Sivu 1/1
Tiinas
Lähetetty: Su Kesä 07, 2026 2:42 am
Kirjoittaja Tuulenvire
Tunnetaan myös nimellä Hiiva-Tiina. Tuon umpeenkasvaneen hiehon elämän sisältö on pommittaa päivittäin murha.infoon rasistista tekstiä ja ihmisvihaa. Syynä ovat ankara munan puute ja pahat mielenterveysongelmat. Multinimimerkki. Hullun muita nimimerkkejä on: Salmari. SariTup, Gurney, A.Sierra ja Perilla. Nuo ainakin. Luultavasti monet muut.
Re: Tiinas
Lähetetty: Ma Kesä 08, 2026 3:19 pm
Kirjoittaja Tuohirulla
Mistä tiedät että multinilkkeilee noilla merkeillä?
vaadin todisteita pään menon vuoksi!
Re: Tiinas
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 9:05 pm
Kirjoittaja Nile Jarvis
Surullista miten pahoinvoivaa väkeä Suomesta löytyy. Eivät voi edes juhannusta viettää ilman, että pitää päästä purkamaan pahaa oloa ja ihisvihaa murha.infoon. Eikö siellä mielisairaaloissa voisi ottaa potilailta puhelimet pois, eivät ne ainakaan potilaiden oloa paranna.
Re: Tiinas
Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 4:16 pm
Kirjoittaja Nile Jarvis
Hiiva-Tiina riehunut jo Salmari, SariTup ja Perilla nimimerkeillään. Tiinas nimimerkkiä ei uskalla käyttää, koska jauhotettu umpeenkasvanut hiivahieho.

Re: Tiinas
Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 12:51 am
Kirjoittaja JanitaSlim
Hiiva-Tiinas haha.

Re: Tiinas
Lähetetty: To Kesä 25, 2026 9:53 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Hiiva-Tiinalla alkaa hirttämään kiinni. Hyvä, hyvä!

Re: Tiinas
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:30 pm
Kirjoittaja lonesjucca
hiiva-tiinas pillus käy kuumana ja keittä kiljua
Re: Tiinas
Lähetetty: Pe Kesä 26, 2026 10:40 pm
Kirjoittaja claw
lonesjucca kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:30 pm
hiiva-tiinas pillus käy kuumana ja keittä kiljua
Ja sun ikä on? Oletko jo ala-asteelta päässyt?
Re: Tiinas
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 12:47 am
Kirjoittaja Knobster
On sanonut olevansa masentunut jne.
Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
Re: Tiinas
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 1:28 am
Kirjoittaja Syanidi-Simo
Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:47 am
On sanonut olevansa masentunut jne.
Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
Ahaa.OK. Nyt ymmärrän. Olen pitänyt häntä vain pakkomielteisenä kusipänä, mutta selvensi taustaa. Oikeasti mielenterveysongelmaisille ja vammaisille vittuilu on perseestä, enkä hyväksy sellaista.
Re: Tiinas
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 1:29 pm
Kirjoittaja lonesjucca
Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:47 am
On sanonut olevansa masentunut jne.
Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
kaiki rasisti o ne siirtää sitä vihaa ulos itestää ku ei osaa tehä omasta olostaa muute parempaa. eihä rasistei ois jos niile annetas prosakkii