Konsta tekee diilin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Konsta tekee diilin

Viesti Kirjoittaja konsta »

Ylläpidolle tiedoksi, että olen valmis yksipuoliseen aseistariisuntaan, eli valmis luopumaan nokittelusta. Edellytyksenä vain on, ettei viestejäni toisten nokitteluiden yhteydessä siirretä toisille palstoille, kuten tämä uusi holtiton käytäntö on tavannut tehdä.

Tuleeko muita mukaan?
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1495
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Sääntöjen mukaisia kirjoituksia ei siirretä tai poisteta.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Moderaattorit kirjoitti:Sääntöjen mukaisia kirjoituksia ei siirretä tai poisteta.
Ei se nyt ihan noin ole mennyt. Nokitteuluun johtanut vastaviesti on myös kadonnut, asiayhteys keskustelusta katkeaa, koko homma menee sekavaksi.

Minulle sopii se, että pelkkä vittuilu-viesti siirretään. Ja koettakaa pitää joku linja - suora puhe, aiheellinen arvostelu, perusteltu kommentti - ei mielstäni tarvitse vielä puuttumista.

Ja kannattaisi, ihan juridisista syistä, kiinnittää huomiota myös nimeltä mainittujen henkilöiden, tai muuten tunnistettavien henkilöiden herjaamiseen. Vaativa homma, mutta voin vihjaista, että löydätte näitä palstalta vaikka kuinka paljon. Jos on leikkiin ryhtynyt....
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Ei tule diilia ;-)

Modedraattorit toimivat saantojen jo ohjeiden puiteissa. Mita taas tulee nimien mainitsemisiin haluan muistuttaa etta kaikki kirjottajat ovat itse varsinaisessa vastuussa kirjoituksista seka niiden sisallosta.

RAID
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Raid kirjoitti:Ei tule diilia ;-)


RAID
Jasså, ei sitten.
Vastaa Viestiin