Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 8:42 am
Quorthon kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 8:33 am
LexVeritas kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 8:24 am ^ Kysymys oli nimeltä tunnetuista epäillyistä. Opettele ymmärtämään lukemasi, älä tulkitse.

Ross Sullivanin mielestä siis Sven Falck on tunnetuista epäillyistä se todennäköisin surmaaja, ja Hanuristin mielestä Mika Rytkönen.
Kuka sanoi mitä? Sinähän se tuossa tulkitset! :mrgreen:

Sanoin aivan selvästi epäiltyni nimen olevan Mika Rissanen. Sven Falckia ei ole Ross tainnut viestissään nimetä. Molemmat siis huonoja tulkintoja/lukuvirheitä sinulta.

Nyt sentään tajusit että puhuttiin todennäköisyyksistä, kehitystä.
Sorakeisari ei ole Sven Falckin nimi, vaan Sven Falckin nimi on Sven Falck. Ja kysymys koski nimenomaan nimeä. Ilmeisestikin siis Ross Sullivanin mielestä todennäköisimmin surmannut on nimeltään Sorakeisari.

Hanuristi taasen ei suinkaan aluksi kertonut todennäköisimmän surmaajan olevan nimeltään Mika Rytkönen, vaan M.R. , joka siis voi yhtä hyvin viitata Veikon toiseen poikaan Markkuun.

Itse pidän esimerkiksi Rissasta todennäköisempänä surmaajana kuin henkilöitä, joiden nimet ovat Sorakeisari ja Mika Rytkönen.
Ei ole totta, valehtelet. Hänen nimensä on Sven Erik Falck, eikä Sven Falck.

Ei nimi miestä pahenna. Sami Sorakeisari on ihan kelpo jätkä. Itse en häntä pidä epäiltynä. Sen sijaan toi Rissasen Mika on itsellä suurennuslasin alla nyt. Huom. kukaan muu ei häntä epäile, ainoastaan minä olen ymmärtänyt ottaa hänet käsittelyyn. Hän on minun ikioma epäiltyni.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Olet kyllä tapasi mukaan väärässä tuossakin. Sven Falckin nimi on Sven Falck eikä Sven Erik Falck. Sven Erik Falck on Sven Erik Falckin nimi.

Nyt voimme kuitenkin todeta, että nimeltä tunnetuista epäillyistä Ross Sullivan pitää todennäköisimpänä surmaajana henkilöä nimeltään Sorakeisari, Hanuristi pitää Mika Rytköstä ja minä esimerkiksi Hannu Rissasta heitä kumpaakin todennäköisempänä surmaajana.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 9:07 am ^Olet kyllä tapasi mukaan väärässä tuossakin. Sven Falckin nimi on Sven Falck eikä Sven Erik Falck. Sven Erik Falck on Sven Erik Falckin nimi.

Nyt voimme kuitenkin todeta, että nimeltä tunnetuista epäillyistä Ross Sullivan pitää todennäköisimpänä surmaajana henkilöä nimeltään Sorakeisari, Hanuristi pitää Mika Rytköstä ja minä esimerkiksi Hannu Rissasta heitä kumpaakin todennäköisempänä surmaajana.
En ole. Sven Falckin, johon viittaat tässä ilman hänen toista nimeään, KOKO virallinen nimi on Sven Erik Falck. Eli sinun esittämäsi versio nimestä on puutteellinen, ja täten potentiaalisesti harhaanjohtava. Kertomasi perusteella Sven Oskar Falckia voisi myös epäillä Sven Falckiksi, vaikka oikea Sven Falck, jota asia koskee, on Sven Erik Falck. Sinä puhuit Sven Falckista, mutta henkilön nimi on Sven Erik Falck.

Sven Falckin nimi on Sven Erik Falck. Ei Sven Falck.

Mielestäni sanoin viestissäni epäileväni Mika Rissasta, en Mika Rytköstä. Mutta kaikki kirjoittajathan voivat halutessaan tarkastaa asian, joten yhden kirjoittajan harhaisuudesta tässä tuskin tarvitsee liikaa olla huolissaan.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Myös nimi Sorakeisari on oma nimensä, ei sama kuin Falck.

Sorakeisarissa on 11 kirjainta, joista 6 on vokaaleja.

Falckissa on 5 kirjainta, joista 1 on vokaali.

Aivan eri nimet siis kyseessä.

Myös Mikoja on suomessa todella paljon, kymmeniä tuhansia. Joten suotta kutsut Rissasta ja Rytköstä samaksi henkilöksi.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Kutakuinkin noin, mutta ei sinne päinkään. Sven Falck ei välttämättä ole sama henkilö kuin Sven Erik Falck ja Ross Sullivanin todennäköisin epäilty ei ole heistä kumpikaan. Tämän olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään.

