USA, Georgia: Vauva ammuttiin rattaisiin ja äiti haavoittui - etsityt epäillyt lapsia

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
hipsulainen
Adrian Monk

USA, Georgia: Vauva ammuttiin rattaisiin ja äiti haavoittui - etsityt epäillyt lapsia

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000596499.html

Vauva ammuttiin rattaisiin ja äiti haavoittui - etsityt epäillyt lapsia
Julkaistu: 22.3.2013 16:53

Poliisit etsivät Yhdysvaltojen Georgiassa ovelta ovelle nuoria epäiltyjä, jotka ampuivat lapsen tämän rattaisiin ja haavoittivat äitiä.

Etsityt ampujat ovat poliisin mukaan ehkä vain 10-vuotiaita.

Ampuminen tapahtui torstaina aamulla pienessä Brunswickin kaupungissa, kun pojat yrittivät ryöstää 13 kuukauden ikäistä poikaa rattaissa työntäneen naisen.

-Hän sanoi: Tapan sinut, jollet anna rahoja. Sanoin, ettei minulla ole, äiti kertoi lehdistötilaisuudessa.

Äidin mukaan poika alkoi ampua ja kun nainen yritti suojata lasta käsillään, poika tönäisi hänet pois ja ampui lasta päähän. Nainen haavoittui itse jalkoihin.

Fox Newsin mukaan poliisi on ilmoittanut 10000 dollarin palkkiosta syyllisten kiinnisaamiseksi.

IS

Linkki päivitetty
-NILS-
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
saippuakauppias
Remington Steele

Re: (U) Vauva ammuttiin rattaisiin ja äiti haavoittui - etsi

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

ja äidin osuus tässä murhenäytelmässä on ?
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

saippuakauppias kirjoitti:ja äidin osuus tässä murhenäytelmässä on ?
Todennäköisesti ainakin siltä osin selvitettävissä että tiedetään onko ampunut itseään hämäystarkoituksessa.
kattila
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja kattila »

Kaksi poikaa pidätetty vauvan ampumisesta

Julkaistu: 22.3.2013 22:41

Yhdysvalloissa poliisi on pidättänyt kaksi poikaa epäiltynä torstaisesta ampumatapauksesta, jossa vuoden ikäinen lapsi sai surmansa ja tämän äiti haavoittui.
Vanhempi pojista on 17-vuotias ja häntä käsitellään aikuisena Georgian rikoslain mukaan. Nuorempi on 14-vuotias.
Poliisit etsivät perjantaina Georgiassa ovelta ovelle nuoria epäiltyjä, jotka ampuivat lapsen tämän rattaisiin ja haavoittivat äitiä.
Ampuminen tapahtui torstaina aamulla pienessä Brunswickin kaupungissa, kun pojat yrittivät ryöstää 13-kuukauden ikäistä poikaa rattaissa työntäneen naisen.
-Hän sanoi: Tapan sinut, jollet anna rahoja. Sanoin, ettei minulla ole, äiti kertoi lehdistötilaisuudessa.
Äidin mukaan poika alkoi ampua ja kun nainen yritti suojata lasta käsillään, poika tönäisi hänet pois ja ampui lasta päähän. Nainen haavoittui itse jalkoihin.
IS

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 04291.html
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Ei varmaankaan valkoisten asuinaluetta kun ei tämän isompia otsikoita 8)

Kaikenlaista lokaa sitä ihmiskunnan parissa elelee.
Totuus
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Totuus
Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD

Re: Vauva ammuttiin rattaisiin, äiti haavoittui

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Teloittaako Georgia? Aika karmea tapaus. Mielenkiinnolla odotan mitä traumoja tekijän taustalta paljastuu?
Destiny
Adrian Monk

Re: Vauva ammuttiin rattaisiin, äiti haavoittui

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Ja koska linkint lakkaavat aikoinaan toimimasta, niin avatkaa ne auki jälipolvillekin.

