Perhesurma Lopessa v.1994-95?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Perhesurma Lopessa v.1994-95?

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Kaverini on töissä maatilalla Lopessa ja saanut kuulla paikallisilta, että Lopessa olisi tapahtunut perhesurma joskus vuonna 1994 tai 1995. Perheenisä olisi surmannut vaimonsa, 2-3 lasta ja lopuksi itsensä. Yksi lapsista olisi ollut koulussa tapahtuma-aikaan ja tullut koulutaksin kyydissä kotiinsa vain löytäkseen perheensä jäännökset.
Minä ja kaverini olemme koittaneet googlata jotakin tietoa ko. Lopen perhesurmasta, mutta emme ole löytäneet mitään muuta kuin Heinojen murha v.2001. Olisikohan tapaus ollut julistettu salaiseksi?!
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Forestryengineer
Alokas

Re: Perhesurma Lopessa v.1994-95?

Viesti Kirjoittaja Forestryengineer »

Hei Mäsä-Masa!

Mahtaako sinulla olla enempää tietoa tuosta Lopen perhesurmasta? Minäkin olen kuullut vain epämääräisiä huhuja ja naapurit tuntuvat pysyvän tietoisesti vaiti. Asun nimittäin Heinojen vanhalla tilalla ja tietämäni mukaan yksi Heinojen kolmesta veljeksestä teki tuon perhesurman. Lieneekö tapettu Heinon pariskunta ollut sukua perhesurmaaja Heinolle?

Mitään viitteitä tai dokumentteja ei mistään löydy. Tästä tilastakaan ei löydy mitään kuvia tai dokumentteja asiaan viitaten. Sen tiedän, että täällä on paranormaalia aktiviteettia (kansanomaisesti: kummittelee).
tuhkis
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja tuhkis »

Sen tiedän, että täällä on paranormaalia aktiviteettia (kansanomaisesti: kummittelee).
Kerro lisää? Vaikka tuonne valmiisiin kummittelu topicceihin. Kummitusjuttuja on hauskaa ja mielenkiintoista lukea, onpa ne sitten loppupelissä totta vaiko tarua. :)
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Kurkistanpa Minfoon pitkästä aikaa. itselläni ei ole mitään henkilökohtaisia siteitä Loppiin ja sen ympäristöön, vaikka olen joskus ajanut pitkin 54-kantatietä edestakaisin muutamia kertoja, joten en tiedä mitään Lopesta. Minä vain satuin kuulemaan kaveriltani, joka on työsuhteessa maatalousalalla pikemminkin lähempänä Hausjärveä kuin Lopen kirkonkylää.
Mahdollinen perhesurmatapaus pysyy pimeänä meidän osaltamme huolimatta meidän salapoliisileikistämme.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Vastaa Viestiin