Pidä tunkkisi tai burgeririsi, HeSe

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Pidä tunkkisi tai burgeririsi, HeSe

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Jos välillä valitetaan kun ammattiliitot tukee poliitikkoja, että ei saisi mun rahoja käyttää vasemmisto/demari poliitikkojen tukemiseen.

Mutta nyt minä lopetan Orpon ja Kokoomuksen tukemisen Hesburgerin kautta.
Ei minun hampurilaisrahoja Kokoomukselle.

Hesburgerin perustaja Heikki Salmela on tukenut avokätisesti Petteri Orpoa (kok), kokoomusta ja kokoomuksen poliitikkoja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a ... 9e532d74c2

Eka HeSe boikottini oli kun työntekijöitä kohdeltiin huonosti 2021.
Korjasivat asiaa ja höllensin boikottoani.

Sitten 2022 boikotoin HeSeä kun Hesen lausunnot Ukrainan sodasta ja toiminnasta Venäjällä oli aika erikoisia.
Lievensin hieman boikottia kun Hesburger vetäytyi Venäjältä. Vaikka kuitenkin jäi Venäjälle eri nimellä kikkaillen.

Nyt tuli viimeinen niitti.
Pidä tunkkisi Hesburger ja Salmela, vaikka paikat olisivatkin vain francihne-yrityksiä itsenäisillä omistajilla.
Niin kun "emo hölmöilee" niin poikaset kärsii.

Tämä oli nyt "kolmas palo" ja Hesburgeriin en enää palaa asiakkaana koskaan!
jukkatm
Sofia Karppi

Re: Pidä tunkkisi tai burgeririsi, HeSe

Viesti Kirjoittaja jukkatm »

No nyt Hesburger menee konkurssiin kun aloitit boikottisi. 😳 No eivät he sinua varmaan sinne kaipaa. Ehkä juurikin päinvastoin. Sinä kaipaat Hesburgeria enemmän kuin he sinua. 😁 Ehkä sinun pitäisi miettiä, miksi olet noin vasentunut ja mitä voisit tehdä noille vasemmistolaisille harhoillesi. Tämä ihan ystävällisenä neuvona. 👍
-
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.

Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
jukkatm
Sofia Karppi

Ja kun tämä foorumi on rikosaiheinen, niin mikähän rikos tässä on tapahtunut? Kertoisitko minulle?
Ja jos sinun lähtökohtasi on, että laitat boikottiin kaikki paikat joissa joku kokoomuspolitiikko on syönyt jotain tai muuten asioinut, niin käytännössä et sen jälkeen voi asioida missään kaupassa tai liikkeessä.
En minäkään esimerkiksi boikotoi mitään suomalaisia päivittäistavarakauppoja, vaikka niissä asioi vasemmistolaisia poliitikkoja ja jopa pahimmillaan niissä on töissä vasemmistopoliitikkoja. Niin harhainen ja vähä-älyinen en sentään ole.
-
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.

Säännöt löytyvät täältä:
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Ei Jonne ymmärrä.
Ei tässä ole kysymys asioimisesta vaan rahoittamisesta,

Minulle on ihan sama jos kaupassa asioi kommunisteja, terroristeja, matuja, kommareita, sossuja, vihervassareita, lahtareita, ym.

Mutta jos kauppa käyttää minun ostoksistani saamia katteita ja voittoja jonkin asian tukemiseen joka on vastoin ajatusmaailmaani
niin kauppa/liike/yritys menee boikottiin.

PS: (EDIT)
Oma ammattiliittoni tuki aiemmin kaikkia liittoon kuuluvia ehdokkaita vaalityössä, riippumatta ehdokkaan puoluekannasta.
Mutta kun rahallinen tuki meni pelkästään demari- ja vasemmistoliittoehdokkaille niin aloitin myös boikotoinnin
omaa ammattiliitoani kohtaan ja erosin ammattiliitosta.
jukkatm
Sofia Karppi

Solttuetsivä kirjoitti: To Kesä 05, 2025 6:04 am Ei Jonne ymmärrä.
Ei tässä ole kysymys asioimisesta vaan rahoittamisesta,

Minulle on ihan sama jos kaupassa asioi kommunisteja, terroristeja, matuja, kommareita, sossuja, vihervassareita, lahtareita, ym.

Mutta jos kauppa käyttää minun ostoksistani saamia katteita ja voittoja jonkin asian tukemiseen joka on vastoin ajatusmaailmaani
niin kauppa/liike/yritys menee boikottiin.
Jonne? Veikkaan, että olen vähintään 30 vuotta vanhempi, kuin sinä. 😁 Mutta vastaa kysymykseeni, mikä rikos tuossa on tapahtunut?

