OSLO: Raiskaus on naisen oma vika...

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

OSLO: Raiskaus on naisen oma vika...

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

...sanoo afrikan poika.

http://translate.google.fi/translate?js ... 34&act=url

http://www.p4.no/story.aspx?id=272134

Tavallaan noi jätkät on oikeassa. Naisethan suurimmaksi osaksi kannattavat maahanmuuttoa.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Siru83
Adrian Monk

Re: OSLO: Raiskaus on naisen oma vika...

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Itse asiassa ne sanoi, että norjalaisnaisten paljastava pukeutumistyyli herättää seksuaalisia ajatuksia ja että osasyynä niihin raiskauksiin, jotka heidän maistaan tulevat miehet ovat tehneet, on alkoholissa. Tilastollisesti afrikkalaisten tekemät raiskaukset ovat Suomessa harvinaisia, alle 10 Suomen n. 450 vuosittaisesta raiskauksesta on somalin tekemä (esim. vuonna 2007 vain 6). Tuossakin uutisessa puhutaan yksittäistapauksista, yhden jengin tekemistä seksuaalirikoksista.

Skandinaavisten tyttöjen pukeutumistyyli, etenkin tanskalaistyttöjen, on aika paljastava verrattuna suomalaisiinkin. Se että sanoo sen herättävän tietyntyyppisiä ajatuksia, ei ole mitenkään erikoista, kun miehet ovat kotoisin maista, joissa pukeudutaan peittävästi. Itse asiassa esim. tanskalaistyttöjen hyvin paljastava ja avoin pukeutumistyyli herättää samankaltaisia ajatuksia myös suomalaismiehissä. Se viestii seksuaalisesta avoimuudesta ja vapaamielisyydestä miehille, jotka eivät ole tottuneet näkemään tyttöjä yhtä vähissä vaatteissa ja tietysti erityisen paljon miehille, jotka ovat kotoisin hyvin konservatiivisista valtioista.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Ensiksikin on hyvä muistaa, että ne ulkomaalaiset raiskaajat ovat kuitenkin vähemmistö.

Onko näille mamuille selvitetty, mikä on meidän maissamme käsitys raiskauksesta? Tiedän, että kuulostan nyt hyysääjältä, mutta ei ole tarkoitus. Jos se on liian vaikea ymmärtää, niin lähetetään takaisin kotimaahan.
Esimerkiksi Mauritaniassa monet naiset istuvat vankiloissa, koska heidät on raiskattu, ts. he ovat tehneet ilmoituksen asiasta, joka tulkitaan valehteluksi. (Näin dokkarin, jossa tämä sikäläisen tuomioistuimen väki sanoi, etteivät he usko, että raiskauksia oikeastaan tapahtuisi - mikä taitaa olla maassa laajallekin levinnyt uskomus. Löytyyhän Suomestakin muutama hlö, joka ei usko, että nainen voisi raiskata miestä, vaikka en minä sitä toki tähän lähtisi vertaamaan.)

Miksi naisten täytyy pukeutua niin paljastavasti? Yhdenkään ihmisen ei tarvitse mielestäni pukeutua niin peittävästi kuin vaikka minä, mutta joku tolkku täytyy pitää. Vaikka ei koskaan tulisikaan raiskatuksi, niin ei puoliksi alastomana kulkeminen mitenkään hyvää kuvaa ihmisestä anna.
Miksiköhän - ainakin Suomessa - paljastavasti pukeutuneita miehiä näkyy hyvin vähän?

Jos kantasuomalainen sanoisi, että raiskaus on naisen oma vika joissain tilanteissa, kuinka moni tuomitsisi hänet? Veikkaan ettei ihan niin moni kuin mustan, joka näin sanoo, johtuneeko sitten siitä, että mustaa pidetään potentiaalisempana raiskaajana vai mistä.
kanelia
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja kanelia »

No minä olen sitä mieltä, että vaikka nainen kävelisi tuolla ilkosen alasti, niin silti hänen raiskaamisensa on ihan yhtä tuomittavaa kuin nunnan. Sama juttu, jos joku on helvetin ärsyttävä tyyppi, joka oikein kaivaa verta nenästään, niin ei se tee hänen tappamisestaan yhtään sen oikeutetumpaa.

Kyllä se on niin, että tuolla kesähelteillä saa liikkua lyhyissä shortseissa ja pikkutopissa. Ihan pöyristyttävää, että skandinaavisten naisten paljastava pukeutumistyyli tekisi jotenkin raiskauksesta hyväksyttävämpää.

Ja jos joku tulee aukomaan raiskauksen uhrille, että mitäs pukeudut niin paljastavasti, niin kylläpä toivon, että itse joutuu kokemaan saman.
Rorschach
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rorschach »

kanelia kirjoitti:No minä olen sitä mieltä, että vaikka nainen kävelisi tuolla ilkosen alasti, niin silti hänen raiskaamisensa on ihan yhtä tuomittavaa kuin nunnan. Sama juttu, jos joku on helvetin ärsyttävä tyyppi, joka oikein kaivaa verta nenästään, niin ei se tee hänen tappamisestaan yhtään sen oikeutetumpaa.

