Kirjoitetaan tähän osioon välillä jotain järkevääkin.
Itsellä on mennyt tuo Kirkkonummi niin korvien väliin, että näin taannoin unta jossa minut siirrettiin aikakoneella ajankohtaan 28.7.1990 ja tarkoituksena estää Kirkkonummen tuleva tiedossani oleva verilöyly. No, älypuhelimen puutteesta huolimatta löysin tosiaan tieni Volsiin, ja Rytkönenkin oli paikalla kun ovikelloa soitin. Ei pälyillyt pelokkaana ympärilleen, vaan oli ihan rauhallinen. Kunnes kuuli asiani, jonka esitin rivien välistä hyvin diskreetisti.
Unessa Veikko vaikutti kyllä yrmeältä, muttei mitenkään reagoinut kun sanoin hänelle, että tiedän mitä olet puuhaillut, eikä se minua muuten kiinnosta, mutta sun on paettava perheen kanssa johonkin. Kun aloin toistelemaan asiaa, alkoi heittämään mua ulos, ymmärrettävästi. Sanoin että lähden, mutta sun on itse lähdettävä myös, koska tänne on tulossa tappaja. Veikko tuntui ottavan asian vakavasti, mutta ei ainakaan käynyt ilmi mitenkään, että olisi tiennyt mistä uhka tulee tai olisi tiennyt mistä tarkalleen puhun.
Uni tietenkin loppuu siihen, kun seison pihassa tekemässä lähtöä, ja mietin ottiko ukko vinkistä vaarin. Mietin samalla, pitäisikö jotenkin vaikuttaa asiaan muulla tavalla, esim. jäädä itse kytikseen katsomaan kuka sinne yöllä menee. Jäin pähkäilemään, ja sitten jo heräsinkin.
Näetkö unia kiinnostavista tapauksista?
Näetkö unia kiinnostavista tapauksista?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Näetkö unia kiinnostavista tapauksista?
Kumpi oli untasi, lapsuus Lauttasaaressa vai Ullanlinnassa? Vai kummatkin, vai oletko vain patologinen valehtelija?
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:59 pmKusihousu-kurtun omat yv:t ovat ainakin erikoisia (jos kusihousu-kurttu kieltää, niin voin laittaa tän kuvakaappausena):Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 12:03 pmTotta kyllä. Juuri reagointitapaa tiettyihin asioihin olen itsekin ihmetellyt.JasseHames kirjoitti: Su Syys 15, 2024 11:38 am
Tapaamalla se ei koskaan selviä, jos kyseessä on henkilö, ketä nyt vähän epäilen. Vaikka tuo valehteleekin patologisesti foorumilla, niin käyttäytymismalli ja asiat, joihin suhtautuu sensitiivisesti, toimivat eräänlaisena sormenjälkenä. Ja tosiaan tuhansien kirjoitettujen viestien ajankohdat kertovat nekin paljon...
13.5.2024: klo 21.24 otsikolla Ross
"Hei,
Mietin vaan että onko tuo Ross oikeasti sinun poikaystävä?
Ullanlinnan alueella kunnon perheessä kasvaneena, minua ei haittaa seksuaalivähemmistöt. Mutta olen itse miettinyt, että JOS TE olette todella kasvaneet Vantaalla tai Kirkkonummella, te olette saaneet niin paljon paskaa aiheesta, että se selittää foorumikäyttäytymisenne. Haluan osoittaa tukeni teille ja yksinhuoltaja-äideillenne. Armeijasta A:n paperit on vitun kova saavutus etenkin homojen maassa jossa imetään epätoivoisesti jenkkien munaa, ja isoimman kaupungin väkiluku on puoli milliä. Joista 10% homoja.
Moro!"
Ja minähän en ole väittänyt kasvaneeni Kirkkonummella tai Vantaalla. Vielä vähemmän kusihousu-kurttu on kasvanut Ullanlinnassa. Väittänyt myös kasvaneensa Porvoossa.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
On tossa YV:ssä kyllä ihan silkkaa asiaakinJasseHames kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 11:22 am Kumpi oli untasi, lapsuus Lauttasaaressa vai Ullanlinnassa? Vai kummatkin, vai oletko vain patologinen valehtelija?
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:59 pmKusihousu-kurtun omat yv:t ovat ainakin erikoisia (jos kusihousu-kurttu kieltää, niin voin laittaa tän kuvakaappausena):Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 12:03 pm
Totta kyllä. Juuri reagointitapaa tiettyihin asioihin olen itsekin ihmetellyt.
13.5.2024: klo 21.24 otsikolla Ross
"Hei,
Mietin vaan että onko tuo Ross oikeasti sinun poikaystävä?
Ullanlinnan alueella kunnon perheessä kasvaneena, minua ei haittaa seksuaalivähemmistöt. Mutta olen itse miettinyt, että JOS TE olette todella kasvaneet Vantaalla tai Kirkkonummella, te olette saaneet niin paljon paskaa aiheesta, että se selittää foorumikäyttäytymisenne. Haluan osoittaa tukeni teille ja yksinhuoltaja-äideillenne. Armeijasta A:n paperit on vitun kova saavutus etenkin homojen maassa jossa imetään epätoivoisesti jenkkien munaa, ja isoimman kaupungin väkiluku on puoli milliä. Joista 10% homoja.
Moro!"
Ja minähän en ole väittänyt kasvaneeni Kirkkonummella tai Vantaalla. Vielä vähemmän kusihousu-kurttu on kasvanut Ullanlinnassa. Väittänyt myös kasvaneensa Porvoossa.
Yritä pysyä aiheessa, pyynö.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
En pyynä mitään, totean vain, että epäsosiaaliset persoonallisuudet ja psykopaatit ovat yleensä patologisia valehtelijoita. Liittyy toki myös narsistiseen persoonallisuushäiriöön.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan: