Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3315
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/280c ... 5670289f12
En muista, miten jouduin talon katolle, mutta tarkoitus oli palata junalla Tampereelle ja sitten kotiin Parkanoon. Taustalla on saattanut olla itsetuhoisuutta. Tapahtumalla on ollut yksi silminnäkijä. Pääasia, että matkani jatkuu ja nyt olen tässä, Jani sanoo.
Vuosi tapahtumien jälkeenkään Jani ei halua kohdata todellisuutta.


Paljonkohan tällaisia Janeja ja Mirkoja Suomessa onkaan työkyvyttömyyseläkkeillä?
Spencer

Re: Jani 30 hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Ei kovin iloinen kuitenkaan. Jos Jani olisi nyt katolla niin ehkäpä ei hyppäisi. Tulee pitkä loppuelämä pojalle.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5296
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Jani 30 hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Spencer kirjoitti: To Marras 09, 2023 10:40 am Ei kovin iloinen kuitenkaan. Jos Jani olisi nyt katolla niin ehkäpä ei hyppäisi. Tulee pitkä loppuelämä pojalle.
Hopeareunuksena kuitenkin on eläkkeellä eikä kortistossa kuten suurin osa kolhiintuneista on
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
Ifigeneia
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1323
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Jossain keskustelussa joskus joku nainen kehui miten oli saanut vyötäröstä alaspäin halvaantuneelta mieheltä hyvää seksiä. Ihmettelin että eikös erektiot katoa semmoisessa tapauksessa. Nainen tuntui ärtyvän ja myönsi että kyllä joo, mutta että ei niitä erektioita seksiin tarvita. Just just. Kuka mistäkin tykkää. :roll: Itse tykkään kyllä että seksi sisältää penetraation, kaikelle muulle on muita nimikkeitä, mutta ei se minulle mitään seksiä ole ilman sitä.

Toinen asia mitä olen ihmetellyt on se että minkä helvetin takia ihmisen pitää pilata kehonsa pysyvästi joiltain osin että hänestä sitten vasta tulee onnellinen? Vai onko se joku mielelle tyypillinen turvatoiminto tai hokkuspokkustemppu, että kun olet tuhoutunut terveydeltäsi, pitää vaikka väkisin kehittää joku semmoinen mielentila että asia on muka ihan ok? Jos on polttanut itsensä pahasti, jos on ne jalat menneet alta, kellä mitäkin. Tässä tulee vähän mieleen nämä aikoinaan kovassa huudossa olleet abduktiokokemukset joissa ihmiset kokivat että alienit ovat ronkkineet heitä perseestä ja pakottaneet saamaan hybridipenskoja, ja sitten ajan mittaan tämä moisia kokenut ihminen alkaakin olemaan suu messingillä että ihan kiva ja tämä noudattaa jotain kosmista suunnitelmaa kun ihmiskunta tulee tuhoutumaan (mikä ilmeisesti sekin on ihan kiva) ja jatkossa tätä palloa asuttavat nämä melko olmin näköiset hybridit.

Kyllä ihmismieli on jännä juttu. Pakottaa hyväksymään ihan mitä vaan paskaa, koska muuten tulee liian epätoivoinen olo ja tosiaan se itsari kiehtoo.
finnbar87
Sofia Karppi
Viestit: 426
Liittynyt: Su Huhti 27, 2014 9:29 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Tähän liittynee se, että tiettyä, tässä tapauksessa naisjoukkoa, kiehtoo tuollainen "avuton" mies, jota voi sitten paapoa. Osittain samanlainen juttu, kun vangit saavat näitä kosiskelukirjeitä ja menevät jopa naimisiin faniensa kanssa, vaikka olisi kuinka väkivaltainen tyyppi kyseessä.
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Random »

Sekopää,lähteny Rukalta, liki 200km päästä, Ouluu keskellä yötä,huumepäissään hyppiny talojen katoilla ku luullu osaavansa lentää tai ollu hämähäkkimies.
Ja nyt tekee pimppiä mieli niin että itku tullu ku ei saa naista.On saanu vahvoja pillereitä haastattelun mukaan,niitä onki hyvä rouskia ja kietasta huumesätkä siihen kylkeen sekä korkata viskipullon.Viis kertaa viikossa. Aamuksi on taas niitä stydejä pillereitä,että päivä lähtee käyntiin aamujointin kans.