Tässä ensimmäinen.
"Vauva ammuttiin rattaisiin ja äiti haavoittui - etsityt epäillyt lapsia
Julkaistu: 22.3.2013 16:53, päivitetty: 22.3.2013 22:44

Poliisit etsivät Yhdysvaltojen Georgiassa ovelta ovelle nuoria epäiltyjä, jotka ampuivat lapsen tämän rattaisiin ja haavoittivat äitiä.
Ampuminen tapahtui torstaina aamulla pienessä Brunswickin kaupungissa, kun pojat yrittivät ryöstää 13 kuukauden ikäistä poikaa rattaissa työntäneen naisen.
Perjantaina illalla Suomen aikaa poliisi kertoi pidättäneensä 17- ja 14-vuotiaat pojat epäiltynä ampumisesta.

Poliisi ilmoitti aiemmin 10000 dollarin palkkiosta syyllisten kiinnisaamiseksi."

Ja tässä toinen.
"Kaksi poikaa pidätetty vauvan ampumisesta
Julkaistu: 22.3.2013 22:41

Yhdysvalloissa poliisi on pidättänyt kaksi poikaa epäiltynä torstaisesta ampumatapauksesta, jossa vuoden ikäinen lapsi sai surmansa ja tämän äiti haavoittui.
Vanhempi pojista on 17-vuotias ja häntä käsitellään aikuisena Georgian rikoslain mukaan. Nuorempi on 14-vuotias.
Poliisit etsivät perjantaina Georgiassa ovelta ovelle nuoria epäiltyjä, jotka ampuivat lapsen tämän rattaisiin ja haavoittivat äitiä.
Ampuminen tapahtui torstaina aamulla pienessä Brunswickin kaupungissa, kun pojat yrittivät ryöstää 13-kuukauden ikäistä poikaa rattaissa työntäneen naisen.
Äidin mukaan poika alkoi ampua ja kun nainen yritti suojata lasta käsillään, poika tönäisi hänet pois ja ampui lasta päähän. Nainen haavoittui itse jalkoihin."

Ja jatkot lienee toisessa ketjussa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Kun Kyllin laittaman linkin avaa, on kuvassa valkoinen ja sinisilmäinen taapero.

Tekijöistä ainakin toinen on musta
Kuva
De'Marquise Elkins, 17, jota syytetään täysi-ikäisenä.
Elkinsin 14-vuotiasta toveria käsitellään alaikäisenä.

Alue,missä rikos tapahtui ei ole mitään slummia, vaan siistiä ja mukavaa aluetta,sanotaan uutisessa.
Ampuminen tapahtui torstaipäivänä klo 9 aamulla,joten äiti ei ole hiippaillut lapsineen mitenkään riskiaikaankaan.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
PaxCow
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Syytetyn täti sanoo tämän olleen aamupalalla tapahtuma-aikaan, on itse alibina.

Alla olevasta linkistä löytyy myös karmiva fakta tämän kuolleen vauvan äidin aiemmasta elämästä: hänen 18-vuotias poikansa puukotettiin kuoliaaksi vuonna 1998. Tapaus todettiin itsepuolustukseksi eikä kukaan saanut syytetty. Joka tapauksessa äiti on nyt menettänyt väkivaltaisesti kaksi poikaansa.

http://www.huffingtonpost.com/2013/03/2 ... 39022.html
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Samuli
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Samuli »

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201 ... 2_v0.shtml

Tuolla on hätäpuhelunauhoitetta, äidin haastattelu ja sellaista.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp

Re: USA, Georgia: Vauva ammuttiin rattaisiin ja äiti haavoittui - etsityt epäillyt lapsia

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

PaxCow kirjoitti:Syytetyn täti sanoo tämän olleen aamupalalla tapahtuma-aikaan, on itse alibina.

Alla olevasta linkistä löytyy myös karmiva fakta tämän kuolleen vauvan äidin aiemmasta elämästä: hänen 18-vuotias poikansa puukotettiin kuoliaaksi vuonna 1998. Tapaus todettiin itsepuolustukseksi eikä kukaan saanut syytetty. Joka tapauksessa äiti on nyt menettänyt väkivaltaisesti kaksi poikaansa.

http://www.huffingtonpost.com/2013/03/2 ... 39022.html
siis 18v poika tapettiin 2008.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Vastaa Viestiin