No niin, taas katosi viesti... mä en sitten ikinä opi!!!
Mut osaa ne naisetkin näköjään:
Lähetetty: Ma Maalis 08, 2010 12:33 pm
Kevät koittaa ja hillitön halu uusiin topicceihin. Esson baari -tarinoista omansa, mutta sitä sivuavana tämä. Mikä siis on paras kusetus tai kusetusyritys jonka a) olet itse tehnyt b) jonka kohteeksi joutunut. Myös todisteelliset kavereiden kokemukset kelpaavat.
Tämä kuuluu kärkipäihin. Tämänkin palstan porukasta osa tuntee uhrit ja ehkä juuri sinä olet yksi heistä. Tämän rinnalla WGI-höpinät olivat mielikuvituksetonta puuhastelua. Kirjoitus on lainattua tekstiä Facebookista. Valitettavasti lainaustoiminnon käyttö ei nyt jostain syystä onnistu, joten alla oleva teksti on sitten toisen kirjoittamaan ja Naamakirjasta tähän kopsattu. Nimen olen tekstistä poistanut niin kirjoittajan kuin kusettajankin osalta. Tästä eteenpäin siis lainattua:
-------------------------------------------------------------------------------------
Mikäli saat kaveripyynnön henkilöltä joka esiintyy lääkärinä ja käyttää tekaistua nimeä Mariia XXXXXX, ole varovainen.
En ole potilas, vaikka monilta osin niinkin voisi luulla. Tuolla on alusta loppuun tekaistu identiteetti, jonka turvin yritt... Näytä lisääää kusettaa ihmisiä aika rankasti. Valehtelee todella sujuvasti ihan mistä tahansa. Isänsä on kuollut jo monesti, hänellä itsellään on elinaikaa enää kuukausi, jne. Uskomatonta paskaa kirkkain silmin, tavoitteena putsata fyrkat tyhmiltä.
On tuomittu jo kymmenen vuotta sitten ja uskoo kai itsekin osaan jutuistaan. Edes "parhailla" kavereillaan ei ole tiedossa, kuka hän oikeasti on. Hyvä meininki, joskin kosahti nyt maailman pienuuteen ja omaan nokkeluuteensa. Teen sen elämästä helvetin. Tarvittaessa. Hauska harrastus. Ei tartte välineitä, eikä ole jäsenmaksuja.
--------
Profiili ei löydy haulla. Käyttämänsä nimi ei siis ole hänen oikea nimi. Tuossa linkki: xxxxx
--------
Ja ENNEN kuin joku valopää valistaa, että syyllistyn nyt johonkin laittomaan, voin helpottaa tuskaa ja lausua, että ihan vitun sama. Tuo yksilö voi tulla niin kalliiksi jollekin, että otan kakkua niskaan mieluusti, jos sillä voin edes vähän vaikeuttaa tuon puuhasteluja.
-------
Palaset loksahtivat yhden saamani puhelinsoiton j... Näytä lisääälkeen mukavasti kohdalleen. Kiitos hänen varoituksen, mä en ehtinyt astua ihan koko painolla siihen miinaan.
Loppu selvisi ja varmentui maamme erilaisten rekisterien perusteella, sekä lopulta henkilön omalla tunnustuksella. Luuli kait olevansa taitavakin playeri. Ja Sini, hyväksyin tuon kamuksi kun väitti, että tunnetaan jostain. Pyyteli treffeille useasti, kunnes kerran lähdin. Uskottavuutta tarinoihin lisäsi se, kun oli "yhteisiä kavereita". Selvisi tosin, että nekin oli vaan klikkailtu kavereiksi tuntematta ketään oikeasti. Moni tulee astumaan tuohon miinaan, koska tuolla on pokkaa selitellä niin uskomattomia tarinoita, kuinka on kenenkin yhteisen kamun kanssa niin hyvää kaveria ja kuka on milloinkin ollut kylässä hänen luona.... Ja ihan paskaa kaikki. Noi jutut vie taitavasti huomion pois muuten hiukan epäilyttävistä jutuista. Narahtaa kyllä, jos jonkun oikean lääkärin kanssa treffeille lähtee, koska tuolla ei ole hajuakaan lääketieteen sanastosta ja ammattilainen kyllä sen huomaa pian. Jostain syystä tykkää pitää sitä ammattia silti, vaikka vähän falski paikoitellen onkin.
Tavallaan kiva tuollainen maailma, kun ei tartte opiskella, jos tahtoo vaihtaa ammattia. Musta tulee ens viikolla gynekologi ja sit vois ryhtyä lentokapteeniksi. Sivuduuninahan mä olen nyt jo poliisi ja palomies. Niin ja pappi.
------------
Suosittelen juu sen kamuissa olevia harkitsemaan, haluavatko olla edes virtuaalimaailmassa tuollaisen taustatukena. Ja nämä tarinat ovat kaikki todistettavissa olevia faktoja, eivätkä deittikumppaniin pettyneen uroksen diibadaaboja....
-------
Profiililinkin julkaisu poiki aikas monta kusetettua pokaa lisää. Hienoa.
Toimintamalli tuolla on pääosin ollut sellainen, että neiti tarjoaa ensin mielellään safkat ja illan tai kaksi baarissa. Eli antaa varakkaan vaikutelman. Höpisee myös perintönä saamastaan rekkafirmasta, jossa tosin ei tiedetä tästä henkilöstä mitään.... Yleinen tarina on myös pari omistusasuntoa stadissa, vaikkakin asuu vuokralla Kalliossa Seksipisteen naapurissa. Myös kallis auto on ollut tuloillaan jo monta vuotta. Tällä ressukalla ei tosin ole edes ajokorttia.... saati mitään autoa.
Sopivassa kohdassa dollarijuna kääntyy toiseen suuntaan ja panostamansa alkuinvestoinnin jälkeen hän tarvitsee pientä vippiä kun käteisvarat ovat hetkellisesti vähissä. Myös tavaraa on tilailtu toisen piikkiin... Tyhmähän ei ole se joka pyytää, vaan se joka antaa, mutta järjestelmällinen toimintatapa täyttää petoksen tunnusmerkit....
---------
Joo. Aina löytyy joku joka epäilee näitä tarinoita ja varoittaa. Mulla on kyllä aavistus, kuka sille on vasikoinut. Avannee sen eri nimellä seuraavaksi. Kantapaikka on Molly Malones, joten sieltä hyvää kissaa kainaloon, jos joku kiinnostui. Tai haluaa muksun nopealla toimitusajalla.
----------
Sen paltsun aikana myönsi kusettavansa ihmisiä, puhuneensa pelkkää paskaa ja vastaili suht rehellisesti kaikkiin esitettyihin kysymyksiin. Paikalla oli myös toinen lähes miinaan astunut henkilö, jonka ansiosta homma juurikin alkoi avautua. Että kysymyksiä riitti kahdelta suunnalta. Palaverin jälkeen myöhemmin alkoi toki normaali uho, poliisilla uhkailu ja uusien kavereiden lisäily menetettyjen tilalle. Että se potilas ei suht verekseltään narahdettuaan juurikaan tervehtynyt.
http://forum.bomber.fi/viewtopic.php?f=4&t=56665
Lisää löytyy tuolta ketjusta kun selaa sivuja eteenpäin. Mä en kyllä ikinä opi ymmärtämään, miten kukaan voi langeta tällaisiin juttuihin.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"