen kasittanyt oikein, niin nuo ovat ns. aihetodisteita, mutta mikali olen vaarassa, niin sitten olen vaarassa.

En voi katsoa asiaa lakitekniselta kannalta, koska en ole sen alan ammattilainen vaan aivan muulla spesiaalialalla.Psykologiaa olen opiskellut lukiosta asti ja jatkoin sita yliopistolla sivuaineena, tutustuen mm. kriminaalipsykologiaan.

Yritan miettia asiaa psykologian nakokulmasta mm. siten, miten ihminen tietyissa tilanteissa kayttaytyy. No, sanotaan nain: on olemassa tilanne missa mahdollisesti voisin surmata jonkun, mutta sellaista tilannetta ei ole vilela tullut eteen ja toivottavasti tulekaan.

Koita nyt olla ottamatta henkilokohtaisesti vaikka kielenkayttoni joskus on liian "raakaa".
---------
Allekirjoitus.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti: Itseään fiksuna pitävä groot ei ole vieläkään tajunnut, ettei minulla ole mitään uskoa asiasta, vaikka olen sen tuhat kertaa kirjoittanut.
Sinulla joku todella paha fiksaatio tahan asiaan kun sita taytyy toistaa joka toisessa viestissa. Tuo tehokeino ei minuun pure, usko jo.

Tuo on ns. inflaation karsinyt tehokeino ja se on sellaisenaan menettanyt tehonsa.

Ja mita tuohon uskonasiaan tulee, niin minua ei kiinnosta oletko kirjoittanut sen tuhat vai satatuhatta kertaa kun en viestejasi ulkoa opettele.Sorry.
---------
Allekirjoitus.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho ja kaverinsa menivät aikoinaan yhdessä Bodom-järvelle. Kun he tulivat murhapaikalle, alkoi heitä pelottamaan, että Maza tulee paikalle. Kaverilta pääsi itku. Urho sanoi kotikielellään "Gråt inte". Siitä groot sai nimensä.
Vastaa Viestiin