Karfentanyyli

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Hupsis88

Karfentanyyli

Viesti Kirjoittaja Hupsis88 »

Onko jollain hajua, kuinka paljon Fentanyylia siis oikeasti Wahvempi ja mistä saa, kun ei ihan liki ota tutkaan. Mikähän olisi sopiva käyttöannos jos haluaa "Peikkomaiset Fiilikset", mutta ei halua silti katsomaan Jeesusta..

1 Dokkari missä pitkän linjan pollen käyttäjä Jenkeissä sai festareilla pussin ja myyjä oli sanonut vain " Take it easy White Boy"..
Tästä vi...tuneena autossa kuskin paikalla oli aukaissut tuon pussin ja taju pois & teholle.. Tässä oli siis pollen seassa vain hitusen tuota Karfentanyylia.
RL11/6
Watson itse

Re: Karfentanyyli

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Näin minun näkökulmasta, jos sementtisekoitin on tuttu niin fentaa sinne sekaan voi heittää teelusikallisen, mutta tuota vain pienen kärjellisen. Siis jos tuotetaan 20 kg tavaraa. Älä vain koske edes fentaan. Se tappaa sinut, mutta miellyttävällä tavalla.

Muistan joskus, kun olin yhdessä huumelabrassa käymässä. Siitä on tosin aikaa, enkä muista tuotettiinko siellä heroiini- vai amfetamiiniluokan aineita.

Arvostan kuitenkin sinun huumemyönteisyyttä ja avoimuutta asian suhteen. Itsekin pidän rehellisestä huumekaupasta. Kaikenlainen "salailu" on vain kyttien juttuja.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin