Nikinmäki,Vantaa -03tai-04,sienestäjä löysi uhrin metsästä

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
Jaycca
Alokas

Nikinmäki,Vantaa -03tai-04,sienestäjä löysi uhrin metsästä

Viesti Kirjoittaja Jaycca »

Muutin joku aika sitten Nikinmäen liepeille Korsoon, ja muistan hämärästi lukeneeni ko. tapauksesta aikanaan lehdestä, olisiko jopa ollut etusivun uutinen :?: .
Silloin en kuitenkaan kiinnittänyt kummempaa huomiota asiaan, koska koko paikka oli tuntematon minulle tuohon aikaan. Olen nyt koittanut etsiä tieto verkosta aiheesta, mutta en ole saanut mitään kaivettua esiin.
Tienoolla kauemmin asuneilta olen kuullut huhua/ sirpaleita tapahtuneesta sen verran, että tappo olisi tapahtunut jossain lähitienoon yksityisasunnossa, ja ruumis oli dumpattu johonkin piiloon josta löytyi vasta usean kuukauden päästä pahasti mädäntyneenä. Myös huhu "itä-naapureiden" osallisuudesta tapahtumaan tuntuu olevan vahvassa asiasta kerrottaessa.
Ei kellään sattuisi olemaan taustatietoa tapauksesta? Kuullut monenlaista tarinaa tapauksesta, joten alkanut kiinnostamaan, nyt kun vielä melkein kyläläinen olen ja kaikkee :lol:
rara avis
Scooby-Doo

Re: Nikinmäki,Vantaa -03tai-04,sienestäjä löysi uhrin metsästä

Viesti Kirjoittaja rara avis »

Lisää tarinoita, Googlella löytyi vähän tynkää Suomi24:stä, kävi itseäkin kiinnostamaan kun on tuo Korso tuttua seutua.

"Nikinmäen tontit murhapaikalla
Taaempien tonttien alueella virolaiset huumekauppiaat tappoivat juhannuksena 2001 lähitalon omistajan poikaystävän ja hautasivat kivenkoloon (polun varressa). Ruumis löytyi vsta syksyllä kun kivenkolosta pilkotti kettujen syömä jalka.

Ihme juttu kun ei aiemmin löytynyt, lähimpään taloon oli vain 30 metriä"

sekä mm. tuollainen maininta:

"Murhapaikka Taimenkuja 10:n kohdalla
Murhapaikka on Taimenkuja 10:n alueella."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2044581
Jaycca
Alokas

Re: Nikinmäki,Vantaa -03tai-04,sienestäjä löysi uhrin metsästä

Viesti Kirjoittaja Jaycca »

Katsos, sieltähän löytyi tiedonmuruja. Vuosi josta puhutaan, ei kuitenkaan ihan täsmää, mutta selkeästi samasta rikoksesta puhuvat.
Myöskään surmapaikaksi mainittu Taimenkuja ei luultavasti täsmää, koska sen perusteella mitä olen kuullut, on surma tapahtunut sisätiloissa. Josta ruumis kärrätty metsään, ja tuohon aikaan ymmärtääkseni ei Taimenkujalla ollut vielä taloja, vaan pelkkää metsää. Eli onkohan tuo nyt se löytöpaikka?
Lähinnä kiinnostaisi surman taustat.

Jostain lehtiarkistoista kun löytäisi.
Vastaa Viestiin