Top 3 päihteet sun mielestä
Top 3 päihteet sun mielestä
1 Meta amfetamiini tää on ylivertainen muihin nähden ikävä kyllä mulla vaan muutamia käyttökokemuksia koska kadulta tätä oli lähes mahdoton saada.
2 Piri mun päihde+lääke sielu ja mieli lepää ku on pää täynnä poretta.
3. Keppana inhoon bissen makua mut rakastan latkia sitä kesäisen stadin yössä.en juo lähes koskaan baareissa en ainakaan niin että maksaisin itse.hiiva kuuluu nauttia kaduilla ja puistoissa.
3. Keppana inhoon bissen makua mut rakastan latkia sitä kesäisen stadin yössä.en juo lähes koskaan baareissa en ainakaan niin että maksaisin itse.hiiva kuuluu nauttia kaduilla ja puistoissa.
Antifa Free Palestina
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Re: Top 3 päihteet sun mielestä
Ehkä voisit ihan kokeilumielessä vetää sitä peukkua, ja kertoa meille huumehista tietämättömille millaista oli 
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
VasikkaSeOn
- Hercule Poirotin viikset
1. LSD <- taukoa yli 5kkKumisilmä kirjoitti: La Kesä 07, 2025 9:58 am 1 Meta amfetamiini tää on ylivertainen muihin nähden ikävä kyllä mulla vaan muutamia käyttökokemuksia koska kadulta tätä oli lähes mahdoton saada.
2. Amfetamiini<- taukoa yli 2kk
3. Kannabis <- taukoa yli 1kk
Ehkä se ajatus vielä muuttuu
En oo elämänkoulunoppilas vaan se vittumainen maikka
Paras huume on se, jonka päivittäiskäyttöannoksia saa rahoitettua myymälävarkauksilla. Pevekki on juuri tämmöinen. Juusto, liha ja alkoholituotteet ovat hyviä myyntiartikkeleita pevekin käytön rahoittamiseen sekä naisilla tietenkin vartalo. Tämä ei ole inhorealismia, vaan yhteiskunnan esoteeristä tietoa.
Pevekin lisäksi haluaisin heroiinin takaisin markkinoille, koska pidän talibanihallinnosta ja haluaisin rahoittaa sitä ostamalla kadulta säännöllisesti nollakakkosen hepoa.
Pevekin ja hepon lisäksi haluaisin pitkäaikaisvaikutteisen bentson, deloratsepaamin, joka luonteensa vuoksi soveltuu bissen ja lippuviinan kanssa käytettäväksi kuin syklitsiini.
Onko munuaisaltaiden ystävää BZP:tä vielä markkinoilla niin kuin lakkaa?
Lakkaa ei kuulema enää lähetetä Euroopan liuotinainetehtailta Suomeen "vannepesuaineeksi" lakkanarkkareille. Lakka on virolaisten nk. Jokamiehen huume.
Kumisilmä, metaa myydään yleisesti Tallinnassa 25 euron grammahintaan. Kopli on yksi tämmöinen ksupunginosa. Makarov-pistoolin muutamalla kymmenellä patruunalla saa myös muutamalla satasella, vaikkakin 22lr kynäpistooli on parempi ostos ja nimenomaan se versio, jota pystyy pitämään vireessä (painolaukaisu). Tuo lisäjännitystä elämään, kun ei tiedä laukeaako taskussa.
Pevekin lisäksi haluaisin heroiinin takaisin markkinoille, koska pidän talibanihallinnosta ja haluaisin rahoittaa sitä ostamalla kadulta säännöllisesti nollakakkosen hepoa.
Pevekin ja hepon lisäksi haluaisin pitkäaikaisvaikutteisen bentson, deloratsepaamin, joka luonteensa vuoksi soveltuu bissen ja lippuviinan kanssa käytettäväksi kuin syklitsiini.
Onko munuaisaltaiden ystävää BZP:tä vielä markkinoilla niin kuin lakkaa?
Lakkaa ei kuulema enää lähetetä Euroopan liuotinainetehtailta Suomeen "vannepesuaineeksi" lakkanarkkareille. Lakka on virolaisten nk. Jokamiehen huume.
Kumisilmä, metaa myydään yleisesti Tallinnassa 25 euron grammahintaan. Kopli on yksi tämmöinen ksupunginosa. Makarov-pistoolin muutamalla kymmenellä patruunalla saa myös muutamalla satasella, vaikkakin 22lr kynäpistooli on parempi ostos ja nimenomaan se versio, jota pystyy pitämään vireessä (painolaukaisu). Tuo lisäjännitystä elämään, kun ei tiedä laukeaako taskussa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Smörno-nosmör
En itse käytä, mutta olisi mielenkiintoista kuulla käyttäjiltä kokemuksista miten toimivat esimerkiksi:
heroiini
kokaiini vs. piri
morfiini
sienet
heroiini
kokaiini vs. piri
morfiini
sienet
Suomessa ei montaa herskan käyttäjää ole jos miinustetaan pois poltettavan heroiinin käyttö.Smörno-nosmör kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 3:08 pm En itse käytä, mutta olisi mielenkiintoista kuulla käyttäjiltä kokemuksista miten toimivat esimerkiksi:
heroiini
kokaiini vs. piri
morfiini
sienet
sienet ei ainakaan mun herkälle psyykkeelle sovi ollenkaan kuten ei myöskään kannabis tai laput.
Antifa Free Palestina
- Private dick
- Javier Pena
Olut.
Ukrainalainen vodka.
Limoncello.
Pulvereihin, jauhoihin ja kasviperäisiin myrkkyihin en koske eikä kiinnosta.
Ukrainalainen vodka.
Limoncello.
Pulvereihin, jauhoihin ja kasviperäisiin myrkkyihin en koske eikä kiinnosta.
1. Olut
2. Kannabis
3. Sienet
---------------
4. Khat
5. Amfetamiini
2. Kannabis
3. Sienet
---------------
4. Khat
5. Amfetamiini
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
1. elämä
2. Jeesus
3. liikunta
Kannattaa kokeilla, voi jäädä hyvällä tavalla koukkuun
2. Jeesus
3. liikunta
Kannattaa kokeilla, voi jäädä hyvällä tavalla koukkuun
Millions must go.
- Collie
- Perry Mason
Sandels olut ja alkuperäinen gini lonkero sekä vodka lantrattuna johonkin.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Komppaan!Collie kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 9:39 pm Sandels olut ja alkuperäinen gini lonkero sekä vodka lantrattuna johonkin.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Smörno-nosmör
Oli niitä joskus ennen. Onko ne jo kaikki delanneet? Miten toi poltettava eroaa suonensisäisestä? Miedompi kokemus ilmeisesti.Kumisilmä kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 3:27 pmSuomessa ei montaa herskan käyttäjää ole jos miinustetaan pois poltettavan heroiinin käyttö.Smörno-nosmör kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 3:08 pm En itse käytä, mutta olisi mielenkiintoista kuulla käyttäjiltä kokemuksista miten toimivat esimerkiksi:
heroiini
kokaiini vs. piri
morfiini
sienet
sienet ei ainakaan mun herkälle psyykkeelle sovi ollenkaan kuten ei myöskään kannabis tai laput.