IL 6.7.2025: Yrittäjänaisen suhde nuoreen mieheen sai piinaavan käänteen
IL 6.7.2025: Yrittäjänaisen suhde nuoreen mieheen sai piinaavan käänteen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa20 ... 9aca9b6612
"Käräjäoikeus tuomitsi miehen kuuden kuukauden ehdolliseen vankeuteen ja maksamaan naiselle korvauksia runsaat 5 000 euroa.
Käytännössä suurin rangaistus lienee kuitenkin se, että miehen tulee maksaa Pohjola Vakuutus Oy:lle 339 066 euroa laillisine viivästyskorkoineen. Tuon verran yhtiö oli korvannut naiselle"
Mikä saa naisen suhteeseen tuollaisen kanssa? Oma vikansa.
"Käräjäoikeus tuomitsi miehen kuuden kuukauden ehdolliseen vankeuteen ja maksamaan naiselle korvauksia runsaat 5 000 euroa.
Käytännössä suurin rangaistus lienee kuitenkin se, että miehen tulee maksaa Pohjola Vakuutus Oy:lle 339 066 euroa laillisine viivästyskorkoineen. Tuon verran yhtiö oli korvannut naiselle"
Mikä saa naisen suhteeseen tuollaisen kanssa? Oma vikansa.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Re: IL 6.7.2025: Yrittäjänaisen suhde nuoreen mieheen sai piinaavan käänteen
Jotkut lelut saattavat pitkäaikaisessa käytössä osoittautua vaarallisiksi 
-
452puukoniskua
- Alibin satunnaislukija
Nimiä pöytään!
”Tekonsa jälkeen mies paloitteli uhrin 23 osaan ja ripusti sisäelimet sekä ruumiinosat roikkumaan katosta. Kun poliisi kysyi teon motiivia, murhasta tuomittu vastasi: ”Jeesus ohjasi käsiäni”.
Nimi alkaa taatusti A-, F-, M-, tai W-kirjaimella.
-
RumaHikoilija
- Aloitteleva Besserwisser
"Kolme päivää ennen tulipaloa mies oli lähettänyt naiselle ääniviestin, jossa sanoi muun muassa, että ”... tulee iso ongelma. Usko minua. On kaksi vaihtoehtoa, minä kuollut, sinä kuollut, että toinen elää rauhassa. Tai me ollaan aina yhdessä...”"
On kyllä sairaan omistushaluinen ihminen.
Onkohan ääniviesti kirjoitettuna tarkalleen noin, kuin se lehdessä kerrotaan. Olisi mielenkiintoinen kuulla tuo viesti alkuperäisessä muodossaan. Silloin selviäisi mahdollinen aksentti tai murre. Tietty mielikuva tuosta jo syntyikin, koska lukee: "minä kuollut, sinä kuollut".
Onkohan ääniviesti kirjoitettuna tarkalleen noin, kuin se lehdessä kerrotaan. Olisi mielenkiintoinen kuulla tuo viesti alkuperäisessä muodossaan. Silloin selviäisi mahdollinen aksentti tai murre. Tietty mielikuva tuosta jo syntyikin, koska lukee: "minä kuollut, sinä kuollut".
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
tuliko sullekkin siis mieleen tuosta, että olis heikosti koulussa viihtynyt pottunokka tekijämies?RumaHikoilija kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 8:35 pm "Kolme päivää ennen tulipaloa mies oli lähettänyt naiselle ääniviestin, jossa sanoi muun muassa, että ”... tulee iso ongelma. Usko minua. On kaksi vaihtoehtoa, minä kuollut, sinä kuollut, että toinen elää rauhassa. Tai me ollaan aina yhdessä...”"
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Olisko ollut n€€keri, hiekka tai tavallinen. Otti raskaasti asian kun sai kesäkissan kohtalon.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
-
Juntti-Veijo
- Lauri Hanhivaara
Tuosta viestin kieliopista tulee kyllä vahvasti jännämies mieleenLiamNeeson kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 9:23 pm Olisko ollut n€€keri, hiekka tai tavallinen. Otti raskaasti asian kun sai kesäkissan kohtalon.
Kyl mä kanssa viestin tyylistä päättelisin tyypin olevan jonkin sortin mokkakikkeli.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
Olisi kannattanut naisen valita kirjeestä vaihtoehto "mina kuollut" ja lopettaa apina.
Muutamalla kyyneleellä ja niiskutuksella käräjillä olisi tullut pieni tuomio ja siitä vielä p*llualennukset niin olisi päässyt hyvin pian takaisin rakkaalle mökilleen -ja ihan ilman apinaa.
Muutamalla kyyneleellä ja niiskutuksella käräjillä olisi tullut pieni tuomio ja siitä vielä p*llualennukset niin olisi päässyt hyvin pian takaisin rakkaalle mökilleen -ja ihan ilman apinaa.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Kyllä. Vamasti oli n€€keri.JanitaSlim kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 8:40 pmtuliko sullekkin siis mieleen tuosta, että olis heikosti koulussa viihtynyt pottunokka tekijämies?RumaHikoilija kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 8:35 pm "Kolme päivää ennen tulipaloa mies oli lähettänyt naiselle ääniviestin, jossa sanoi muun muassa, että ”... tulee iso ongelma. Usko minua. On kaksi vaihtoehtoa, minä kuollut, sinä kuollut, että toinen elää rauhassa. Tai me ollaan aina yhdessä...”"
-
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.
Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.
Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
Nainen ei ilmeisesti kelpuuttanut suomalaista miestä. No, sai mitä tilasi.-Martta- kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 10:10 pm Kyl mä kanssa viestin tyylistä päättelisin tyypin olevan jonkin sortin mokkakikkeli.