Linja-auto törmäsi kahteen lapseen Turussa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Pölijä
Harjunpää

Linja-auto törmäsi kahteen lapseen Turussa

Viesti Kirjoittaja Pölijä »

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011784628.html

Linja-auto törmäsi kahteen lapseen Vähä-Heikkilän kaupunginosassa Turussa, tiedottaa poliisi.

Lounais-Suomen poliisilaitos sai puoli kahden aikaan perjantaina iltapäivällä ilmoituksen, jonka mukaan linja-auto on osunut kahteen kouluikäiseen tyttöön suojatiellä Vähäheikkiläntien ja Uittamontien risteyksessä.
McCall
Perry Mason

Re: Linja-auto törmäsi kahteen lapseen Turussa

Viesti Kirjoittaja McCall »

Poliisi tavoitti pian tapahtuman jälkeen paikalta poistuneen linja-autoilijan. Lapset loukkaantuivat törmäyksessä lievästi. Poliisi kertoo, että heidän huoltajansa on tavoitettu.

Linja-auton kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja hänet määrättiin välittömästi ajokieltoon.
Onkohan taas sandaali livennyt jäiseltä polkimelta?
napalanko
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja napalanko »

McCall kirjoitti: Pe Tammi 30, 2026 2:21 pm
Poliisi tavoitti pian tapahtuman jälkeen paikalta poistuneen linja-autoilijan. Lapset loukkaantuivat törmäyksessä lievästi. Poliisi kertoo, että heidän huoltajansa on tavoitettu.

Linja-auton kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja hänet määrättiin välittömästi ajokieltoon.
Mää veikkaan Kosovoa, niil on aina kaasu pohjassa
Neuvostoliitto 💯 1922-2022
ruudinkeksiä
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ruudinkeksiä »

napalanko kirjoitti: Pe Tammi 30, 2026 8:36 pm
McCall kirjoitti: Pe Tammi 30, 2026 2:21 pm

Mää veikkaan Kosovoa, niil on aina kaasu pohjassa
Mä veikkaan ei kumpaakaan. Kaksi valkoisen älymystön pentua kävelly kännyykkää tuijottaen kuulokkeet päässä oikealle kääntyvän linjaauton alle. Koska nykyään ei tarvitse tielle astuessa ensin katsoa vasempaan, sitten oikeaan ja vieläkerran vasenpaan ennekuin astuu suojatielle. Koska woke, meetoo kyllä autokuski näkee vaikka rautaa edessä. Mitäs sitten kun ei jostain syystä nähnytkään?
McCall
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja McCall »

ruudinkeksiä kirjoitti: La Tammi 31, 2026 10:47 am ...
Mä veikkaan ei kumpaakaan. Kaksi valkoisen älymystön pentua kävelly kännyykkää tuijottaen kuulokkeet päässä oikealle kääntyvän linjaauton alle. Koska nykyään ei tarvitse tielle astuessa ensin katsoa vasempaan, sitten oikeaan ja vieläkerran vasenpaan ennekuin astuu suojatielle. Koska woke, meetoo kyllä autokuski näkee vaikka rautaa edessä. Mitäs sitten kun ei jostain syystä nähnytkään?
No jos on oikealle kääntynyt ja ajanut suojatiellä jalankulkijoiden päälle niin eihän syyllisestä ole mitään epäselvyyttä.
Se pitäisi kuitenkin junnuille opettaa, että liikenteessä ei pidä luottaa siihen, että muut näkevät sinut ja noudattavat liikennesääntöjä. Ilmainen henkivakuutus. Puupalttoossa on ihan turha itkeskellä, että minä olin oikeassa.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

McCall kirjoitti: La Tammi 31, 2026 11:30 am
Se pitäisi kuitenkin junnuille opettaa, että liikenteessä ei pidä luottaa siihen, että muut näkevät sinut ja noudattavat liikennesääntöjä. Ilmainen henkivakuutus. Puupalttoossa on ihan turha itkeskellä, että minä olin oikeassa.
👌
Aina kannattaa väistää/varoa isompaa ja tai kovempaa vauhtia liikkuvaa liikenteessä.
Hajoaahan niitä jarruja rekoissakin.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Vastaa Viestiin