Isäksi tekis mieli...

instassa innoissaan tägää huumeita ym: "420" (kannabis) Pills,alcohol jne
https://www.instagram.com/klepuhousu/

Ja lapsista haaveilee,ihan vaikka adoptoiski jos ei toosaa saa.Tämä huumeveikko adoptioisäksi rullatuolilla mistä toinen rengas puhki ja polttelee pilveä kotona,samalla ku veivaa pilleireitä ja alkoholia.viimeksi laittanu kuvia pari viikkoa sitten facessa huumeveikkoryhmään.

Kuva
Joosua
Jessica Fletcher
Viestit: 3063
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Olen ikävä kyllä nähnyt tuollaisia isiä. Ei tosin pyörätuolissa mutta samankaltaiset elämäntavat. Kaipa tuokin siellä muiden mukana isänä menisi.
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1642
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Ifigeneia kirjoitti: To Marras 09, 2023 12:19 pm Jossain keskustelussa joskus joku nainen kehui miten oli saanut vyötäröstä alaspäin halvaantuneelta mieheltä hyvää seksiä. Ihmettelin että eikös erektiot katoa semmoisessa tapauksessa. Nainen tuntui ärtyvän ja myönsi että kyllä joo, mutta että ei niitä erektioita seksiin tarvita. Just just. Kuka mistäkin tykkää. :roll: Itse tykkään kyllä että seksi sisältää penetraation, kaikelle muulle on muita nimikkeitä, mutta ei se minulle mitään seksiä ole ilman sitä.

Kyllä ihmismieli on jännä juttu. Pakottaa hyväksymään ihan mitä vaan paskaa, koska muuten tulee liian epätoivoinen olo ja tosiaan se itsari kiehtoo.
No kyllä mun kokemuksen mukaan halvaantuneilla vehkeet toimii vallan mainiosti. Ei siis muuta kokemusta oo mutta mitä oon pesuja tehnyt.
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Random »

Joosua kirjoitti: To Marras 09, 2023 4:30 pm Olen ikävä kyllä nähnyt tuollaisia isiä. Ei tosin pyörätuolissa mutta samankaltaiset elämäntavat. Kaipa tuokin siellä muiden mukana isänä menisi.
Niin,eikö ne pyörätuoliheput aina sano ettei tarvi sääliä vittu!
Kohdelkaa samoin kuin muitaki,meillä on vaan rullat jalkojen sijaan,muuten sama mies.

Näköjään.
Yxkaksvaan
Martin Riggs
Viestit: 647
Liittynyt: Su Maalis 06, 2022 10:47 am

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

Seuraavaksi sitten nettiin kanavaa jolla tienata.
Kaikki päivät pilvessä?
Huoletonta elämää kun asennoituu oikein.
Bonafides
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Touko 07, 2012 9:14 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Bonafides »

Ifigeneia kirjoitti: To Marras 09, 2023 12:19 pm Toinen asia mitä olen ihmetellyt on se että minkä helvetin takia ihmisen pitää pilata kehonsa pysyvästi joiltain osin että hänestä sitten vasta tulee onnellinen? Vai onko se joku mielelle tyypillinen turvatoiminto tai hokkuspokkustemppu, että kun olet tuhoutunut terveydeltäsi, pitää vaikka väkisin kehittää joku semmoinen mielentila että asia on muka ihan ok?
Läheltä piti -tilanteet aiheuttaa joskus kestoeuforian. Siis tilanteet, joissa ihminen on ollut kuolemanvaarassa onnettomuuden tai sairauden vuoksi.

