Mihin rikokseen syyllistyy naimisissa oleva mies joka esiintyy väärällä identiteetillä saadakseen mahdollisuuden tutustu

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
Rikkoutunut1972
Alokas

Mihin rikokseen syyllistyy naimisissa oleva mies joka esiintyy väärällä identiteetillä saadakseen mahdollisuuden tutustu

Viesti Kirjoittaja Rikkoutunut1972 »

Mihin rikokseen syyllistyy naimisissa oleva mies joka esiintyy väärällä identiteetillä saadakseen mahdollisuuden tutustua uuteen naiseen?

Olin vielä koulutyttö kun törmäsin itseäni pari vuotta vanhempaan miehen. Myöhemmin selvisi että hän oli mennyt naimisiin pari viikkoa ennen tapaamistamme ja hänellä oli vaimo kotona raskaana. Hän käytti väärää nimeä ja kaverit olivat hänen juonessaan mukana. Asia meni ehkä vaikeaksi koska kummisetäni kouluneuvos oli ollut hänen matikanope ja koulun reksi. Koko juttu alkoi mennä aivan kummalliseksi. Myös serkkujani oli käynyt samaa koulua ja kun jo ihmettelin kaikkea niin kyselin heiltä, mutta he eivät tunnistaneet nimeä. Aikaa kului ja tapasimme säännöllisesti mutta suhde ei alkanut kehittyä miksikään eli ei koskaan ollut hänen kanssaan mitään seksiä. Olin kuin tulla hulluksi koko tästä jutusta. Todellakin, jos olisin tiennyt että hän on naimisissa niin päivääkään en olisi uhrannut tähän juttuun joka kuitenkin tuntui kuin suurelta rakkaudelta. Lopulta asioita kuitenkin alkoi käydä ilmi ja se oli aivan hirvittävää. Kotona sovittiin että lähden pois Suomesta tästä syystä. Mutta silloin hän laittoi avioeropaperit vetämään ja avioero toteutuikin pian. Lähdin pois vaikka hän oli laittanut avioeropaperit vetämään vaikka vaikeaahan se oli ja sitten kaipasin jatkuvasti takaisin. Seuraavaksi hänelle tuli alkoholi kuvioihin - ja joku omituinen nainen. Kaikki meni aina vain pahemmaksi. Eihän tästä jutusta sitten koskaan tullut mitään vaikka kosi minua joskus yli 10 vuoden kuluttua. Nyt hän on kuollut, mutta minä mietin kaikkea kummallista johon olen joutunut mukaan ilman että itselläni on mielestäni ollut mitään mahdollisuutta vaikuttaa soppaan johon olin joutunut. Jotenkin tuntuu vain täysin pilalle menneeltä elämältä vai rohkenisiko sanoa ihan syyttävästi että pilatulta elämältä!

Tiedän että sairastuin tästä jutusta aivan kamalasti. En tiedä vieläkään miten olisin voinut estää että joudun tämmöiseen tilanteeseen. Nyt ajattelen tosiaan että hän on tehnyt hirveän rikoksen minua kohtaan saattaessaan minut tommoseen soppaan. Se mistä rikoksista tarkalleen ottaen kysymys tuntuu kuitenkin aika hämärältä. Ei kait ihmiset ole tottuneita tämmöisiin ja pidä tämmöstä arkipäiväisenä jo? Kyllä olen sitä mieltä että kaikki parisuhteisiin liittyvä on nyt aivan järkyttävää ja nuoret ihmiset eivät ymmärrä kuinka pahasti voivat itseään noilla kaikenlaisilla suhteilla vaurioittaa. Pitäisi olla ihan oma diagnoosi sille että on sairastunut jostain omituisesta tai jotenkin pieleen menneestä rakkaussuhteesta. Siitä tulee kyllä ihan fyysisetkin oireet. Minulta katosivat kuukautiset lähes vuodeksi jne jne ja lääkäri piti sitä masennuksena mutta eihän se nyt mikään tavallinen masennus ollut vaan surkeasta rakkaussuhteesta rakastuminen.