Kaiken pahan juurisyy
Kaiken pahan juurisyy
Kaiken pahan alku ja juuri on miesten ympärileikkaukset. Siksi amerikkalaisilla on pakkomielle aseisiin, väkivaltaan ja sotiin. Samoin itämaan ihmeillä. Jos runkkaisivat useammin (ja jättäisivät esarit leikkaamatta) niin maailma olisi mukavampi paikka elää.
https://youtu.be/nrIPxlFzDi0
The Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction
Kaikki ympärileikkaukset pitäisi kieltää, jotka eivät ole lääketieteellisesti perusteltuja.
https://youtu.be/nrIPxlFzDi0
The Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction
Kaikki ympärileikkaukset pitäisi kieltää, jotka eivät ole lääketieteellisesti perusteltuja.
Blow me.
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
Re: Kaiken pahan juurisyy
Samaa mieltä. Amerikkalaisissa nuorisoelokuvissa pruitataan purkista litra voiteluainetta käteen ennen kuin hydrauliikka alkaa toimimaan. Ympärileikkaus on kosmetiikkayritysten juoni saada lisää tuloja.Barbie kirjoitti: La Syys 06, 2025 11:13 am Kaikki ympärileikkaukset pitäisi kieltää, jotka eivät ole lääketieteellisesti perusteltuja.
Millions must go.
Pitäisi kieltää jep.
Omituisena olen pitänyt sitä, että kun itse olen netissä keuhkonnut poikien silpomista vastaan, aina siihen on lopulta pärähtänyt joku ukko kertomaan että hänelle on tehty ympärileikkaus lääketieteellisistä syistä, eikä elämä ole hullumpaa. On melkein tullut sellainen tunne ihan kuin olisi joku hullu, että edes ehdotan että silpominen kiellettäisiin.
Sitten kun olen keuhkonnut edellistäkin enemmän tyttöjen silpomista vastaan, on pöllähtänyt joku mies väittämään etten välitä yhtään siitä miten poikia leikellään. On kyllä meinannut mennä pulla väärään kurkkuun ja tehnyt mieli karjaista että yrittäkää nyt saatana ihmiset päättää että miten se asia on. Kenen puolesta saa intoilla, ja kenen ei?
Mutta eipä siihen tarvinne muilta lupaa kysyä. Kun on olemassa joku sellainen asia joka on huutava vääryys omia arvoja ja moraalia vastaan, niin tottakai siitä mekastaa.
Omituisena olen pitänyt sitä, että kun itse olen netissä keuhkonnut poikien silpomista vastaan, aina siihen on lopulta pärähtänyt joku ukko kertomaan että hänelle on tehty ympärileikkaus lääketieteellisistä syistä, eikä elämä ole hullumpaa. On melkein tullut sellainen tunne ihan kuin olisi joku hullu, että edes ehdotan että silpominen kiellettäisiin.
Sitten kun olen keuhkonnut edellistäkin enemmän tyttöjen silpomista vastaan, on pöllähtänyt joku mies väittämään etten välitä yhtään siitä miten poikia leikellään. On kyllä meinannut mennä pulla väärään kurkkuun ja tehnyt mieli karjaista että yrittäkää nyt saatana ihmiset päättää että miten se asia on. Kenen puolesta saa intoilla, ja kenen ei?
Mutta eipä siihen tarvinne muilta lupaa kysyä. Kun on olemassa joku sellainen asia joka on huutava vääryys omia arvoja ja moraalia vastaan, niin tottakai siitä mekastaa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Ongelmana taitavat ovat nykyiset ympärileikatut, sillä leikattua osaahan ei saa enää takaisin. Olen myös saanut kuulla tieteellisiä tutkimuksia aidsin ja muiden sukupuolitautien tartuttamisen vähentymisestä Afrikassa ympärileikkauksien ansiosta. Sielläkin auttaisi paljon jos miehet ei vaan raiskaisi ja tartuttaisi naisia. Siis oikeasti eletään jo 2025..Ifigeneia kirjoitti: Su Syys 07, 2025 10:58 am Pitäisi kieltää jep.
Blow me.
