Mielestäni kyseiselle henkilölle pitäisi antaa bannit, koska minäkin sain samanlaisesta herjauksesta yli viikon kakun.

No tuollaista paskaa jos alkaa tulla yv:nä, niin sympatiat on kyllä täysin kiusatun puolella.awa kirjoitti:On todella säälittävää postailla tänne yv:nä lähetettyjä viestejä.
Ketä tässä mielestäsi kiusataan?kuolema kirjoitti:No tuollaista paskaa jos alkaa tulla yv:nä, niin sympatiat on kyllä täysin kiusatun puolella.
En ole multinikki, awa. Olen kirjoittanut tänne ainoastaan yhdellä nimimerkillä. Tämä voidaan todistaa IP-osoitteilla.awa kirjoitti:On todella säälittävää postailla tänne yv:nä lähetettyjä viestejä. Hessulla oli hänestä riippumaton syy miksi joutui ottamaan toisen nimimerkin käyttöön. Se ei liene kenellekään epäselvää. Ylläpito on se sääntöjen mukaan hänelle myöntänyt. Tyhmyyttä tai ainakin keskinkertaista älykkyyttä osoittaa se, että tuosta ylläpidon suostumuksella tehdystä nimimerkin tuplauksesta huomauttelee.
Varsinkin kun tämä "eräs konstikas" kirjoittelee jopa kymmenellä eri nikillä. Olen näitä eri nikkejä kirjannut ylöskin. Hauska luettelo.
Olen varma, että tämä tyyppi kuvittelee, että kun kirjoittaa ylimonella nikillä, niin kukaan ei arvaa, että niin monella nimimerkillä kukaan yksi ihminen kirjoittaisi. Valitettavasti tuo on helposti paljastettavissa. Huijaukseen ei pilkkusäännöt tai välilyöntien ryhmittely riitä. Valitettavasti. Ne ainoastaan hauskuuttavat lukuelämystä. Kiitos niistä.
Kyseessä on yksi ja sama ihminen. Fakta.
- hauska sitäkin on seurata -
Tässä vähemmän hauska
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
awa provoaa vaan, ei sillä ole mitään listaa heittää.Puliukko kirjoitti:En ole multinikki, awa. Olen kirjoittanut tänne ainoastaan yhdellä nimimerkillä. Tämä voidaan todistaa IP-osoitteilla.awa kirjoitti:On todella säälittävää postailla tänne yv:nä lähetettyjä viestejä. Hessulla oli hänestä riippumaton syy miksi joutui ottamaan toisen nimimerkin käyttöön. Se ei liene kenellekään epäselvää. Ylläpito on se sääntöjen mukaan hänelle myöntänyt. Tyhmyyttä tai ainakin keskinkertaista älykkyyttä osoittaa se, että tuosta ylläpidon suostumuksella tehdystä nimimerkin tuplauksesta huomauttelee.
Varsinkin kun tämä "eräs konstikas" kirjoittelee jopa kymmenellä eri nikillä. Olen näitä eri nikkejä kirjannut ylöskin. Hauska luettelo.
Olen varma, että tämä tyyppi kuvittelee, että kun kirjoittaa ylimonella nikillä, niin kukaan ei arvaa, että niin monella nimimerkillä kukaan yksi ihminen kirjoittaisi. Valitettavasti tuo on helposti paljastettavissa. Huijaukseen ei pilkkusäännöt tai välilyöntien ryhmittely riitä. Valitettavasti. Ne ainoastaan hauskuuttavat lukuelämystä. Kiitos niistä.
Kyseessä on yksi ja sama ihminen. Fakta.
- hauska sitäkin on seurata -
Tässä vähemmän hauska
Kumpiko meistä nyt sitten oikein on Totuus Selville? Kun mullekin on riittänyt yksi nimimerkki aina...rootbeer kirjoitti:^Ai säkin oot "Totuus selviile".Niin minäkin.Eipä ole ihme, että tällaisen päättelykyvyn omaavat henkilöt ei löydä tosta Bodom-casestakaan sitä punaista lankaa.
No,joka tapauksessa noi herjaavat yksityisviestit kuvaa kuitenkin eniten sen lähettäjän henkistä tasoa.Sama koskee niitä jotka löytävät tuosta yv- aktiviteetista jotain puolusteltavaa.Eipä noista kannata huolta kantaa.Mutta kyllä kaikkien pitäisi saada tuoda oma mielipiteensä esiin rauhassa.Sitä vartenhan tämäkin keskustelupalsta on olemassa,vai..?
Vielä sen verran,että itselleni on yksi nimimerkki riittänyt,ja riittää jatkossakin.
Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että en ole multinikki? Valitan sinusta modeille perusteettomasta syytöksestä. Kannattaa kerjätä verta nenästä. Ja mikä vitun vapaus Hessulla on multinikkeillä? Ei se mikään presidentti sentään oo.awa kirjoitti:Niinpä - eräs nikki konsta kertoi minulle, että hän voi vaihtaa IP-osoitteen vaikka kerran minuutissa.