Iltalehti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808 ... 6_ul.shtml
Australiassa tehtiin maailman suurin ekstaasitakavarikko
8.8.2008 4:48
Australian poliisi on ilmoittanut tehneensä maailman suurimman ekstaasitakavarikon.
Neljässä osavaltiossa tehtyjen ratsioiden yhteydessä pidätettiin 16 ihmistä ja takavarikoitiin 15 miljoonaa ekstaasipilleriä.
Pillerit painoivat 4,4 tonnia, ja ne oli salakuljetettu maahan Italiasta viime vuoden kesäkuussa.
Katukaupassa huume-erästä olisi saanut arviolta 440 miljoonaa Australian dollaria, mikä on noin 260 miljoonaa euroa.
STT-REUTERS
Maailman suurin ekstaasitakavarikko Australiassa
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Maailman suurin ekstaasitakavarikko Australiassa
Pirun isoja pillereitä!Pillerit painoivat 4,4 tonnia
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
-
kakojootti
- Olivia Benson
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Täällä Kainuun seudulla on n.20 € tsipale. Kai, emminä näistä tiedä, tietenkään.kakojootti kirjoitti:no tuohan on aika normi hinta jos ostat yksittäisinä.apollo kirjoitti:Ja pirun kalliita, yli 17 euroa/kpl
täällä eteläsuomessa 10-18 ecee ja lapissa oon kuullu olevan vielä hullumpia hintoja jopa 20-30 ecee kipale.
-
Se arvoton kansalainen
- Alibin satunnaislukija
Ainahan noi laskee sen maksimihinnan mukaan kaikki.
Tosin australiassa on kuulemma suhteellisen korkeat hinnat eurooppaan verrattuna. Tuskin sentään suomen tasoa kuitenkaan.
Googletin "Extacy price in australia" mutta löysin vain vuoden 1997 hintoja kun en jaksanut kaivella ekaa sivua pidemmälle.
Oisko päheetä kun olis tollanen määrä itellä. Vois kylpeä noissa kun Roope Ankka rahasäiliössään
Tosin australiassa on kuulemma suhteellisen korkeat hinnat eurooppaan verrattuna. Tuskin sentään suomen tasoa kuitenkaan.
Googletin "Extacy price in australia" mutta löysin vain vuoden 1997 hintoja kun en jaksanut kaivella ekaa sivua pidemmälle.
Oisko päheetä kun olis tollanen määrä itellä. Vois kylpeä noissa kun Roope Ankka rahasäiliössään
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Puhuuvat, että hyvästä erästä saa maksa tuon 20-25€/kpl. ja heikko laatuisemmat menee sitten tuohon 10-20€ haarukkaan/kpl. riippuen porukan kokemuksista...Loka kirjoitti:Täällä Kainuun seudulla on n.20 € tsipale. Kai, emminä näistä tiedä, tietenkään.
Sama homma, kuin lätkän hinnassa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
kakojootti
- Olivia Benson
no täällä on aina ollut hyvät sekä huonot saman hintaisiaMike Manner kirjoitti:Puhuuvat, että hyvästä erästä saa maksa tuon 20-25€/kpl. ja heikko laatuisemmat menee sitten tuohon 10-20€ haarukkaan/kpl. riippuen porukan kokemuksista...Loka kirjoitti:Täällä Kainuun seudulla on n.20 € tsipale. Kai, emminä näistä tiedä, tietenkään.
Sama homma, kuin lätkän hinnassa.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei oo ollut kauppamiehet niitä myymässä. Hyvistä saa kuulemma paljon paremmat massit kuin perus napeista...kakojootti kirjoitti:no täällä on aina ollut hyvät sekä huonot saman hintaisia
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
kakojootti
- Olivia Benson
no oikeestaan hyvii naksui ei oo ollu aikoihin tai vuosiin. kaikki samaa random paskaa. kuka hullu haluis ees maksaa niistä enempää. tosin tyhmät maksaa mitä pyydetään.Mike Manner kirjoitti:Ei oo ollut kauppamiehet niitä myymässä. Hyvistä saa kuulemma paljon paremmat massit kuin perus napeista...kakojootti kirjoitti:no täällä on aina ollut hyvät sekä huonot saman hintaisia
Aijjaas, täällä JKL:ssä olen kuullut, että maksaa 10-15e. Sellainen käsitys että max 15. Kai noi hinnat on paljon suhteista kiinni. Niin ja kai siitäkin millasia essoja sattuu olemaan.
Voihan australiassa tosiaan olla kalliimpi hintataso.
Oiskin hauska tietää, että mistä poliisit keksivät tuon katuhinnan. Kai se on se kallein, tuntemattomalta baarissa ostettu pilleri.
Oiskin hauska tietää, että mistä poliisit keksivät tuon katuhinnan. Kai se on se kallein, tuntemattomalta baarissa ostettu pilleri.
-
kakojootti
- Olivia Benson
-
kakojootti
- Olivia Benson
no juu toi 10-15 on aika normi mutta jotkut niistä huutaa enempikin. varmaan siksi että ovat itse joutuneet pulittaa niistä isomman summan.apollo kirjoitti:Aijjaas, täällä JKL:ssä olen kuullut, että maksaa 10-15e. Sellainen käsitys että max 15. Kai noi hinnat on paljon suhteista kiinni. Niin ja kai siitäkin millasia essoja sattuu olemaan.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
...kakojootti kirjoitti:no oikeestaan hyvii naksui ei oo ollu aikoihin tai vuosiin. kaikki samaa random paskaa. kuka hullu haluis ees maksaa niistä enempää. tosin tyhmät maksaa mitä pyydetään.