Kerava: Tapon yritys teräaseella aamuyöllä 28.6.

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

poikani
Sherlock Holmes

Kerava: Tapon yritys teräaseella aamuyöllä 28.6.

Viesti Kirjoittaja poikani » Su Kesä 28, 2020 1:23 pm

Poliisi kirjoitti:Itä-Uudenmaan alueella useita törkeitä väkivaltarikoksia

28.06.2020 klo 11.09
Itä-Uusimaa

Itä-Uudenmaan alueella on tapahtunut viikonlopun aikana useita väkivaltarikoksia, jotka ovat työllistäneet poliisia.

Erilaisia pahoinpitelyrikoksia on tullut ilmi useita. Lauantain ja sunnuntain väliseltä yöltä on tutkintaan kirjattu myös kaksi raiskausrikosta.

Vakavimpia tekoja ovat sunnuntaina aamuyöstä Keravalla tapahtunut puukotus, jota tutkitaan tapon yrityksenä sekä aikaisin sunnuntaiaamuna Hyvinkään keskustassa tapahtunut törkeä väkivaltarikos, jota parhaillaan selvitetään. Molempiin tekoihin liittyen on poliisi ottanut rikoksesta epäiltyjä kiinni. Tutkinta tekojen osalta on vielä alkuvaiheissaan. Viikonlopun tapahtumista tiedotetaan tarkemmin aikaisintaan maanantaina.
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisist ... ksia_91298
????? ?? ??????.

poikani
Sherlock Holmes

Re: Kerava: Tapon yritys teräaseella aamuyöllä 28.6.

Viesti Kirjoittaja poikani » Su Kesä 28, 2020 10:25 pm

Iltalehti kirjoitti:Keravan Prisman lähistöllä aamuyöllä puukotus – tutkitaan tapon yrityksenä

Tänään klo 8:50 (muokattu klo 11:18)

Poliisi sai tehtävän lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kello 4.40.

Keravan Prisman lähistöllä tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöstä kello 4.40 aikaan.

Poliisi kertoo tutkivansa väkivallantekoa tapon yrityksenä.

Aiemmin jo kerrottiin, että heillä on muutama epäilty tekijä kiinni.

Päivystävä tutkinnanjohtaja ei kommentoi asiaa enempää vielä tässä vaiheessa.

Asiasta ensin uutisoineen Ilta-Sanomien mukaan yksi ihminen olisi viety sairaalahoitoon, mutta tutkinnanjohtaja ei vahvistanut tietoa Iltalehdelle.

Poliisi kertoo tiedottavansa asiasta aikaisintaan maanantaina.

KATARIINA TALEVA
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59f3 ... bca5b8b5c7
Ilta-Sanomat kirjoitti:Keravan Prisman edustalla puukotus aamuyöllä

Julkaistu: 7:54, Päivitetty 12:08

Uhri on viety sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.

Keravalla tapahtui sunnuntaina aamuyöllä puukotus paikallisen Prisman edustalla.

Yksi henkilö on viety sairaalahoitoon tapaukseen liittyen.

Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä. Päivystävä tutkinnanjohtaja kertoo, että useampi henkilö on otettu kiinni teosta epäiltyinä.

Tapauksen osalliset ovat tutkinnanjohtajan mukaan olleet nuoria aikuisia. Poliisi kuulee epäiltyjä ja muita paikalla olleita sunnuntain aikana.

POLIISI sai tapauksesta ilmoituksen kello 4.40 sunnuntaina.

Poliisin mukaan on oletettavaa, että tapahtuma on saanut alkunsa jonkinlaisesta riidasta.

Poliisilla ei ole tässä vaiheessa asiaan liittyen muuta tiedotettavaa.

Elias Kaskela
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006555342.html

Onkohan taustalla ollut jotakin samanlaista kuin Vallilassakin?
????? ?? ??????.

artska
Alokas

Viesti Kirjoittaja artska » Ma Kesä 29, 2020 5:02 pm

Olin aika lähistöllä tämän tapahtuessa, tosiaan prisman tuulikaapissa oli tumma nuori mies, ja siihen tuli romani nuorukainen, pienen sanaharkan jälkeen romani tuikkasi muutaman kerran puukolla ja lähti juoksemaan karkuun..

poikani
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja poikani » Ma Kesä 29, 2020 5:06 pm

artska kirjoitti:
Ma Kesä 29, 2020 5:02 pm
- - romani tuikkasi muutaman kerran puukolla ja lähti juoksemaan karkuun..
Tuota on kyllä vaikea uskoa.
????? ?? ??????.

CobraCommander
Alokas

Viesti Kirjoittaja CobraCommander » Ma Kesä 29, 2020 8:42 pm

artska kirjoitti:
Olin aika lähistöllä tämän tapahtuessa, tosiaan prisman tuulikaapissa oli tumma nuori mies, ja siihen tuli romani nuorukainen, pienen sanaharkan jälkeen romani tuikkasi muutaman kerran puukolla ja lähti juoksemaan karkuun..
Mä olin siinä myös. Mä en nähnyt tekijöitä. Mihin kohtaan tuikkas? Minkä ikäisen arvioit uhrin olleen?

Fire
Alibin kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Fire » Ma Kesä 29, 2020 9:20 pm

Uudellamaalla on taas tilastot rikastuneet väkivalta- ja raiskausrikosten osalta.
"SKP perusti samoihin aikoihin Terijoen hallituksen jonka avustuksella Neuvostoliitto aloitti Talvisodan Suomea vastaan. SKP (Suomen Kommunistinen Puolue) on Suomen hallituksessa olevan Vasemmistoliiton edeltäjä."

sikakoira
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja sikakoira » Ma Kesä 29, 2020 10:08 pm

Virolainen taikka manne , jompikumpi.
A theory from a group of scientists is just that: a theory. Believing the opinion of that group without critical verification is just that: belief.
Dr John Lee

artska
Alokas

Viesti Kirjoittaja artska » Ti Kesä 30, 2020 12:20 pm

CobraCommander kirjoitti:
Ma Kesä 29, 2020 8:42 pm
artska kirjoitti:
Mä olin siinä myös. Mä en nähnyt tekijöitä. Mihin kohtaan tuikkas? Minkä ikäisen arvioit uhrin olleen?
Ihan vatsan ja kyljen seudulle, oli aika nopea tilanne ja tosiaan todella nopeasti tikkasi useamman kerran ja samantien juoksi karkuun, koko tilanne tosiaan ihan muutaman sekunnin ei siinä kerenny edes tajuamaan mitä tapahtui.. Siinä ulko ovien edessä oltiin kaverien kanssa istuskelemassa ja pieni huuto siitä tuulikaapista herätti mielenkiinnon ja samantien alkoikin tapahtumaan

KingEdward
Alokas

Viesti Kirjoittaja KingEdward » Ti Kesä 30, 2020 12:34 pm

Keravan Prisman edustaa kun seuraa, niin eihän tämä edes herätä ihmetystä. Eilen yhdeksän maissa illalla oli alaikäisiäkin siinä sekaisen päihdeporukan keskellä ottamassa mallia. Mitähän pitää tapahtua, että joku puuttuu tähän tilanteeseen? Todella epämiellyttävä ympäristönä ja öisin rauhaton.

Vastaa Viestiin