Maailman suurin ekstaasitakavarikko Australiassa

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Maailman suurin ekstaasitakavarikko Australiassa

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Iltalehti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808 ... 6_ul.shtml

Australiassa tehtiin maailman suurin ekstaasitakavarikko
8.8.2008 4:48

Australian poliisi on ilmoittanut tehneensä maailman suurimman ekstaasitakavarikon.

Neljässä osavaltiossa tehtyjen ratsioiden yhteydessä pidätettiin 16 ihmistä ja takavarikoitiin 15 miljoonaa ekstaasipilleriä.

Pillerit painoivat 4,4 tonnia, ja ne oli salakuljetettu maahan Italiasta viime vuoden kesäkuussa.

Katukaupassa huume-erästä olisi saanut arviolta 440 miljoonaa Australian dollaria, mikä on noin 260 miljoonaa euroa.

STT-REUTERS
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Pillerit painoivat 4,4 tonnia
Pirun isoja pillereitä!
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Ja pirun kalliita, yli 17 euroa/kpl :shock:
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

apollo kirjoitti:Ja pirun kalliita, yli 17 euroa/kpl :shock:
no tuohan on aika normi hinta jos ostat yksittäisinä.
täällä eteläsuomessa 10-18 ecee ja lapissa oon kuullu olevan vielä hullumpia hintoja jopa 20-30 ecee kipale.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

kakojootti kirjoitti:
apollo kirjoitti:Ja pirun kalliita, yli 17 euroa/kpl :shock:
no tuohan on aika normi hinta jos ostat yksittäisinä.
täällä eteläsuomessa 10-18 ecee ja lapissa oon kuullu olevan vielä hullumpia hintoja jopa 20-30 ecee kipale.
Täällä Kainuun seudulla on n.20 € tsipale. Kai, emminä näistä tiedä, tietenkään.
Se arvoton kansalainen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Se arvoton kansalainen »

Ainahan noi laskee sen maksimihinnan mukaan kaikki.

Tosin australiassa on kuulemma suhteellisen korkeat hinnat eurooppaan verrattuna. Tuskin sentään suomen tasoa kuitenkaan.

Googletin "Extacy price in australia" mutta löysin vain vuoden 1997 hintoja kun en jaksanut kaivella ekaa sivua pidemmälle.

Oisko päheetä kun olis tollanen määrä itellä. Vois kylpeä noissa kun Roope Ankka rahasäiliössään :lol:
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Loka kirjoitti:Täällä Kainuun seudulla on n.20 € tsipale. Kai, emminä näistä tiedä, tietenkään.
Puhuuvat, että hyvästä erästä saa maksa tuon 20-25€/kpl. ja heikko laatuisemmat menee sitten tuohon 10-20€ haarukkaan/kpl. riippuen porukan kokemuksista...
Sama homma, kuin lätkän hinnassa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
kakojootti
Olivia Benson

Mike Manner kirjoitti:
Loka kirjoitti:Täällä Kainuun seudulla on n.20 € tsipale. Kai, emminä näistä tiedä, tietenkään.
Puhuuvat, että hyvästä erästä saa maksa tuon 20-25€/kpl. ja heikko laatuisemmat menee sitten tuohon 10-20€ haarukkaan/kpl. riippuen porukan kokemuksista...
Sama homma, kuin lätkän hinnassa.
no täällä on aina ollut hyvät sekä huonot saman hintaisia 8)
Mike Manner
Jessica Fletcher

kakojootti kirjoitti:no täällä on aina ollut hyvät sekä huonot saman hintaisia 8)
Ei oo ollut kauppamiehet niitä myymässä. Hyvistä saa kuulemma paljon paremmat massit kuin perus napeista...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
kakojootti
Olivia Benson

Mike Manner kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:no täällä on aina ollut hyvät sekä huonot saman hintaisia 8)
Ei oo ollut kauppamiehet niitä myymässä. Hyvistä saa kuulemma paljon paremmat massit kuin perus napeista...
no oikeestaan hyvii naksui ei oo ollu aikoihin tai vuosiin. kaikki samaa random paskaa. kuka hullu haluis ees maksaa niistä enempää. tosin tyhmät maksaa mitä pyydetään.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Aijjaas, täällä JKL:ssä olen kuullut, että maksaa 10-15e. Sellainen käsitys että max 15. Kai noi hinnat on paljon suhteista kiinni. Niin ja kai siitäkin millasia essoja sattuu olemaan.

Voihan australiassa tosiaan olla kalliimpi hintataso.

Oiskin hauska tietää, että mistä poliisit keksivät tuon katuhinnan. Kai se on se kallein, tuntemattomalta baarissa ostettu pilleri.
kakojootti
Olivia Benson

itse en kyll ees ostais yksittäisiä. otetaa samantien sit enempi jos on saatavilla ja otetaan omat pois tuplana :D
kakojootti
Olivia Benson

apollo kirjoitti:Aijjaas, täällä JKL:ssä olen kuullut, että maksaa 10-15e. Sellainen käsitys että max 15. Kai noi hinnat on paljon suhteista kiinni. Niin ja kai siitäkin millasia essoja sattuu olemaan.

Voihan australiassa tosiaan olla kalliimpi hintataso.

Oiskin hauska tietää, että mistä poliisit keksivät tuon katuhinnan. Kai se on se kallein, tuntemattomalta baarissa ostettu pilleri.
no juu toi 10-15 on aika normi mutta jotkut niistä huutaa enempikin. varmaan siksi että ovat itse joutuneet pulittaa niistä isomman summan.
Mike Manner
Jessica Fletcher

kakojootti kirjoitti:no oikeestaan hyvii naksui ei oo ollu aikoihin tai vuosiin. kaikki samaa random paskaa. kuka hullu haluis ees maksaa niistä enempää. tosin tyhmät maksaa mitä pyydetään.
...
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Onkos kakojootti käyttäjä?
Vastaa Viestiin