Nyt oli kyllä erikoinen olkiukko... eli amerikkalaisilla on pakkomielle aseisiin koska juutalaiset ympärileikkauttavat kullinsa...?Barbie kirjoitti: La Syys 06, 2025 11:13 am Kaiken pahan alku ja juuri on miesten ympärileikkaukset. Siksi amerikkalaisilla on pakkomielle aseisiin, väkivaltaan ja sotiin. Samoin itämaan ihmeillä. Jos runkkaisivat useammin (ja jättäisivät esarit leikkaamatta) niin maailma olisi mukavampi paikka elää.
Toki eipä minulle omakohtaista tietoa asiasta ole, mutta jotenkin en ole kuvitellut että ympärileikkaus olisi amerikassa mitenkään yleistä.
Muutenkin jos nyt tuollaisesta pitää pahan ja sotien juurisyytä etsiä, niin veikkaisin että ympärileikatut juutalaiset ovat historian kirjoissa kyllä kaukana kristittyjen ja muslimien takana sotaisuudessa ja väkivaltaisuudessa, ei ainakaan lähimenneisyydestä itselleni tule mieleen montaakaan juutalaisten aloittamaa sotaa, tätä gazan sotaakaan ei voi juutalaisten aloittamaksi sanoa kun kyllä sen aloitti hamas ja muslimit.
Tavallaan ymmärrettävää että kun on itse pysyvästi loppuiäkseen vahingoitettu, yrittää keksiä kaikki mahdolliset lohdukkeet itselleen.Barbie kirjoitti: Su Syys 07, 2025 12:19 pmOngelmana taitavat ovat nykyiset ympärileikatut, sillä leikattua osaahan ei saa enää takaisin. Olen myös saanut kuulla tieteellisiä tutkimuksia aidsin ja muiden sukupuolitautien tartuttamisen vähentymisestä Afrikassa ympärileikkauksien ansiosta. Sielläkin auttaisi paljon jos miehet ei vaan raiskaisi ja tartuttaisi naisia. Siis oikeasti eletään jo 2025..Ifigeneia kirjoitti: Su Syys 07, 2025 10:58 am Pitäisi kieltää jep.
Itse en naisena kyllä kuuntelisi leikellyltä mieheltä ainakaan mitään lässytystä puhtaudesta. Pitäisin ehkä todennäköisenä sitä, että hän ei viitsi pestä värkkiään, kun kuvittelee ilman esinahkaa olevansa puhtaampi.
Se että itse on joutunut taikauskoisten ihmisten pahoinpitelyn kohteeksi jo lapsena, ei ole mikään peruste jatkaa kärsimystä aiheuttavaa perinnettä omien lastensa kohdalla.
Minäkään en tiedä miten yleistä esinahkojen leikkely on USA:ssa, mutta kun amerikkalaista viihdettä katsoo, saa vaikutelman että tosi yleistä. Ei kai sitä body lotionia muutoin olisi tarvis runkkuhetken tullen.damfin kirjoitti: Su Syys 07, 2025 2:39 pmNyt oli kyllä erikoinen olkiukko... eli amerikkalaisilla on pakkomielle aseisiin koska juutalaiset ympärileikkauttavat kullinsa...?Barbie kirjoitti: La Syys 06, 2025 11:13 am Kaiken pahan alku ja juuri on miesten ympärileikkaukset. Siksi amerikkalaisilla on pakkomielle aseisiin, väkivaltaan ja sotiin. Samoin itämaan ihmeillä. Jos runkkaisivat useammin (ja jättäisivät esarit leikkaamatta) niin maailma olisi mukavampi paikka elää.
Toki eipä minulle omakohtaista tietoa asiasta ole, mutta jotenkin en ole kuvitellut että ympärileikkaus olisi amerikassa mitenkään yleistä.
Muutenkin jos nyt tuollaisesta pitää pahan ja sotien juurisyytä etsiä, niin veikkaisin että ympärileikatut juutalaiset ovat historian kirjoissa kyllä kaukana kristittyjen ja muslimien takana sotaisuudessa ja väkivaltaisuudessa, ei ainakaan lähimenneisyydestä itselleni tule mieleen montaakaan juutalaisten aloittamaa sotaa, tätä gazan sotaakaan ei voi juutalaisten aloittamaksi sanoa kun kyllä sen aloitti hamas ja muslimit.