Ross Sullivanin todennäköisin epäilty on siis henkilö nimeltä Sorakeisari, sinun taasen Mika Rissanen. Itse olen sitä mieltä, että esimerkiksi joku toinen Rissanen peittoaa surmaamisepäilyttävyydessään Sorakeisarin ja Mika Rissasen.
Viimeksi muokannut LexVeritas, Pe Touko 10, 2024 10:37 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 10:33 am ^Kutakuinkin noin, mutta ei sinne päinkään. Sven Falck ei välttämättä ole sama henkilö kuin Sven Erik Falck ja Ross Sullivanin todennäköisin epäilty ei ole heistä kumpikaan. Tämän olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään.

Ross Sullivanin todennäköisin epäilty on siis henkilö nimeltä Sorakeisari, sinun taasen Mika Rissanen. Itse olen sitä mieltä, että esimerkiksi joku toinen Rissanen peittoaa epäilyttävyydessään Sorakeisarin ja Mika Rissasen.
Jumalauta, nythän tuli kovia uutisia!

Jatka yrittämistä vaan, kyllä mä vielä tajuan joku päivä!

Tapaukseen saattaisi siis olla sekaantunut joku toinenkin Sven Falck?

No nyt sentään tajusit tuon Mika Rissasen. Ei tämä hukkaan mene.

Itse olen sitä mieltä, että viittasit kokoajan nimenomaan Sven Erik Falckiin, etkä Sven Falckiin. Nyt mietin vain, miten tämän asian voisi osoittaa varmaksi.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Mielestäni henkilöt kuten Sven Falck ja Sven Erik Falck sijoittuvat mahdollisina surmaajina epäilyttävyyden ala-asteikolle. Sorakeisari sekä Mika Rissanen saattavat hyvinkin olla surmaajia mutta mikään ei tue sitä. Rissanen sitä vastoin on tunnettu brutaalina murhaajana, vaikkakaan ei surmaajana.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 10:43 am ^Mielestäni henkilöt kuten Sven Falck ja Sven Erik Falck sijoittuvat mahdollisina surmaajina epäilyttävyyden ala-asteikolle. Sorakeisari sekä Mika Rissanen saattavat hyvinkin olla surmaajia mutta mikään ei tue sitä. Rissanen sitä vastoin on tunnettu brutaalina murhaajana, vaikkakaan ei surmaajana.
Onko mielestäsi Sven Falckin ja Sven Erik Falckin välillä eroa epäiltävyysasteen suhteen? Onko toinen parempi epäilty kuin toinen?

