Koiranulkoiluttaja mukiloi vanhuksen

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Koiranulkoiluttaja mukiloi vanhuksen

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

http://www.kaleva.fi/plus/juttu676493_page0.htm

Että meillä asuu viisaita ihmisiä !! :evil:
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Mikä on motiivina hakata 72-vuotias ???!???
What you do... Makes you who you are.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tjaa.
Mun mielestä moni 70-vuotias ei nykyään juurikaan näytä miltään vanhukselta ja onhan ne monet vanhemmat immeiset kyllä aikas kärkkäitä puuttumaan toisten touhuihin, mutta ei sentään hakkaamaan tarvis ruveta sentään :shock:
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

No kyllä hän kai on aiheesta sanonut jos koiran annetaan pihalle paskantaa.
Emmäkää diggaile sellasta,että ihan portinpielee annetaa tehä tarpeet vaikken omassa talossa asukkaan
Minusta se ei ole mikään syy käydä vanhemman saati kenenkään ihmisen päälle..Tainnu olla "pojalla" konttori sekaisin.Toivottavasti saavat kiinni ja tyyppi käräjille :evil: :twisted:
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Alkaa joka keväiset/kesäiset koirankakkakeskustelut saada ihan uusia ulottuvuuksia :roll:...

EDIT. Siis antoivat koiran paskoa toisen pihalle :shock: . Jonkin verran sympatioita mulla on koiranulkoiluttajia kohtaan, mutta että toisen omalle pihalle. Ja että siitä ei olisi saanut huomauttaa.. Eikä tuo huomauttaminen muutenkaan anna syytä käydä toisen päälle.
luna
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 6:17 am

Viesti Kirjoittaja luna »

Mä vaiensin mun öisin metelöivän naapurini heittämällä pussillisen koirani paskaa sen portille. Oli aika hiljainen senjälkeen.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

luna kirjoitti:Mä vaiensin mun öisin metelöivän naapurini heittämällä pussillisen koirani paskaa sen portille. Oli aika hiljainen senjälkeen.
Aika paha, mut röyhkeyden huippuhan on se, että paskoo (itse) naapurin portaille ja käy vielä sisältä pyytämässä paperia 8)
luna
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 6:17 am

Viesti Kirjoittaja luna »

Joo ei mulla niin paljon pokkaa kyllä ole....portti kun on vielä tossa kadun vieressä niin olis vähän noloa mun perheellekin jos äiti jäis kiinni paskomasta naapurin portille :mrgreen:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

luna kirjoitti:Mä vaiensin mun öisin metelöivän naapurini heittämällä pussillisen koirani paskaa sen portille. Oli aika hiljainen senjälkeen.
Meikäläiseen olisi ollut päinvastainen vaikutus. 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Tiina kirjoitti:
luna kirjoitti:Mä vaiensin mun öisin metelöivän naapurini heittämällä pussillisen koirani paskaa sen portille. Oli aika hiljainen senjälkeen.
Aika paha, mut röyhkeyden huippuhan on se, että paskoo (itse) naapurin portaille ja käy vielä sisältä pyytämässä paperia 8)
:D OT, mutta tästä tuli mieleen se vitsi, että mikä on rohkeuden huippu. Paskoo Mike Tysonin portaille, soittaa ovikelloa ja sanoo, että sun poikasi on sulanut auringossa. Okei, huono...* hiippailee takavasemmalle*
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Samarina kirjoitti:Alkaa joka keväiset/kesäiset koirankakkakeskustelut saada ihan uusia ulottuvuuksia :roll:...

EDIT. Siis antoivat koiran paskoa toisen pihalle :shock: . Jonkin verran sympatioita mulla on koiranulkoiluttajia kohtaan, mutta että toisen omalle pihalle. Ja että siitä ei olisi saanut huomauttaa.. Eikä tuo huomauttaminen muutenkaan anna syytä käydä toisen päälle.
No ei ihan omalle pihalle toikaan.Kerrostalo asunnoista kyse,mutta kuitenkin.
En hyväksy minäkään moista
Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

:shock: Aika törkee koiranulkoiluttaja, sanoisin. Jättää koiransa paskat keräämättä, kun asiasta sanotaan, vetää sanojaa turpiin. Huh huh! Ei ymmärrä... ja taas meitä muitakin koiranomistajia katsotaan pitkin nenänvartta.

Enpä haluaisi omistaa pystykorvan kokoista mustaa koiraa siellä seudulla, jos en olisi tuo koiranomistaja vaan ihan joku muun koiran omistaja.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tiina kirjoitti:
luna kirjoitti:Mä vaiensin mun öisin metelöivän naapurini heittämällä pussillisen koirani paskaa sen portille. Oli aika hiljainen senjälkeen.
Aika paha, mut röyhkeyden huippuhan on se, että paskoo (itse) naapurin portaille ja käy vielä sisältä pyytämässä paperia 8)
Kerrostalossa toimii metelöivää/kyyläävää ja kaikesta valittavaa naapuria kohtaan seuraava: Virtsataan uunipellille ja pakastetaan koko pelti. Irtinapautettu "mehujää" sujautetaan naapurin postiluukusta----luulisi viestin menevän perille... :D :D 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mutta itse koiranomistajana on pakko sanoa, että mikään ei ole ärsyttävämpää kuin joku pihapiirin pahin kyylä hyökkää nurkan takaa räkyttämään jätöksistä ja varsinkin, jos olit aikeissa kerätä ne siitä pois. tosin itse pidän huolen siitä, että omat koirani paskovat vain sellaisille paikoille, jossa ne ei ketään häiritse.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
KemikaaliAli
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Elo 22, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla

Viesti Kirjoittaja KemikaaliAli »

Jos haluaa olla ilkeä, voi hieroa tuulilasiin banaania pakkasella. Ei muuten lähe irti pikku skrabaamisella.

Ja itse asiaan, ei voi ku ihmetellä tuollaisia ihmisiä.
Rehellinen tyä ei oo koskaan kannattanu. Eikä kannata!
Vastaa Viestiin