Sinkkuelämää (Sex and the City) -tv-sarjassa muijat laitettiin räksyttämään siitä miten karmea leikkelemätön penis onkaan. Haukuttiin sharpeiksi.
Jossain sarjassa mikä käsitteli plastiikkakirurgimiesten temmellystä, teiniä ei ollut leikelty, joten hän teki sen itse. Hävyttömät-sarjassa yksi poika ongelmoi myös leikkelyn kanssa, en muista enää miten. Oliko että tyttöystävä jurnutti leikkaamattonuudesta?
55% amerikkalaisille poikalapsille tehtävä leikkaus, joka on yleinen Yhdysvalloissa.damfin kirjoitti: Su Syys 07, 2025 2:39 pmNyt oli kyllä erikoinen olkiukko... eli amerikkalaisilla on pakkomielle aseisiin koska juutalaiset ympärileikkauttavat kullinsa...?Barbie kirjoitti: La Syys 06, 2025 11:13 am Kaiken pahan alku ja juuri on miesten ympärileikkaukset. Siksi amerikkalaisilla on pakkomielle aseisiin, väkivaltaan ja sotiin. Samoin itämaan ihmeillä. Jos runkkaisivat useammin (ja jättäisivät esarit leikkaamatta) niin maailma olisi mukavampi paikka elää.
Sopii myös miettiä kuinka monta komplikaatiota syntyy ympärileikkauksen takia vuosittain. Jokainen leikkaus on riski.
Ainiin ja Somaliassahan on sekä miehet että naiset silvottuina..
Blow me.
-
jotunheimen
- Olivia Benson
Onhan se nyt sairasta, kun kullia leikellään pikkulapsilta ja rabbi ottaa munan suuhun veret imeäkseen. Ei ole ikinä tiellä ollut tositoimissa ainakaan itsellä, jää sinne tatin taakse piiloon joka tapauksessa ainakin itsellä ja on tuolloin huomaamaton. Jos nyt tekniseksi mennään.
@veitera has blocked you
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
Ja ympärileikkausten vastustaminen on tiettyjen ryhmien mielestä rasismia, tietenkin.jotunheimen kirjoitti: Su Syys 07, 2025 9:01 pm Onhan se nyt sairasta, kun kullia leikellään pikkulapsilta ja rabbi ottaa munan suuhun veret imeäkseen.
Millions must go.
https://en.wikipedia.org/wiki/Brit_milah
Oikeasti olen kyllä googlettamassa sitä, että on olemassa juutalaisia jotka eivät leikkelytä poikiaan.
https://associationforjewishstudies.org ... as-protest
Tuossa puolletaan leikkaamattomuutta, mutta kun on nainen asialla, niin parranpaukuttajaukot eivät tietenkään moista tättäräärää kuuntele.
Ai jaa, että silpomisessa on tärkeintä että vauvaa sattuu?Most prominent acharonim rule that the mitzvah of brit milah lies in the pain it causes, and anesthetic, sedation, or ointment should generally not be used.[48] However, it is traditionally common to feed the infant a drop of wine or other sweet liquid to soothe him.[49]
Oikeasti olen kyllä googlettamassa sitä, että on olemassa juutalaisia jotka eivät leikkelytä poikiaan.
https://associationforjewishstudies.org ... as-protest
Tuossa puolletaan leikkaamattomuutta, mutta kun on nainen asialla, niin parranpaukuttajaukot eivät tietenkään moista tättäräärää kuuntele.
-
Reggin
Herpestartunnat myös mukavia sivutuotteita tuon sairaan rituaalin myötä.jotunheimen kirjoitti: Su Syys 07, 2025 9:01 pm Onhan se nyt sairasta, kun kullia leikellään pikkulapsilta ja rabbi ottaa munan suuhun veret imeäkseen. Ei ole ikinä tiellä ollut tositoimissa ainakaan itsellä, jää sinne tatin taakse piiloon joka tapauksessa ainakin itsellä ja on tuolloin huomaamaton. Jos nyt tekniseksi mennään.