Ensimmäistä kertaa olen kanssasi samaa mieltä - Sorakeisari saattaa hyvinkin olla surmaaja.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1969
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Sorakeisarin syyllisyyttä Kirkkonummen kolmoissurmaan puoltaa useampi tekijä kuin esim. Nissen syyttömyyttä Bodom-tapauksessa.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 11:26 am Sorakeisarin syyllisyyttä Kirkkonummen kolmoissurmaan puoltaa useampi tekijä kuin esim. Nissen syyttömyyttä Bodom-tapauksessa.
Kuulostaa ihan loogiselta. Minustakin sorakeisarin sekaantuminen Rytkösen perheen kohtaloon tuntuisi järjevämmältä ajatukselta kuin ainoan poikkeavan pienillä vammoilla selvinneen ja vammojaan räikeästi liioitelleen eloonjääneen syyttömyys. Vielä kun kaikki torjuntavammat oli muilla. Ja ulkopuolista tekijää ei löydy ulkoavaruudestakaan. Ajatelkaa miten maaginen tuuri porukan fyysisimmällä kävi - hän ei edes tapellut vastaan, ja silti selvisi! On se Nisse varsinainen onnenpekka.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1071
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Quorthon kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 11:53 am
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 11:26 am Sorakeisarin syyllisyyttä Kirkkonummen kolmoissurmaan puoltaa useampi tekijä kuin esim. Nissen syyttömyyttä Bodom-tapauksessa.
Kuulostaa ihan loogiselta. Minustakin sorakeisarin sekaantuminen Rytkösen perheen kohtaloon tuntuisi järjevämmältä ajatukselta kuin ainoan poikkeavan pienillä vammoilla selvinneen ja vammojaan räikeästi liioitelleen eloonjääneen syyttömyys. Vielä kun kaikki torjuntavammat oli muilla. Ja ulkopuolista tekijää ei löydy ulkoavaruudestakaan. Ajatelkaa miten maaginen tuuri porukan fyysisimmällä kävi - hän ei edes tapellut vastaan, ja silti selvisi! On se Nisse varsinainen onnenpekka.
Hyvin muotoiltu jätkät Nissen osalta! Kyllähän tuo ns. "Sorakeisari" on ihan mahdollinen tekijä tai ainakin osallinen. Jokin syyhän äijällä oli valehdella Niemelle, että ei muka olisi kuullut koskaan Kirkkonummen kolmoissurmasta. Tietysti ei tee vielä osallista, mutta herättää epäilyjä kyllä.
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Korpisoturi kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 11:59 am
Quorthon kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 11:53 am
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 11:26 am Sorakeisarin syyllisyyttä Kirkkonummen kolmoissurmaan puoltaa useampi tekijä kuin esim. Nissen syyttömyyttä Bodom-tapauksessa.
Kuulostaa ihan loogiselta. Minustakin sorakeisarin sekaantuminen Rytkösen perheen kohtaloon tuntuisi järjevämmältä ajatukselta kuin ainoan poikkeavan pienillä vammoilla selvinneen ja vammojaan räikeästi liioitelleen eloonjääneen syyttömyys. Vielä kun kaikki torjuntavammat oli muilla. Ja ulkopuolista tekijää ei löydy ulkoavaruudestakaan. Ajatelkaa miten maaginen tuuri porukan fyysisimmällä kävi - hän ei edes tapellut vastaan, ja silti selvisi! On se Nisse varsinainen onnenpekka.
Hyvin muotoiltu jätkät Nissen osalta! Kyllähän tuo ns. "Sorakeisari" on ihan mahdollinen tekijä tai ainakin osallinen. Jokin syyhän äijällä oli valehdella Niemelle, että ei muka olisi kuullut koskaan Kirkkonummen kolmoissurmasta. Tietysti ei tee vielä osallista, mutta herättää epäilyjä kyllä.
Mua itseä kiinnostaa se Pesämiehen tarina enemmän kuin Soraukon haastattelu. Hän oli kumminkin niin finaalissa, että on voinut hourailla ihan senkin takia. Olisiko edes hänen tunnustus täysin lain silmissä OK, jos oli dementiaa ilmassa? Ja samoin sen "en ehtisi istumaankaan tuomiota" mä laitan samaan mappiin Nissen tehty mikä tehty-lausahduksen kanssa. Vaikka uskon molempien olleen tapahtumien takana, en silti tartu ihan noin helppoon.

Enemmänkin se, että Pesämies on pysynyt samassa tarinassa vuosikymmenet, ei ole hakenut sillä seiskalehti-julkisuutta, on uskaltanut kertoa sen sellaisenaan, vaikka esim. pistooli ei sovi kuvioon... ja se, että soramies kyllä hänet muisti, ja tuo mökinpolttotarjousten päätyminen Veikolle asti... vaikkei se juridisesti kannakaan mihinkään, niin samaa mieltä olen, että palapeli noista rakentuu.

Ja aivan varmasti asiassa on ollut jotain henk. kohtaistakin, eikä pelkkä velka. Tuon kirjan kun luki, niin uskallan edelleen käyttää Veikosta sanaa: "ihmiskyrpä".
Viimeksi muokannut Quorthon, Pe Touko 10, 2024 12:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1071
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »



No vittu mieti nyt vähän! Äijä muistaa suoraan, että "grööni asui mun talossa" ja kaikkia yksityiskohtia, mutta sitten ei muka mitään Veikko Rytköseen liittyvää tai olisi kuullut Kirkkonummen kolmoissurmasta, vaikka on itse Kirkkonummella asunut kymmeniä vuosia.
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1076
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Korpisoturi kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 12:12 pm
Quorthon kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 12:07 pm
Korpisoturi kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 11:59 am

Hyvin muotoiltu jätkät Nissen osalta! Kyllähän tuo ns. "Sorakeisari" on ihan mahdollinen tekijä tai ainakin osallinen. Jokin syyhän äijällä oli valehdella Niemelle, että ei muka olisi kuullut koskaan Kirkkonummen kolmoissurmasta. Tietysti ei tee vielä osallista, mutta herättää epäilyjä kyllä.
Mua itseä kiinnostaa se Pesämiehen tarina enemmän kuin Soraukon haastattelu. Hän oli kumminkin niin finaalissa, että on voinut hourailla ihan senkin takia. Olisiko edes hänen tunnustus täysin lain silmissä OK, jos oli dementiaa ilmassa? Ja samoin sen "en ehtisi istumaankaan tuomiota" mä laitan samaan mappiin Nissen tehty mikä tehty-lausahduksen kanssa. Vaikka uskon molempien olleen tapahtumien takana, en silti tartu ihan noin helppoon.

