Henkirikos Kemissä 13.4.2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
matlockb
Watson itse

Henkirikos Kemissä 13.4.2011

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Mies puukotettiin kuoliaaksi Kemissä

Torstai 14.4.2011 klo 10.20

Vuonna 1964 syntynyt mies puukotettiin kuoliaaksi Kemissä keskiviikkoiltana hieman kahdeksan jälkeen.

Alustavien tietojen mukaan Ruutin kaupunginosassa sijaitsevaan yksityisasuntoon oli tullut seurue, jonka jäsenistä yksi oli puukottanut asunnossa myös vieraana ollutta mieshenkilöä ylävartaloon. Puukotuksen uhri, vuonna 1964 syntynyt mies, kuoli välittömästi saamiinsa vammoihin.

Peräpohjolan poliisi on ottanut kiinni tekoon liittyen kolme miestä ja yhden naisen, heidän osuuttaan asiaan selvitellään. Asiaa tutkitaan tappona.

Alkoholilla oli tiettävästi osuutta tapahtuneeseen.

IL
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041 ... 2_uu.shtml
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Tiina
Sherlock Holmes

Re: Henkirikos Kemissä 13.4.2011

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Minä puusilmä en huomannut, että ketju olikin jo aloitettu täällä, sorry.... :|
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tiina kirjoitti:Minä puusilmä en huomannut, että ketju olikin jo aloitettu täällä, sorry.... :|
Eiköhän noita virheitä satu meille kaikille :)
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Minkähän pituista tuomiota tästä on jaettu?
Varmaankin näitä Pera, Arska ja Kake geissejä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
NancyDrew
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Ei minullakaan ole tähän kauheasti annettavaa. Sellaisen yksityiskohdan löysin kuitenkin Suomi24:n keskusteluista, että puukotettu olisi syyllistynyt 80-luvulla myöskin puukotukseen, jossa on kuollut nuori mies. Sitäpä en tiedä, että onko tuo totta.
Vastaa Viestiin