Paikallaolemisen piilottaminen

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
Arlene
Christopher Lorenzo

Paikallaolemisen piilottaminen

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Te, jotka piilotatte minfossa olemisen, miksi teette sen?
Chikatilo
Christopher Lorenzo

Re: Paikallaolemisen piilottaminen

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Arlene kirjoitti:Te, jotka piilotatte minfossa olemisen, miksi teette sen?
Juuri siksi, että toisilla riittäisi miettimistä: Katseleeko SE minua salaa... :mrgreen:

Mitä ihmeen väliä on, näkyykö fiktiivisen ja anonyymin käyttäjähahmon paikalla olo vai ei? Korkeintaan näkymättömyys vähentää hieman aggressoreiden kiivastuksissaan lähettämän yv-vihapostin määrää.

Minäkin esitän kysymyksen: Miksi te, jotka ette käytä avatarina omaa kuvaanne, teette sen? :shock:
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Kanelitanko
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kanelitanko »

Nottei jää sormenjälkiä tietty! :lol:

Itse en ainakaan "jaksa" kirjautua, silloin kun vain selailen viestejä ja keskusteluja. Kirjaudun vain silloin, kun itse kirjoitan viestin...niin kuin nyt...laiskuutta/mukavuuden halua siis.

Voisi toki myös kysyä toisinkin päin: Miksi kirjautua silloinkin, kun ei kirjoita?
Kala on sushi toiselle kalalle.
katjuska.84
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja katjuska.84 »

Se ettei kirjaudu on eri asia kuin se että tarkoituksellisesti laittaa asetuksista sen kohdan käyttöön, että ei kirjauduttuaan näy muille käyttäjille..Tuolla alhaalla kun näkyy ketkä kaikki ovat samaa aihetta lukemassa, paitsi jos sen on nimenomaan estänyt.
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
Arlene
Christopher Lorenzo

katjuska.84 kirjoitti: tarkoituksellisesti laittaa asetuksista sen kohdan käyttöön, että ei kirjauduttuaan näy muille käyttäjille..
Tätä tarkoitan.
katjuska.84
Sabrina Duncan

Kanelitanko kirjoitti:Nottei jää sormenjälkiä tietty! :lol:

Itse en ainakaan "jaksa" kirjautua, silloin kun vain selailen viestejä ja keskusteluja. Kirjaudun vain silloin, kun itse kirjoitan viestin...niin kuin nyt...laiskuutta/mukavuuden halua siis.

Voisi toki myös kysyä toisinkin päin: Miksi kirjautua silloinkin, kun ei kirjoita?
Kommenttini liittyikin lähinnä yllä olevaan kommenttiin.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

En ole paikallaoloani koskaan piilottanut, kirjaudunkin automaattisesti sivulle tullessani niin en edes mieti asiaa.

Kai sitä sitten jos osais hävetä sitä miten paljon täällä aikaansa viettää :mrgreen:

(Jos en kirjautuis automaattisesti sisään niin mulle kävis aina niin että tulisin "vaan lukemaan" enkä kirjautuis ja sitten kuitenkin heti ekaan ketjuun tekis mieli vastata ja sitten olis se kirjautuminen edessä.)
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

katjuska.84 kirjoitti:Voisi toki myös kysyä toisinkin päin: Miksi kirjautua silloinkin, kun ei kirjoita?
Siksi, että pääsee suoraan Uudet viestit-sivulta näkemään ketjut, joihin on kirjoitettu, ja pääsee hyppäämään suoraan ensimmäiseen uuteen viestiin. Se tekee surffailun huomattavasti mukavammaksi. Ja vastaavasti, jos välillä lukee kirjautumatta, niin tuo mainittu toiminto näyttää uudestaan viestit jotka on kirjautumatta lukenut.
katjuska.84
Sabrina Duncan

Cassandra kirjoitti:
katjuska.84 kirjoitti:Voisi toki myös kysyä toisinkin päin: Miksi kirjautua silloinkin, kun ei kirjoita?
Siksi, että pääsee suoraan Uudet viestit-sivulta näkemään ketjut, joihin on kirjoitettu, ja pääsee hyppäämään suoraan ensimmäiseen uuteen viestiin. Se tekee surffailun huomattavasti mukavammaksi. Ja vastaavasti, jos välillä lukee kirjautumatta, niin tuo mainittu toiminto näyttää uudestaan viestit jotka on kirjautumatta lukenut.
Cassandra, tuo kommenttihan, jota minulta lainasit, ei lainkaan ollut minun kirjoittamani, kuten sinun viestistäsi saa käsityksen. Vaikka kyse onkin aivan merkityksettömästä asiasta sinänsä, niin toivoisin että lainaisit tekstejä niin, että et harhaanjohtavasti laittaisi sitä, että kenen viesti alunalkujaan on.
Olavi Susikoski
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Olavi Susikoski »

Olen piilossa koska haluan että minua ei nähdä. Samasta syystä ajaessani en käytä vilkkua sillä silloinhan kaikki näkisivät minne olen kääntymässä.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

katjuska.84 kirjoitti:
Cassandra kirjoitti:
Kanelitanko, ei katjuska.84, kirjoitti:Voisi toki myös kysyä toisinkin päin: Miksi kirjautua silloinkin, kun ei kirjoita?
Cassandra, tuo kommenttihan, jota minulta lainasit, ei lainkaan ollut minun kirjoittamani, kuten sinun viestistäsi saa käsityksen. Vaikka kyse onkin aivan merkityksettömästä asiasta sinänsä, niin toivoisin että lainaisit tekstejä niin, että et harhaanjohtavasti laittaisi sitä, että kenen viesti alunalkujaan on.
Katjuska, tosiaan! Anteeksi!

Lainaus on Kanelitangon kirjoittama, ei katjuskan. Tein lainauksen katjuskan vastausviestistä ja erehdyksessä jätin siihen väärän kirjoittajan.

Tän siitä saa kun napisee toisten virheellisistä lainauksista :oops:
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Esitetääs tää kysymys toisinpäin, saaks joku kiksejä jos pääsee lukemaan kaikki paikallaolijat? Muutenkin mitä vitun väliä on jos et näe ketä paikalla on? Jos se heilautta sun elämää niin hakeudu välittömästi hoitoon.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Arlene
Christopher Lorenzo

kakkosurpo kirjoitti:Esitetääs tää kysymys toisinpäin, saaks joku kiksejä jos pääsee lukemaan kaikki paikallaolijat? Muutenkin mitä vitun väliä on jos et näe ketä paikalla on? Jos se heilautta sun elämää niin hakeudu välittömästi hoitoon.
Kysymyksessä on Nobel-palkintoon tähtäävä tutkimustyö, joten pyydän kunnioitusta! :evil:
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kysymyksessä on Nobel-palkintoon tähtäävä tutkimustyö, joten pyydän kunnioitusta! :evil:
Hah hahahaa :D :) :lol: :? :| :( :evil:
Toivottavasti tohtori myöntää Nobel-palkinnon.
Niin, ja toivottavasti palkintona on 10 pilleriä päivässä lisää. :wink:
Juu, ja kauhiasti kunnioitusta kaikille.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Vastaa Viestiin