Enemmänkin se, että Pesämies on pysynyt samassa tarinassa vuosikymmenet, ei ole hakenut sillä seiskalehti-julkisuutta, on uskaltanut kertoa sen sellaisenaan, vaikka esim. pistooli ei sovi kuvioon... ja se, että soramies kyllä hänet muisti, ja tuo mökinpolttotarjousten päätyminen Veikolle asti... vaikkei se juridisesti kannakaan mihinkään, niin samaa mieltä olen, että palapeli noista rakentuu.

Ja aivan varmasti asiassa on ollut jotain henk. kohtaistakin, eikä pelkkä velka. Tuon kirjan kun luki, niin uskallan edelleen käyttää Veikosta sanaa: "ihmiskyrpä".
No vittu mieti nyt vähän! Äijä muistaa suoraan, että "grööni asui mun talossa" ja kaikkia yksityiskohtia, mutta sitten ei muka mitään Veikko Rytköseen liittyvää tai olisi kuullut Kirkkonummen kolmoissurmasta, vaikka on itse Kirkkonummella asunut kymmeniä vuosia.
Olen miettinyt liikaakin. Lopulta toi koko haastattelu on yhtä vitun sekoilua. Muistaa toisen nimensä, muttei kolmatta. Jos lanttu leikkaa paremmin mitä antoi ymmärtää, niin ehkä tahallaan sotki asioita sinne tänne. Ja välillä kertoi näkövammaisten kanssa veneilystä.

Toi Gröhnin naapurissa asuminenhan tiedettiin muutenkin, olis voinut yhtä hyvin sanoa siihenkin, että en muista koko miestä. Jos ollaan objektiivisia, niin tuosta on ihan mahdotonta sanoa että mikä on totta, mikä huonomuistisuutta, mikä valhetta, mikä puolitotta ja mikä dementiaa.

Ja muistihan se Veikon nimeltä, ja että joku raksafirma Kirkkonummella. Jos ei olis ollut lähemmin tekemisissä, niin tuo lienee ainoa mitä voi sanoa. Ei mun vanhemmatkaan muistaneet tätä murhatapausta, vaikka toinen heistä on ollut töissä lähistöllä tapahtuma-aikana, ja toinen tuntee alueelta muuten vaan paljon porukkaa. Kaikkia ei kiinnosta murhajutut. Se näkyy toisinaan unohtuvan jopa Marko Niemeltä.

Kun aloin miettimään tätä tapausta kunnolla, muistin itse vaan joskus lukeneeni 90-luvun alussa tapahtuneesta "suljetun talon mysteerimurhasta" (noilla sanoilla se jäi mieleen), jossa kokonainen perhe kuoli, ilman että tekijästä jäi hajuakaan ilmaan. Ja että asiaan liittyi jotenkin vesisänky, ja kuollut lapsi oli vauva. Nimiä en todellakaan olisi muistanut, tämä oli vain "yksi tapaus pitkässä listassa". Yleensä muistan nimet aina, mutta esim. Bodomin Kirkkonummeen verrattuna saaman julkisuuden määrä on ollut aina noin tuhatkertainen.
Ari-Pekka Israfel Shamballah Kurttusen jengi:

Quorthon, Tampereen Tyttö, Awa, LexVeritas, HSJ-Kuljetus, Ultra-Violence, Kunto Kalpa, Konsta...

MEILLE EI VITTUILLA!!!!!!!
Korpisoturi
Jane Marple
Viestit: 1071
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 9:29 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Mä uskon asian menneen siten, että Sorakeisari on ollut itsekin jonkinlainen bulvaani. Hänelle on saatettu antaa tehtäväksi etsiä tyyppi, joka listii Veikon (ja sen muijan).

Enkä usko, että Sorakeisari olisi itse keksinyt kiinnityshuijauksia (Suomalainen Säästöpankki). Kyseessähän taitaa olla jopa kaikkien aikojen suomalainen talousrikos, jos mietitään rikoshyötyä tai aiheutettua vahinkoa. Voi tosin kai ajatella niinkin että, jos on keksinyt, niin potentiaalia on todella paljon.
LexVeritakseen liittyen todettua: "Ääni sille Rissaselle mitä se yks mielisairaalasta karannut Minfolainen kailottaa. Ääni siksi, jotta se vatipää ilmestyy tännekkin"
Vastaa Viestiin