Tiinas

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Tiinas

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Tunnetaan myös nimellä Hiiva-Tiina. Tuon umpeenkasvaneen hiehon elämän sisältö on pommittaa päivittäin murha.infoon rasistista tekstiä ja ihmisvihaa. Syynä ovat ankara munan puute ja pahat mielenterveysongelmat. Multinimimerkki. Hullun muita nimimerkkejä on: Salmari. SariTup, Gurney, A.Sierra ja Perilla. Nuo ainakin. Luultavasti monet muut.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Tuohirulla
Nikke Knatterton
Viestit: 163
Liittynyt: La Kesä 29, 2024 10:42 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja Tuohirulla »

Mistä tiedät että multinilkkeilee noilla merkeillä?

vaadin todisteita pään menon vuoksi!
Nile Jarvis
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

Surullista miten pahoinvoivaa väkeä Suomesta löytyy. Eivät voi edes juhannusta viettää ilman, että pitää päästä purkamaan pahaa oloa ja ihisvihaa murha.infoon. Eikö siellä mielisairaaloissa voisi ottaa potilailta puhelimet pois, eivät ne ainakaan potilaiden oloa paranna.
Nile Jarvis
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

Hiiva-Tiina riehunut jo Salmari, SariTup ja Perilla nimimerkeillään. Tiinas nimimerkkiä ei uskalla käyttää, koska jauhotettu umpeenkasvanut hiivahieho. :mrgreen:
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Hiiva-Tiinas haha. :D
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Hiiva-Tiinalla alkaa hirttämään kiinni. Hyvä, hyvä! :mrgreen:
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
lonesjucca
Vic Mackey
Viestit: 1918
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

hiiva-tiinas pillus käy kuumana ja keittä kiljua
Avatar
claw
Martin Beck
Viestit: 827
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja claw »

lonesjucca kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:30 pm hiiva-tiinas pillus käy kuumana ja keittä kiljua
Ja sun ikä on? Oletko jo ala-asteelta päässyt?
Knobster
Jessica Fletcher
Viestit: 3004
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja Knobster »

On sanonut olevansa masentunut jne.

Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
Syanidi-Simo
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:47 am On sanonut olevansa masentunut jne.

Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
Ahaa.OK. Nyt ymmärrän. Olen pitänyt häntä vain pakkomielteisenä kusipänä, mutta selvensi taustaa. Oikeasti mielenterveysongelmaisille ja vammaisille vittuilu on perseestä, enkä hyväksy sellaista.
lonesjucca
Vic Mackey
Viestit: 1918
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm

Re: Tiinas

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:47 am On sanonut olevansa masentunut jne.

Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
kaiki rasisti o ne siirtää sitä vihaa ulos itestää ku ei osaa tehä omasta olostaa muute parempaa. eihä rasistei ois jos niile annetas prosakkii
Vastaa Viestiin