Ja moni muukin kauppias tai liikemies on tukenut rahallisesti Kokoomuspoliitikkoja, joten laitathan nekin liikkeet ja yritykset nyt sitten boikottiin? Ja sitten voisit jatkaa sitä elämäsi hankkimista.
-

Säännöt löytyvät täältä:
nipsunapsu
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Itkin jo eilen illalla itseni uneen, kun luin tätä viestiä tänä aamuna. Hesburger on taas menettänyt yhden sinitukkaisen kanta-asiakkaansa.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
jukkatm
Sofia Karppi

nipsunapsu kirjoitti: To Kesä 05, 2025 6:22 am Itkin jo eilen illalla itseni uneen, kun luin tätä viestiä tänä aamuna. Hesburger on taas menettänyt yhden sinitukkaisen kanta-asiakkaansa.
Onneksi luin vasta aamulla, niin ei mennyt yöunet. 😁 Mutta kyllä tuo boikotti senverran vaikuttaa, että minun täytyy ruveta asioimaan kerran viikossa Hesburgerissa, kun aiemmin olen asioinut alle kymmenen kertaa vuodessa. Kompensoituu tuon boikotin Hesburgerille aiheuttama taloudellinen menetys, joka on siis kaksi 1,80 € hintaista Veke-juustokasvi hampurilaista vuoden aikana. 😂
-

Säännöt löytyvät täältä:
Karvainenkaveri

Viesti Kirjoittaja Karvainenkaveri »

Taidan tilata tänään kaksi hampparia, niin tämän ketjun aloittajan tekemä "boikotti" on mitätön. Omistan toisen niistä tietenkin ketjun aloittajalle, sekä toisen vegaaneille.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Boikotissa ollut jo vuosia siitä asti kun yks työntekijä sanoi räkivänsä Torniaisen hamppariin jos tulee ostoksille.Tynkkynen maalitti nuoren ja hese antoi potkut rohkealle nuorelle.Tynkkynen ainoa oikeisto politiikko jonka joutunut estää twitterissä ihan sen takia kun en viitti ottaa tuomiota jonkun runkkarin takia.Eppu taas kyllä maksaa vielä velkansa se on fakta.
Antifa Free Palestina
Anom
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Anom »

Kumisilmä kirjoitti: To Kesä 05, 2025 7:46 am Tynkkynen maalitti nuoren ja hese antoi potkut
Ihailtavaa toimintaa Tynkkyseltä. En olisi odottanut mitään vähempää, jotta tuollaiset saastat saadaan pois myrkyttämästä ruokia.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Anom kirjoitti: To Kesä 05, 2025 7:56 am
Kumisilmä kirjoitti: To Kesä 05, 2025 7:46 am Tynkkynen maalitti nuoren ja hese antoi potkut
Ihailtavaa toimintaa Tynkkyseltä. En olisi odottanut mitään vähempää, jotta tuollaiset saastat saadaan pois myrkyttämästä ruokia.
Eiköhän kansanedustajalla oo muitakin mahdollisuuksia ottaa heseen yhteyttä kuin julkaisemalla yksittäisen työntekijän nimen ja kuvat tietäen et aivoton tuhansista luupäistä koostuva sekakuoro ryntää nuoren kimppuun ensin somessa sitten irlossa.
Antifa Free Palestina
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Hyvä ja tärkeä muistutus. Pitääkin muistaa kiertää tämä finninaamaisten idioottien "ruoka"mesta kaukaa myös jatkossa. Fuck corruption! Mainosta Orboni vähän lissää mitäähhh?!
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Joo kuka edes käy Hesessä ja antaa lessujen kassaan rahaa.. työntekijät raataa niska limassa ja itse päälessu syytää rahaa Orpolle.
Karvainenkaveri

Viesti Kirjoittaja Karvainenkaveri »

Knobster kirjoitti: To Kesä 05, 2025 8:13 am Hyvä ja tärkeä muistutus. Pitääkin muistaa kiertää tämä finninaamaisten idioottien "ruoka"mesta kaukaa myös jatkossa. Fuck corruption! Mainosta Orboni vähän lissää mitäähhh?!
Äläs nyt valehtele, että sulla olisi varaa hampurilaiseen, vai käykö tonne jotkut Kelan ruokasetelit? Olisipa kiva nähdä sun oma lärvi. Varmasti varsin viehättävä? Voit laittaa privana. 😂
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Karvainenkaveri kirjoitti: To Kesä 05, 2025 10:27 am
Knobster kirjoitti: To Kesä 05, 2025 8:13 am Hyvä ja tärkeä muistutus. Pitääkin muistaa kiertää tämä finninaamaisten idioottien "ruoka"mesta kaukaa myös jatkossa. Fuck corruption! Mainosta Orboni vähän lissää mitäähhh?!
Äläs nyt valehtele, että sulla olisi varaa hampurilaiseen, vai käykö tonne jotkut Kelan ruokasetelit? Olisipa kiva nähdä sun oma lärvi. Varmasti varsin viehättävä? Voit laittaa privana. 😂
Mitä nää lässytät? Ihme tyyppi. Varaa on ostaa vaikka vaimosi/siskosi huoraksi :) En minä muuten näin hilpeä tyyppi olisikaan :P

Hese on sulle vissiin tärkeä paikka? Säälittävää :D

edit: Ei mulla muita lärvejä tietääkseni ole kuin omani?
Vastaa Viestiin