Kyllä se on niin, että tuolla kesähelteillä saa liikkua lyhyissä shortseissa ja pikkutopissa. Ihan pöyristyttävää, että skandinaavisten naisten paljastava pukeutumistyyli tekisi jotenkin raiskauksesta hyväksyttävämpää.

Ja jos joku tulee aukomaan raiskauksen uhrille, että mitäs pukeudut niin paljastavasti, niin kylläpä toivon, että itse joutuu kokemaan saman.
Ei kai tässä kukaan ole taaskaan sanonut, että vähissä vaatteissa kulkevan raiskaus on hyväksyttävämpää? Joillain ihmisillä vain on käsittämätön tarve lukea kommentit väärin. Kyllä, on täysin sallittua kulkea vähissä vaatteissa. Kaikki voivat myös haistatella jokaiselle vastaantulijalle ja jokaisella on oikeus jättää arvotavaransa bussipysäkillä roikkuvan narkkarin eteen siksi aikaa, kun käy itse kioskilla. Jos joku raiskaa puolialasti kulkevan henkilön, hakkaa haistattelijan tai varastaa saatavilla olevat tavarat, se on rikos. Mutta se ei silti tee uhrin toiminnasta automaattisesti järkevää, vaikka toiminta ei olisikaan mitenkään kiellettyä. Eikä toiminnan järkevyyden arviointi tee rikoksesta sallittua.
"Eikä liene rangaistus / jos käymme hetken yhtä matkaa / kun hirviöiksi paljastumme / onko hyvät päivät valhetta sittenkään" A.W. Yrjänä / CMX
kanelia
Armas Tammelin

Rorschach kirjoitti: Ei kai tässä kukaan ole taaskaan sanonut, että vähissä vaatteissa kulkevan raiskaus on hyväksyttävämpää?
.

Kyllä vain on sanonut. Nimittäin nuo miehet yllä olevassa artikkelissa. Siihen otin kantaa, enkä kenenkään täällä kommentoijan viestiin, mutta
Rorschach kirjoitti: Joillain ihmisillä vain on käsittämätön tarve lukea kommentit väärin.
.
Ahtojää
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Ahtojää »

Siru83 kirjoitti:Itse asiassa ne sanoi, että norjalaisnaisten paljastava pukeutumistyyli herättää seksuaalisia ajatuksia ja että osasyynä niihin raiskauksiin, jotka heidän maistaan tulevat miehet ovat tehneet, on alkoholissa. Tilastollisesti afrikkalaisten tekemät raiskaukset ovat Suomessa harvinaisia, alle 10 Suomen n. 450 vuosittaisesta raiskauksesta on somalin tekemä (esim. vuonna 2007 vain 6). Tuossakin uutisessa puhutaan yksittäistapauksista, yhden jengin tekemistä seksuaalirikoksista.

Skandinaavisten tyttöjen pukeutumistyyli, etenkin tanskalaistyttöjen, on aika paljastava verrattuna suomalaisiinkin. Se että sanoo sen herättävän tietyntyyppisiä ajatuksia, ei ole mitenkään erikoista, kun miehet ovat kotoisin maista, joissa pukeudutaan peittävästi. Itse asiassa esim. tanskalaistyttöjen hyvin paljastava ja avoin pukeutumistyyli herättää samankaltaisia ajatuksia myös suomalaismiehissä. Se viestii seksuaalisesta avoimuudesta ja vapaamielisyydestä miehille, jotka eivät ole tottuneet näkemään tyttöjä yhtä vähissä vaatteissa ja tietysti erityisen paljon miehille, jotka ovat kotoisin hyvin konservatiivisista valtioista.
Täsmälleen samasta aiheesta on Poliisi-TV:n raportti: http://www.youtube.com/watch?v=NnvlfT4Bp2A

30-40 % raiskauksista Helsingissä tekijä on ulkomaalaistaustainen. Se, että yrität selitellä naisten pukeutumisen jotenkin tekevän raiskaukset ymmärrettäviksi (voi voi, kun ei ole tottunut paljaaseen pintaan), on taasen käsittämätöntä.
kanelia
Armas Tammelin

Rorschach kirjoitti:Kyllä, on täysin sallittua kulkea vähissä vaatteissa. Kaikki voivat myös haistatella jokaiselle vastaantulijalle ja jokaisella on oikeus jättää arvotavaransa bussipysäkillä roikkuvan narkkarin eteen siksi aikaa, kun käy itse kioskilla.Jos joku raiskaa puolialasti kulkevan henkilön, hakkaa haistattelijan tai varastaa saatavilla olevat tavarat, se on rikos. Mutta se ei silti tee uhrin toiminnasta automaattisesti järkevää, vaikka toiminta ei olisikaan mitenkään kiellettyä. Eikä toiminnan järkevyyden arviointi tee rikoksesta sallittua.
Olisi myös mukava tietää, mikä sinusta on "puolialasti kulkemista"? Itse yhdistän siihen sellaisen pienissä shortseissa ja topissa kulkemiseen kesällä kuten olen jo sanonut. Minusta siinä ei ole mitään typeryyteen viittaavaa, mutta rinnastat sen moiseen hölmöyteen kuin siihen, että jättäisi arvotavaransa narkkarin eteen vartioimatta. Minusta hölmöyttä siinä olisi se, että kulkisi puolialasti talvipakkasilla, helteillä se on pikemminkin jopa järkevää.
Ja kyllä pistää vähän veren kiehumaan, jos sinusta tämä on sitä puolialasti kulkemista ja sitten vertaat sellaisessa asussa raiskatuksi tulemista siihen kuin jättäisi arvotavaransa varastettavaksi.
Siru83
Adrian Monk

