Voisiko markjan poistaa palstalta tai laittaa pitkälle tauol

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Voisiko markjan poistaa palstalta tai laittaa pitkälle tauol

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kun on ehdonalaisessa ja viimeksi tänään on jouduttu poistamaan lautamiestekstiä. Lisäksi tää tapaus on ihan selvästi sairas.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Pane YV Raidille. Sitäkautta asia selviää.
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Nöööööyyyy...! :D
Ei keskustelusta voi potkia pois epämiellyttäviä tapauksia. Hymistely-foorumeita on netti väärällään, ei tehdä tästä sellaista.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ketsku musta tuntuu, että sä oot aika paljon samalla staililla liikkeellä kuin markja. Sillä on sovinistisia mielipiteitä, sulla feministisiä. Sä toki käytät fiksumpaa kieltä kuin markja. Osaat muotoilla vähän kohteliaammin asioita. Kun kahden äärimmäisen erilaisen ajatusmaailman omaavan mielipiteet kohtaa niin vääntämiseksi se menee, tässä tapauksessa onneksi verbaaliseksi :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

^Joo, siis lähinnä just jotta oppisi siistimään kieltään! Vaikka muuten kiroiskin niin tuollainen vedä ittes jojoon vitun ääliö- teksti ei tarttis olla hyväksyttävää varsinkin jos on ehdonalaisessa.

Edit: lone muuten, mä en ole mikään feministi :) Mun 2 ystävää on ja voin kertoa, että monestakaan asiasta en ole niiden kanssa samaa mieltä. En mä tiedä mikä mä olen mutta feministiksi en ehkä itseäni luokittelisi. Tai jos niin hyvin lievästi. Tuo markja on kyllä nostanut feminismiä minussa enemmän pintaan.
Viimeksi muokannut ketsku, Ke Syys 17, 2008 12:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

ketsku kirjoitti:^Joo, siis lähinnä just jotta oppisi siistimään kieltään! Vaikka muuten kiroiskin niin tuollainen vedä ittes jojoon vitun ääliö- teksti ei tarttis olla hyväksyttävää varsinkin jos on ehdonalaisessa.
Mä vaan huvitun sen solvauksista, koska niistä tietää markjan olevan enemmän raivoissaan kuin kukaan muu..
Mutta joo, eihän ne asiallisia ole. Kaukana siitä.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Voi nyt vittu onko ketsku netti-kiusaamisen uhri, vitun tyhmää ehdotella kenet minfosta poistaisi. Väittele takaisin äläkä poraa täällä!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Vaikka ite on markjan silmätikku niinolen sitä mieltä että antaa olla palstalla vaav oikein hymyilyttää kun aihe kun aihe lähetään sotaan liput liehuen ja tullaan takaisin kun uitettu koira. Lisäksi on kyllä kiva seurata markjan aika nyrjähtänyttä ajatusmaailmaa ja sitä kun hän yrittää puolustella sitä
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Vaikka "m-miehen" juttuja on välillä mukava lukea, laitettakoon ne kuitenkin sinne ö-mappiin. On sen verran b-luokan juttuja kuitenkin, että roskajutuiksi voidaan luetella.
A man's got to do what a man's got to do.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Voi voi harmittaako pikku ketskua kun lyön jauhot suuhun ja osoitan epäloogisuutesi ja argumenttiesi keveyden? Tuleeko ihan itku silmään kun joku paha setä osoittaa julkisesti oman hölmöytesi? Ottaako pannuun kun et pysty vastaamaan mitään järkevää niin siksi pitää pyrkiä sensuroimaan toinen pois kokonaan palstalta?

Hah ja Pah!

Painu takaisin koloosi itkemään jos et vastaväitteitä kestä. Sun ei ole pakko tänne tulla soopaasi kirjoittamaan tai mun viestejäni lukemaan, valinta on 100% sinun omasi. Pelle.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

markja, sinä et pysty osoittamaan muiden kuin itsesi tyhmyyttä, vaikka kuinka yrität.

