Konsta vs. Groot

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Konsta vs. Groot

Viesti Kirjoittaja groot »

groot kirjoitti:


Nokittelua: Tamahan se Urho sinun perusongelmasi on: se on aina niin pain, etta joku ei tajua sinua ja sita mita kirjoitat.Vika on aina muissa, ei sinussa.

Eraan persoonallisuushairion piirteisiin kuuluu, etta ei tunne syyllisyytta eika katumusta eika koskaan koe, etta on tehnyt vaarin.

Urho kirjoitti:

Ylläpidon erityissuojeluksessa oleva groot on ryhtynyt pistelemään nokittelunsa erikseen niin , ettei niistä muka tule sanomista.

Konsta kirjoitti:
No jostakin persoonallisuushäiriöstä kertoo se, että ylipäätänsä kehtaa ylläpidon hartioiden taakaa huudella nokituksiaan, vaikka olisikin niin sanottu lellilapsi.

Muuten Groot, älä viitsi laittaa sanoja suuhuni. Kts viimeinen viestisi

-----------------------------------------------------------------------------------

Katsos katsos. Aito sohvapsykologi antaa diagnoosinsa. No, kerrohan nyt mika persoonallisuushairio on kyseessa?

Voin toki muistaa vaarinkin jos pistin sanoja suuhusi. Vuosia kuitenkin keskustelua seurannut, niin muisti voi tehda gustafssonit.

PS. Lakkaa sotkemasta yllapitoa tahan. Heilla ei ole mitaan tekemista taman asian kanssa. Toisekseen en piiloudu heidan selkansa taakse.

-----
Toivottavasti nyt lainaukset meni oikein.
Viimeksi muokannut groot, Ti Elo 07, 2007 8:54 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Ylläpidon erityissuojeluksessa oleva groot on ryhtynyt pistelemään nokittelunsa erikseen niin , ettei niistä muka tule sanomista.

No jostakin persoonallisuushäiriöstä kertoo se, että ylipäätänsä kehtaa ylläpidon hartioiden taakaa huudella nokituksiaan, vaikka olisikin niin sanottu lellilapsi.

Muuten Groot, älä viitsi laittaa sanoja suuhuni. Kts viimeinen viestisi
Noista ensimmäinen ja kolmas kappale ovat minun, ja keskimmäinen Konstan kirjoittamia. Groot siis syyllistyi väärin lainaamiseen. Muuta sanottavaa minulla ei täällä olek.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Vain tama on sinun:
Ylläpidon erityissuojeluksessa oleva groot on ryhtynyt pistelemään nokittelunsa erikseen niin , ettei niistä muka tule sanomista.


Muut ovat minun ja Konstan.
---------
Allekirjoitus.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Konsta kirjoitti ketjussa mika leimaa Gustafssonin syylliseksi:
Grootti, ihmettelen kommenttiasia, koska juuri sinä aloit nokittelemaan persoonallisuushäiriöistä. Meneekö taas meidän muiden piikkiin, olethan saanut jo Matrixin liikkelle, heh. Tuo on kyllä helvetin läpinäkyvää.

Lasi on lapinakyvaa, siina olet oikeassa. Kylla, aloitin personnallisuushairiokeskustelun, mutta sina jatkoit sita.Se oli siis sinun oma valintasi - ei minun.

Ei se mene teidan piikkiin jos ette jatka sita.

Mina en saanut matrixia liikkeelle vaan se mihin suuntaan keskustelu oli menossa.
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

groot kirjoitti:Lasi on lapinakyvaa, siina olet oikeassa. Kylla, aloitin personnallisuushairiokeskustelun, mutta sina jatkoit sita.Se oli siis sinun oma valintasi - ei minun.

Ei se mene teidan piikkiin jos ette jatka sita.

Mina en saanut matrixia liikkeelle vaan se mihin suuntaan keskustelu oli menossa.
Groot, sä olet ihan oikeasti irrottautunut maanpinnasta. Ja mitä hullumpia kirjoittelet, sen enemmän toiitotat omaa erinomaisuuttasi ja psykologian opintojasi. - Lääkitys?
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:
groot kirjoitti:Lasi on lapinakyvaa, siina olet oikeassa. Kylla, aloitin personnallisuushairiokeskustelun, mutta sina jatkoit sita.Se oli siis sinun oma valintasi - ei minun.