30-40 % raiskauksista Helsingissä tekijä on ulkomaalaistaustainen.
Helsingissä on valtavan paljon ulkomaalaisia. Koko maan raiskauksista vain 20% on jonkun eri etniseen ryhmään kuuluvan tekemä. Jos vuoden 2007 n. 450 raiskauksesta 6 oli somalin tekemiä, se tarkoittaa käytännössä, että 1,3% Suomen raiskauksista on somalin tekemiä. Silti somalit on leimattu lähes kaikkien raiskausten tekijöiksi. Virolaiset tekevät tilastollisesti yhtä paljon raiskauksia kuin somalit, ja he kuten myös venäläiset ovat mukana tuossa 20% etnisten vähemmistöjen tekemissä raiskauksissa.
Se, että yrität selitellä naisten pukeutumisen jotenkin tekevän raiskaukset ymmärrettäviksi (voi voi, kun ei ole tottunut paljaaseen pintaan), on taasen käsittämätöntä.
Nuo afrikkalaiset miehet sanoivat uutisessa, että norjalaisnaisten pukeutuminen herättää heissä seksuaalisia ajatuksia. He eivät sanoneet, että norjalaisnaisten raiskaaminen on oikein, koska he pukeutuvat vähiin vaatteisiin, vaan selittivät raiskauksia osin sillä, että jotkut afrikkalaismaahanmuuttajat käyttävät paljon alkoholia ja raiskaavat humalassa. Se että skandinaavisten naisten paljastava pukeutuminen herättää miehissä seksuaalisia ajatuksia, on mielestäni ymmärrettävää, olivat miehet sitten suomalaisia, saksalaisia tai afrikkalaisia.

Ja esimerkiksi tanskalaisnaisten pukeutuminen on todella paljastavaa, paidat on paljon avoimempia ja niukempia ja hameet lyhyempiä ja muutenkin pukeutuminen on paljon rohkeampaa kuin esim. suomalaisnaisilla. Se että siitä syntyy väärä mielikuva monille ulkomaalaisille, myös muille eurooppalaisille, on ihan ymmärrettävää.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Voi helvetti, naisella on oikeus kävellä ympäriinsä vaikka alasti, eikä siltikään kenelläkään ole oikeutta häiritä, raiskauksesta puhumattakaan.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Sori Siru, mutta mitenkään noita asioita ei voi ymmärtää.Länsimaalaiseen kesään ja baarikulttuuriin kuuluu niukka vaatetus.
kanelia
Armas Tammelin

Siru83 kirjoitti:Ja esimerkiksi tanskalaisnaisten pukeutuminen on todella paljastavaa, paidat on paljon avoimempia ja niukempia ja hameet lyhyempiä ja muutenkin pukeutuminen on paljon rohkeampaa kuin esim. suomalaisnaisilla. Se että siitä syntyy väärä mielikuva monille ulkomaalaisille, myös muille eurooppalaisille, on ihan ymmärrettävää.
Nimimerkistäsi päättelen, että olet itsekin nainen, joten se tekee kommentistasi entistäkin järkyttävämmän.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Mikä teillä naisilla on tuo pahansuopuus, onko se kateutta? Oma vaimoni saa pukeutua niinkuin tahtoo, yleensä hyvällä maulla,aistikkaasti ja seksikkäästi, tilannesidonnaisesti. Olen ylpeä hänestä.
Siru83
Adrian Monk

Kyllä on ihmeellisiä tosikkotyyppejä täällä. Olen itsekin nuorempana kuljeskellut pikkuisessa farkkuhameessa kesällä ja joskus jostain puskasta ilmestyi joku itsensäpaljastelija, jota asuni oli oletettavasti vähän provosoinut. Mutta se, että joku musta mies provosoituu samoista asioista johtuu joidenkin mielestä siitä, että se on musta, eikä esim. siitä, että mustien joukossa on ihan samanlailla pervoja ja kaikenlaisia friikkejä kuin eurooppalaistenkin. Ja sekä eurooppalaiset että mustat pervot saattavat provosoitua paljastavasta niukasta pukeutumisesta. Se nyt on vaan fakta, joka pitää hyväksyä. Ja jos sellaista huomiota ei halua, niin aina voi pukeutua peittävämmin.
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Kanelia, samaa mieltä sun kanssa.
Vastaa Viestiin