Eräs palstalainen on taas alkanut päsmäröidä todella rankasti(tai on tehnyt sitä kokoajan). Joka ketjuun tuo riitaa ja eripuraa. Muut on aina väärässä. Minä olen oikeassa. Olen palstan ainoa joka osaa kirjoittaa ja tietää asioista kaiken. Olen palstan älykkö, sen kuvan hän varsin selvään antaa itsestään(onko sinun äö yli140, jos on niin olet minua älykkäämpi ja kumarran sinua. minä en tuo asiaa julki ja olenhan lusinut retku. Elämässään epäonnistunut, niin moni luulee, mutta tosiaan lulee(en halua tuosta aiheesta puhua,en leiju asialla. EN AIO KOSKAAN ENÄÄ ASIAA MAINITA. Edes puolisoni ei sitä tiedä).. Älyä on monenlaista. Hänenlaisiaan on ollut aina. Riidankylväjiä...
Saako hän seksuaalista tyydytystä noista väittelyistä ja tappeluista. Ei tuota jaksa kovin kauan. Eikö YP voi mitenkään puuttua asiaan. Ei parin viikon bannit ole häneen vaikuttaneet mitenkään. Palstan taso laskee tuon epämääräisen otuksen takia. En jaksa alkaa paasata ja kertoa esimerkkejä enää. Kyllä hänet tiedetää.
VIIMEKSI KUN HÄNELLE KOITTI TEHDÄ SELVÄKSI SITÄ, ETTEI NÄILLÄ PALSTOILLA VOI TEHDÄ JA TOIMIA MITEN HALUAA(en ole mikään netti-poliisi,mutta). KUNNON YHTEENOTOTHAN SIITÄ TULI. kATSON KUITENKIN OLLEENI SE JÄRKEVÄMPI OSAPUOLI, KUN JÄTIN HÄNET SITTEN TÄYSIN HUOMIOTTA. VARMAAN HÄNTÄ VITUTTI, KUN YKSI RIITELYKUMPPANI HÄVISI. HÄNENHÄN PITÄISI SANOA AINA SE VIIMEINEN SANA. NIIN NARSISTI JA PSYKOPAATTI TOIMII.
SANOIHAN SIRU83 MINULLE, ETTÄ ÄLÄ STALKKAA MINUA. EN tod. ollut häntä stalkannut. Satuin samoille ketjuille ja kuten sanoin, niin päätin antaa maistaa omaa lääkettään, eli aina löytää hänen kommentista jokin virhe ja se oli helppoa.
Kiistoja on hyvä olla. Ne antaa ketjuille/kommenteille makua kuin suola keitolle. Mutta kun se menee älyttömyyksiin sekä liiallisuuksiin, niin eikö asialle olisi tehtävä jotain. Parin viikon banni ei auta. Kiihtyy vaan se tappelu kun palaa palstalle.
Jos näin on, että se on hyväksyttävää, niin ei silloin muidenkaan tarvitse säästellä sanojaan, vaikka minä en ala turhista kiistellä kenenkään kanssa. Voin tehdä sen vaikka ihan oikeasti.
Päsmäröijä
-
Outo Enkeli
- Sabrina Duncan
Päsmäröijä
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Re: Päsmäröijä
Kyseisen nimimerkin provokaatioihin ei kannata mitenkään tarttua. Tosin ongelmana on, että hän saastuttaa mielenkiintoisia ketjuja siten, että niitä ei enää viitsi seurata.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Ne on Sirun ongelmia, ei sinun.
-
Michelangela
- Neuvoja-Jack
- Viesti:
Mielestäni Valoviikate kiteytti hyvin. Yritä nousta sen kaiken yläpuolelle. Tiedän, ettei se ole kovin helppoa, kun toinen on provosoinut ahkerasti, ja jatkaa sitä - mutta kuitenkin. Ei sellaisen noteeraaminen maksa vaivaa, on vain ajan ja vaivan hukkaa reagoida järjettömyyksiin.
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Outo Enkeli:tommoinen toisesta korvasta sisään ja samantien toisesta ulos.Ei kannata alentua toisen tasolle.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Mun mielestä toi kuvaus sopii muutamaankin nimimerkkiin tällä foorumilla.
-
Kivireki
- Sofia Karppi
No... Onhan tässäkin jutun juurta, ei sillä. Mut ihan tavallinen trollihan toi vaan. Hyvin alkeellinen viritys verrattuna esim Turisti/Futuristi/Anakin eiktivan/Robin Huudi/BONEKO-multipersoonaan. Trollit menestyvät vain jos niitä ruokitaan. Riidanhaastaja-trolleille ei kannata antaa huomiota, eri asia sit oikeasti hauskat kuten mainitsemani heppu. Surullista vaan et se ei ole trolli, se on oikeasti sellainen.
Kokeilkaa vaikka lukea sen tekstejä, googlella löytyy. Se on ÄLYKÄS, mutten missään mainitse et se olis viisas.
Kokeilkaa vaikka lukea sen tekstejä, googlella löytyy. Se on ÄLYKÄS, mutten missään mainitse et se olis viisas.
bibo ergo sum
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Siru on itse luonnehtinut itseään älykkääksi. Lisäksi hänellä on kertomansa mukaan ihmeellinen intuitio, joka ei petä koskaan. Se ei tee ihmisestä vielä älykästä, jos hän itse kuvittelee olevansa muita paljon älykkäämpi. Sirun kirjoitusten perusteella en kyllä osaa pitää häntä suurin kirjaimin älykkäänä.Kivireki kirjoitti:No... Onhan tässäkin jutun juurta, ei sillä. Mut ihan tavallinen trollihan toi vaan. Hyvin alkeellinen viritys verrattuna esim Turisti/Futuristi/Anakin eiktivan/Robin Huudi/BONEKO-multipersoonaan. Trollit menestyvät vain jos niitä ruokitaan. Riidanhaastaja-trolleille ei kannata antaa huomiota, eri asia sit oikeasti hauskat kuten mainitsemani heppu. Surullista vaan et se ei ole trolli, se on oikeasti sellainen.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Heheh, arvasin jo pelkästä otsikosta ja avaajasta, että tässä ketjussa on kyse Siru83-sta. Sitä en vaan ymmärrä, miksi piti avata uusi ketju, kun entinenkin on olemassa ja tämän ketjun avaajakin näyttää siihen osallistuneen...
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 14&start=0
Ja hei, miksi provosoida Sirua enää lisää, kun hän itsekin jo ilmoittaa (Ärsyttää -ketjussa) vähentävänsä kirjoitteluaan?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 14&start=0
Ja hei, miksi provosoida Sirua enää lisää, kun hän itsekin jo ilmoittaa (Ärsyttää -ketjussa) vähentävänsä kirjoitteluaan?
Itse siirtynen vähitellen käsittelemään vanhoja amerikkalaisia katoamistapauksia tms. ja vähennän ketjuihin kirjoittelun minimiin.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-