Ei se mene teidan piikkiin jos ette jatka sita.

Mina en saanut matrixia liikkeelle vaan se mihin suuntaan keskustelu oli menossa.
Groot, sä olet ihan oikeasti irrottautunut maanpinnasta. Ja mitä hullumpia kirjoittelet, sen enemmän toiitotat omaa erinomaisuuttasi ja psykologian opintojasi. - Lääkitys?
Miksi kaytat tuota ikivanhaa laakitys-juttua?

Ensinnakin nettipersoona on nettipersoona ja reaalielaman persoona on reaalielaman persoona.

Jokaisella on oma tyylinsa. Minulla, sinulla ja muilla.

No, mita minun pitaisi tehda? Jos olen psykologiaan yliopistossa perehtynyt niin sitten olen.Major oli kuitenkin jotain muuta mika ei kuulu tahan keskusteluun.

Hehkutathan sinakin Bodom-tutkimuksiasi......vai etko?
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

groot kirjoitti: Miksi kaytat tuota ikivanhaa laakitys-juttua?
Koska se selvästi korpeaa sinua, olet reagoinut siihen aiemminkin. - Provosointia?
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Urho kirjoitti:
groot kirjoitti: Miksi kaytat tuota ikivanhaa laakitys-juttua?
Koska se selvästi korpeaa sinua, olet reagoinut siihen aiemminkin. - Provosointia?
En reagoinut siihen. Se oli kysymyksen mudossa oleva toteamus.

Reagoin tahan, jonka kirjoititi:
Urho kirjoitti:
. Ja mitä hullumpia kirjoittelet, sen enemmän toiitotat omaa erinomaisuuttasi ja psykologian opintojasi
Ensinnakin tama on keskustelupalsta ja hyva niin, silla reealielamassa en tuttavien kanssa keskustele taman foorumin aihepiiriin kuuluvista aiheista vaan ihan arkisesti: "mita tehdaan tana iltana, minne mennaan viikonlopuna....jne".

Bodom on ehka ainoa, josta olen keskustellut eraan naisihmisen kanssa ja hanelle olen kertonut miten mina oletan tapahtumien menneen.

Mitahan hullua olen kirjoittanut, viimeisimmat pohdinnat kai koskivat Gustafssonin tajuttomuustilaa ja sita, missa tilassa han on ollut kun todistajat saapuivat paikalle.

Sen lisaksi korjasin kasitystasi seksuaalimurhaajan profiilista.

Ja tamako sitten on hullua?
---------
Allekirjoitus.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Konsta vs. Groot

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:groot kirjoitti:


Katsos katsos. Aito sohvapsykologi antaa diagnoosinsa. No, kerrohan nyt mika persoonallisuushairio on kyseessa?
Lapsena ehdollistunut saamaan läheisyyttä ja hyväksyntää vain "oikein" tekemällä, tai "voittamisella", josta sitten on jäänyt rasitteeksi persoonaan ikuinen tarve olla paras ja aina oikeassa. Aika tavallinen kasvatusvirhe, jossa lapselle on annettu vain vain positiivista palautetta, muttei opastusta eikä neuvontaa. Voitto on tärkeintä, keinoista ja menetelmistä välittämättä.

Ei vaiskaan, ei sinua mikään vaivaa. Sehän oli vain vastapointti, erittäin tökerölle kommentille, jonka jälkeen tuli vielä käsittämätön kommentti siitä, että miten tämä persoonallisuushäiriö tähän liittyy.

Jos muistat edellisen tapauksen, jonka johdosta tämä palsta perustettiin, niin sekin alkoi sinun tökeröstä kommentistasi, johon sait yhtä tökeröä vastinetta. Vain vastikkeen antajat pantiin seurantaan.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Konsta vs. Groot

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti:groot kirjoitti:


Katsos katsos. Aito sohvapsykologi antaa diagnoosinsa. No, kerrohan nyt mika persoonallisuushairio on kyseessa?
Lapsena ehdollistunut saamaan läheisyyttä ja hyväksyntää vain "oikein" tekemällä, tai "voittamisella", josta sitten on jäänyt rasitteeksi persoonaan ikuinen tarve olla paras ja aina oikeassa. Aika tavallinen kasvatusvirhe, jossa lapselle on annettu vain vain positiivista palautetta, muttei opastusta eikä neuvontaa. Voitto on tärkeintä, keinoista ja menetelmistä välittämättä.