Ja itse aiheeseen: jonkinlainen käytöskoulu voisi olla ihan paikallaan.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Asian ydin lienee: KUINKA IHMEESSÄ TAUOLLE PISTETTY VITUN IDIOOTTI KIRJOITTELEE TÄÄLLÄ TOISTUVASTI ILMAN SANKTIOITA?

Henkilökohtainen reagointi erilaisiin typeryyden osoituksiin on eri asia.

V.P.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:Voi voi harmittaako pikku ketskua kun lyön jauhot suuhun ja osoitan epäloogisuutesi ja argumenttiesi keveyden? Tuleeko ihan itku silmään kun joku paha setä osoittaa julkisesti oman hölmöytesi? Ottaako pannuun kun et pysty vastaamaan mitään järkevää niin siksi pitää pyrkiä sensuroimaan toinen pois kokonaan palstalta?

Hah ja Pah!
Tuo ylemmän kirjoittajan uitettu koira- vertaus oli osuva. Sinä todellakin lähdet sotaan liput liehuen ja lopulta vielä totaalisen hävinneenä et edes jaksa yrittää todistaa kaikkea kirjoittamaasi soopaa todeksi vaan onnistut kiertelemään ja kaartelemaan asiat mutkalle. Sä et itse asiassa ole lyönyt mulle jauhoja suuhun yhdessäkään käymässämme keskustelussa. Tai olet sä: olet tehnyt harvinaisen selväksi, että kanssasi ei voi keskustella. Sinä et usko mitään mitä sulle ihan kuka tahansa linkittää mutta itselläsi ei ole linkittää kuitenkaan mitään tilalle. Tuolla tavalla narsistit toimii. Sä eilen kirjoitit todella törkeästi mulle markja vs naiset ketjussa ja olet muutenkin ehdonalaisessa. SIKSI sinut pitäisi bannata. Olet saanut käyttäytyä todella törkeästi jo vaikka kuinka pitkään. Lisäksi mielipiteesi esim. naisten hakkaajista on suorastaan törkeä mutta toisaalta taas- ei sulle kukaan mitään mahda. Silti mielestäni ansaitsisit kunnon rangaistuksen!
Painu takaisin koloosi itkemään jos et vastaväitteitä kestä. Sun ei ole pakko tänne tulla soopaasi kirjoittamaan tai mun viestejäni lukemaan, valinta on 100% sinun omasi. Pelle.
Vastaväitteitä voi aina esittää. Ehkä tälleen herkkänä ihmisenä sun kylmyys tunnepuolella sekä tuo narsistinen sairautesi aiheuttavat pahaa mieltä.
Viimeksi muokannut ketsku, Ke Syys 17, 2008 8:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kylli kirjoitti:Asian ydin lienee: KUINKA IHMEESSÄ TAUOLLE PISTETTY VITUN IDIOOTTI KIRJOITTELEE TÄÄLLÄ TOISTUVASTI ILMAN SANKTIOITA?

Henkilökohtainen reagointi erilaisiin typeryyden osoituksiin on eri asia.

V.P.
Juurikin näin! Tää jätkä saa jatkaa tota haistatteluansa ihan rauhassa kun taas asiallisia kirjoituksia ilman mitään vittujen haistatteluja poistellaan ketjuista... No, tätä on ihmetelty ennenkin eikä mitään ole tapahtunut asialle.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

combat18 kirjoitti:Voi nyt vittu onko ketsku netti-kiusaamisen uhri, vitun tyhmää ehdotella kenet minfosta poistaisi. Väittele takaisin äläkä poraa täällä!
En ole. Markja on ehdonalaisessa ja eilen kirjoitteli niin törkeästi, että banni pitäisi tulla. Mitään ei tapahtunut. Lisäksi väitteleminen tuon kanssa on hyödytöntä kuten ehkä tiedät.
Vastaa Viestiin