Nautamiehet

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Waja »

Aika paljon täällä on tuhlattua energiaa käytetty toisten kirjoittajien ominaisuuksien arvosteluun.
Pitäskö painopistettä siirtää enempi akkamaisesta vittuilusta asiayhteyksiin?
Kohtuu pitäis huomautteluillakin olla,eikä jankkaamista-jankkaamisesta-jankkaamiseen.
Nautamaista,sanon minä.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Samoilla linjoilla: *ittumainen akkailu ja akkamainen *ittuilu pitää lopettaa.
Ollaan niin kuin osataan, ei noiduta eikä sopranoiduta -varsinkaan lautamiehissä
8)
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Waja »

Snadi kuittailu kuuluu tietysti tänne,mutta jankuttaminen:Nokay!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sopii minulle, kunhan muutamalle muullekin, joiden nimiä tuskin tarvitsee kirjoittaa ylös.

Wageri voisi kertoa siitä surma-aamusta hieman tarkemmin, jos viitsii, keitä sata varmasti oli veneell liikkeella ja monenko aikaan, jos sinulla sellaista tietoa on?

Oliko se sunnuntai vai maanantai, kun tätiäsi pyydettiin Bodomin niemelle, sillä tuo aikataulu surma-aamusta kello 9.00 ei mielestäni natsaa siihen, mistä kellonajasta poliisi on saanut ilmoituksen ja ambulanssi myös.

Jos tätisi olisi saanut kutsun niemelle snnuntaina joskus kello yhdeksän, niin miten paikallis poliisi olisi tiedon saanut vasta noin 11.00, outoa?
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Waja »

Hessu52.
Ilmottaudut vapaaehtoisesti ensinmäiseksi jankaajien jankkaanaksi.
Heitä hyvä mies Bodom ajatuksesi hetkeksi pois.
Asiaahan toki kirjoittelit.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Pitäsköhän teidän Bodomin riitapukarit vetää hiukka henkeä välillä :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Chopper kirjoitti:Pitäsköhän teidän Bodomin riitapukarit vetää hiukka henkeä välillä :wink:
Anna tärkeiden tutkiskelijoiden jankata... :D
Mietin juuri muutama päivä sitten, että sinällään aika hauskaa (ja ehkä kuvaavaakin), kun aikuiset ihmiset selvittää jotain mysteeri murhaa ihan tärkeänä pää märkänä ja sitten kinaavat kuin kiukkuiset teinit samaan aikaan täällä lautamiehissä :D

Suurin osa meistä palstalaisista heittelee mielipiteitään ja jauhaa sontaa sen riitelyn ohessa, mutta tää Bodon -porukka puhuu ensin asioista tärkeänä kuin jotkut Rovastit ja sitten tuleevat tänne aina sättimään ja solvaamaan toisiaan sen minkä kerkeevät :D
Well done, keep going :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Palstan vittumaisimmat tyypit ei välttämättä o livenä lainkaan pahoja. Täällä on varmaan yhdellä jos toisellakin tiettyjä piirteitä, jotka korostuvat netissä. Ei kannata ehkä kaikkea ottaa henk. koht. ja ajatella, että tuo tyyppi on sitä ja tuo toinen tuota. Nettiin kuuluu pieni vääntö vaikkei sen itse tarkoitus pidä olla. Vaikea siltä on välttyä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Nautamiehet

Viesti Kirjoittaja Waja »

Onhan tää Lautamiehet sellainen piristävä huumoriosio.Ei kai nää ihmiset oikeesti tukka märkänä sanojensa takana ole,vaan taustalta löytyy aimo annos huumoria.Otaksun.
Well done,keep going!(Kuten M.M.osuvasti asian ilmaisi).
Vastaa Viestiin