.
Analyysisi ainakin minun kohdalla meni vaarin. Vaitatko etta elama ei ole kilpailua? Siis riippumatta personallisuudesta tai persoonallisuushairiosta?

Ala vierita minun vastuulleni - siittakin huolimatta - jos olen jotain aloittanut ja sina sitten jatkanut. En voi valita puolestasi mita teet, sina teet ne valinnat itse.
---------
Allekirjoitus.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Konsta vs. Groot

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti: Ala vierita minun vastuulleni - siittakin huolimatta - jos olen jotain aloittanut ja sina sitten jatkanut. En voi valita puolestasi mita teet, sina teet ne valinnat itse.
No, kylläpä oli taas kehittymätön kommentti. Sinulla on oikeus nokitella törkeästi, mutta jos joku siihen vastaa, niin vastaaja on syyllinen. Ehkä tuossa leikki-analyysissa oli sittenkin jotain totta.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Konsta vs. Groot

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti: Ala vierita minun vastuulleni - siittakin huolimatta - jos olen jotain aloittanut ja sina sitten jatkanut. En voi valita puolestasi mita teet, sina teet ne valinnat itse.
No, kylläpä oli taas kehittymätön kommentti. Sinulla on oikeus nokitella törkeästi, mutta jos joku siihen vastaa, niin vastaaja on syyllinen. Ehkä tuossa leikki-analyysissa oli sittenkin jotain totta.
En lahde tuolle linjalle vaikka nokitteluosio onkin.

Se mita tarkoitin on, etta jokainen on vastuussa omista valinnoistaan ja teoistaan eika vastuuta voi siirtaa. Jos tama mielestasi on kehittymaton komentti, niin sinulla on siihen mielipiteeseen oikeus.Itse vain olen eri mielta.

Sina yritat siirtaa vastuun minulle jos itse provosoidut.En mina ole vastuussa sinun reagoinnistasi, sina itse olet.

PS. Nokittele torkeasti ja koita provosoidunko....antaa tulla!!
---------
Allekirjoitus.
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Heh... oli pakko osallistua grootin väittelyiltamiin :o
Ymmärsinkö oikein? Mielestäsi provosoida saa niin paljon kun kerkiää.
Provosoija ei toki joudu ottamaan vastuuta siitä jos joku provosoituu jatkuvasta "tönimisestä".
Eikö tämä jos mikä ole vastuutonta toimintaa tai ainakin hieman kyseenalaista, jos tietentahtoen haluaa
koitella koska siltä toiselta osapuolelta katkeaa pinna jos sitten ollenkaan.
Sitäpaitsi minkälainen ihminen psykologiaa noin niinkuin lukeneenasi;
Käyttää keinoinaan ihmisten provosoimista :roll:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

merzi kirjoitti:Heh... oli pakko osallistua grootin väittelyiltamiin :o
Ymmärsinkö oikein? Mielestäsi provosoida saa niin paljon kun kerkiää.
Provosoija ei toki joudu ottamaan vastuuta siitä jos joku provosoituu jatkuvasta "tönimisestä".
Eikö tämä jos mikä ole vastuutonta toimintaa tai ainakin hieman kyseenalaista, jos tietentahtoen haluaa
koitella koska siltä toiselta osapuolelta katkeaa pinna jos sitten ollenkaan.
Sitäpaitsi minkälainen ihminen psykologiaa noin niinkuin lukeneenasi;
Käyttää keinoinaan ihmisten provosoimista :roll:
Tama on keskustelupalsta, ei reaalielama. Kai ymmarrat eron? En mina ns oikean elaman puolella toimi nain tietenkaan. Diplomaattisesti hoidan asiat Suomen suurlahetyston apukokkina ja Lontoon kirjeenvaihtajana. :lol:
---------
Allekirjoitus.
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

no niinpä tietysti, sehän se jo selittääkin paljon :)
Vastaa Viestiin