Tyhmiä kysymyksiä (ketju 2)
-
RoboCop
Tyhmiä kysymyksiä (ketju 2)
Jatkoa ketjusta: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... start=1620 T. Mode
Re: Tyhmiä kysymyksiä (ketju 2)
Nyt kun on karkausvuosi, juolahti mieleeni kysymys:
Jos henkilö on syntynyt 29.2. eli karkauspäivänä, hänellähän on oikea syntymäpäivä vain joka 4.vuosi. Milloin hän virallisesti täyttää vuotensa silloin, kun ei ole karkausvuosi? 28.2. vai 1.3.? Sillähän saattaisi olla todellinen merkitys tietyissä asioissa, esim. oikeudelliset toimenpiteet, ravintolaan pääsy, ajokorttien saanti jne.
Jos henkilö on syntynyt 29.2. eli karkauspäivänä, hänellähän on oikea syntymäpäivä vain joka 4.vuosi. Milloin hän virallisesti täyttää vuotensa silloin, kun ei ole karkausvuosi? 28.2. vai 1.3.? Sillähän saattaisi olla todellinen merkitys tietyissä asioissa, esim. oikeudelliset toimenpiteet, ravintolaan pääsy, ajokorttien saanti jne.
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
Kyllähän tuosta nyt ihan kun oman järjen mukaan ajattelee asiaa, niin 1.3. olisi virallinen syntymäpäivä silloin.Ailar kirjoitti:Nyt kun on karkausvuosi, juolahti mieleeni kysymys:
Hmm. Kuulostaa mielenterveysongelmaiselta kakkapyllyltä!
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
ny rillataan @ murobbs: "En puutu tuohon sherlockointiin mutta nyt tässä ketjussa alkaa olla oikeanlaista otetta. Vähän kuin murha.info mutta järkevillä ihmisillä."
28.2 on oikea vastaus. Veljeni on syntynyt karkauspäivänä.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
miten on kun olisin kuullut että siinä saa vanhemmat päättää kumpaan sen haluavat ? ystävälläni on laskettuaika juurikin karkauspäivänä ja hän sanoi että siinä on kai jonkinlainen vaikuttamisen mahdollisuus, tai sitten ymmärsin ihan väärin.
-
R.aven
Maksetaanko elokuvissa esiintyville eläimille, kuten esim, koiralle palkkaa? Vai saako palkan hänen kouluttajansa?
R.aven kirjoitti:Maksetaanko elokuvissa esiintyville eläimille, kuten esim, koiralle palkkaa? Vai saako palkan hänen kouluttajansa?
Omistaja
- Can´t beat the feeling - Can´t feel the beating -
Jos ja kun maassamme joutuu vankilaan pitemmäksi aikaa, niin mitä tehdään konnan omaisuudelle? Kun tänne siviiliin jää autoa, taloa, mökkiä, vasaroita, arvojuomia, perämoottorikokoelmia, leipäveitsiä ja haulikoita yms.
Jos ei ole ketään kelle myydä tai antaa hoidettavaksi ja mukaansa ei niitä saa tai muuten pääse nauttimaan?
Jääkö vaan ränsistymään ja menettämään arvoaan? Kymmenen vuoden päästä moni nyt hittituote ei ole mitään ja huoltamattomana haihtuu olemattomiin.
Jos ei ole ketään kelle myydä tai antaa hoidettavaksi ja mukaansa ei niitä saa tai muuten pääse nauttimaan?
Jääkö vaan ränsistymään ja menettämään arvoaan? Kymmenen vuoden päästä moni nyt hittituote ei ole mitään ja huoltamattomana haihtuu olemattomiin.
Luulen että se menee näin: Jos on korvausvelvollinen niin sitten omaisuus realisoidaan ja maksetaan korvauksia mutta jos ei myynti / jonkun huoleksi saanti muuten onnistu niin sitten se on voi voi ja omaisuus jää enempi tai vähempi heitteille. Tosin kyllähän kaikelle romulle oikeesti löytyy ostaja mikäli hinta on sopiva. Ja tollaisessa tilanteessahan on sitten tod näk pikku pakko sada rahaa joten romujen hinta laskee.
Onko tyhmiä kysymyksiä oikeesti olemassa??
Onko tyhmiä kysymyksiä oikeesti olemassa??
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Ai onko tyhmiä kysymyksiä olemassa!
Miten olis turkulainen klassikko, kun kysytään mitä kello on. Tähänhän aito turkulainen vastaa(tai siis kysyy);
Ai ny vai?
Miten olis turkulainen klassikko, kun kysytään mitä kello on. Tähänhän aito turkulainen vastaa(tai siis kysyy);
Ai ny vai?
-
NapalmLolita
- Alibin satunnaislukija
Montako astetta pitää olla kohtaavien ilmamassojen lämpötilaero, jotta esim. ikkunan avatessa syntyy niitä väreitä?
Aseet eivät tapa, eivätkä myöskään ihmiset aseiden takana. Yhteiskunta ihmisten takana tappaa.
Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Valtio on yksilöä varten, EI KOSKAAN TOISINPÄIN.
Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Valtio on yksilöä varten, EI KOSKAAN TOISINPÄIN.
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
^
Riippuu myös muista tekijöistä, ei vain lämpötilaerosta. Tosin pyykin kuivumisessa lämpötilaero (itse pyykin lämpötila versus ympäröivän ilman) voi olla kumpaan suuntaan vaan, ja pyykki kyllä kuivaa.
Olen alkanut kokea kiihottumista kansanryhmää kohtaan, voisinkohan purkautua vai pitäisikö minun kenties soittaa 112? En kyllä haluaisi, koska olen rehellinen ja siinä voisin vihapuhua itselleni vielä tuomion - tähän riittäisi käyttämäni sanat, kun kertoisin tunteistani
Pysyttelen siis hiljaa, hankin ystävän tuosta kansanryhmästä, jotta ymmärrän kuinka hienoja miehiä he oikein ovatkaan (naisia en heistä täällä ikinä ketään näe) TAI huomaan olleeni ennakkoluuloineni oikeassa ja räjähdän!
Riippuu myös muista tekijöistä, ei vain lämpötilaerosta. Tosin pyykin kuivumisessa lämpötilaero (itse pyykin lämpötila versus ympäröivän ilman) voi olla kumpaan suuntaan vaan, ja pyykki kyllä kuivaa.
Olen alkanut kokea kiihottumista kansanryhmää kohtaan, voisinkohan purkautua vai pitäisikö minun kenties soittaa 112? En kyllä haluaisi, koska olen rehellinen ja siinä voisin vihapuhua itselleni vielä tuomion - tähän riittäisi käyttämäni sanat, kun kertoisin tunteistani
Pysyttelen siis hiljaa, hankin ystävän tuosta kansanryhmästä, jotta ymmärrän kuinka hienoja miehiä he oikein ovatkaan (naisia en heistä täällä ikinä ketään näe) TAI huomaan olleeni ennakkoluuloineni oikeassa ja räjähdän!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.