Olin töissä lakifirmassa, jossa ajettiin yhden väkivallan uhrin korvausvaatimuksia. Uhrilta oli viilletty kaula auki. Juristi kysyi, miten tämä asiakas oli voinut tapahtuneen jälkeen. Asiakas vastasi olevansa jatkuvasti aivan hirveän onnellinen. Juristi tuijotti asiakasta tovin sanattomana, ja totesi sitten: "Tuota et sitten kyllä sano ääneen oikeudessa."

Ihmismieli todellakin on kummallinen. Osa traumatisoituu ja alkaa pelätä omaa varjoaankin, osalle jää päälle kestoeuforia.
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

Onneksi niitä adoptiolapsia ei ihan kenelle tahansa anneta, ja tuskin tuolla sekakäyttäjäpellellä jonoksi asti on lisääntymiskumppaniehdokkaita.
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Random »

Yxkaksvaan kirjoitti: To Marras 09, 2023 5:05 pm Seuraavaksi sitten nettiin kanavaa jolla tienata.
Kaikki päivät pilvessä?
Huoletonta elämää kun asennoituu oikein.
Aamullako ottaa lyricoita,polttaa päiväjointin ja tempastee mielipidepillerit huiviin ja iltapäivällä tekee pari terävää jointin kans,niin sitä voi sanoa mongertaen,"mä oon nykyään,niin helvetin onnellinen ku voin vaan vetää,eläke rullaa ja lyricat maksaa kela,soitan iltalehteen.Nyt heti.Nyt oon löytäny itseni."

Noita kaikkiako vetelee muutaman vuoden,niin loppu on aika lähellä sitten. Kehoon varastoituu vahvoja aineita ja jossain vaiheessa niitä on sitten niin paljon siellä,että se nirri pakenee parilla pillerillä vaikka ennen pysty syömään 10 pilleriä päivässä.

Yks kaveri neliraajahalvaantu aikoinaan kolarissa,sillä toimi kädet jotenki ja pää toimi normaalisti,jostaki se aina sai viinaa sinne missä asu,veti pillereitä,pilveä ja viinaa nonstoppina siellä 5 vuotta kunnes kuoli pilleriviinaövereihin,tuoppi oli rulliksen sivutelineessä mistä meni pitkä pilli tuohon olalle ku sa sen verta päätä käännettyä,ja kädet pelas,mutta vähän miten sattuu.
Kikkeli sillä seiso,sano että vähän noloa ku pesulla alkaa seisomaan ku hoitaja pesee,mutta mitään tuntoa ei ole.
En kysyny että mies vai naishoitaja pesee?
Viimeksi muokannut Random, To Marras 09, 2023 5:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Random »

weisses fleisch kirjoitti: To Marras 09, 2023 5:32 pm Onneksi niitä adoptiolapsia ei ihan kenelle tahansa anneta, ja tuskin tuolla sekakäyttäjäpellellä jonoksi asti on lisääntymiskumppaniehdokkaita.
Nii,sitähän se tuolla valittaa ku ei saa naista,pitäs päästä takomaan,että saa lapsia elämään.Ja kun nyt ei sattuneesta syystä naista saa niin se haluais adoptoida muutaman...

Ja kietasee jointin palamaan lyrica päissään.Kuva julkisesti facebookin kannabis ryhmään 16.10.2023. Sit soitto sinne iltalehteen,et tulevat tekeen jutun yhestä onnellisesta.Tekemättä sen enempää taustatutkimuksia,että mikä mies se on.Tehään vaan,hieno tarina tulee.

niin ja niitä lapsia,mistä niitä saa tilattua?
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Jani, 30, hyppäsi katolta ja on nyt iloinen eläkeläinen

Viesti Kirjoittaja Random »

Miten ajattelit että moniraaja halvaantuneet käy pesulla? Pelkkä anaali pestään niinkö? no sehän hauska homma ettei muuten tarvi peseytyä.

haeppa kuule vaikka lähihoitaja kouluun,niin näet mitä ja mistä pestään. Ei jää sullakaan pelkkään tuttuun anaalin hinkkaamiseen ne hommat siellä.Pääset pesemään kikkelit,pillut ja pallit.Ja kunnolla sitten,että on siistit vehkeet.
Vastaa Viestiin