Wagner vs. Hessu52

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Wagner vs. Hessu52

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:<blabla>Tuo mitä Wagner kirjoittaa, että polku olisi aluperin tullut sieltä uimarannalta surmapaikalle, on silkkaa potaskaa, sillä siellä puolella ei ole voinut kulkea yhtäkään polkua, sillä sen todistavat jo edelleen pystyssä olevat puut ja vanhat kannot, jotka todistavat, ettei siellä ole mikään polku voinut koskaan kulkea.<blabla>.
Enhän minä sellaista ole väittänyt. Uimarannan suunnasta tuli surmapaikalle polku, joka on helppo löytää etsimällä kulku-ura, jossa juuret ovat koholla ja jossa selvästi on vanhan polun pohja.
8)
Hessu52
Watson itse

Re: Mallinnusketju

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sinä ja sinun juuresi.

Taisit tallustella niemellä paljain jaloin ja erehdyit luulemaan leinin kaluamia varpaitasi juuriksi, kun tuo näkösikin on kovasti huonontunut.

Dementia ainakin on jo kovin paha, sillä tuolla aikaisemmin mainostat, kuinka Sariola on oikeassa, sillä käytyäsi niemellä havaitsit uimarannalta tulevan surmapaikalle polun, kun tarkastelit juuria, juu juu, kyllä sinulla viiraa.

Siis: UIMARANNALTA SURMAPAIKALLE TULEVA POLKU, noin kirjoitit, vai väitätkö jotain muuta??????

Selitä nyt sitten tuo, mitä tuolla lauseella tarkoitat, vai oletko saanut pahan tartunnan joltain?

Hulluus ei tartu, mutta sinun kohdallasi se näyttää olevan perinnöllistä.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Onko seinähullu kaaduttuaan lattiahullu ?

Hessu52 kirjoitti:<blabla> oletko saanut pahan tartunnan joltain?
Hulluus ei tartu<blabla>
Ristiriidat lauseenmuodostuksessa kuuluvat psykoottiseen oireistoon.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Re: Mallinnusketju

Sinulla hulluus on perinnöllistä ja kun siihen yhdistetään nuo muut diagnoosit, deliriumista vesipäähän, jollainen sinulla myös on, ei ennusteesi ole kovinkaan hyvä.

Sinä Wagner olet niin tyhmä ja lapsellinen, etten viitsi enää sinun kirjoituksiasi noteerata, joten parempi olisi, että lopetat minun kirjoituksieni arvostelemisen, sillä ne sentään ovat totta, toisin kuin sinun Arskasi ja Zodiacisi, heh heh hee.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re:ssukka

Hessu52 kirjoitti:<blabla>parempi olisi, että lopetat minun kirjoituksieni arvostelemisen, sillä ne sentään ovat totta<blabla>
Olen arvioinut vain itseeni kohdistamaasi asiattoman ja aiheettoman hölynpölyn perusteita yrittäen saada sinut ymmärtämään itse niiden aiheutumisperusteet.
Ilmaisterapia loppuu osaltani tähän, kun torjut todellisuuden projisoimalla.
Käy ihmeessä asiantuntijan juttusilla, taustalla saattaa olla elimellinenkin sairaus.
8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Hessu52
Watson itse

Re: Wagner vs. Hessu52

No sinä taasen olet elintä koko äijä, siis ihan kokonaan!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:No sinä taasen olet elintä koko äijä, siis ihan kokonaan!
Väität saunoneeni kanssani, mutta miksi sitä pitää koko maailmalle toitottaa ?
Minulla ei ollut hankalaa lapsuutta eikä hankalaa äitisuhdetta, yritä ymmärtää.
Stressi ja hoitamattomat lapsuuden neuroottiset kokemukset vaikuttaavat kaikkeen.

Peniskateus on ymmärrettävästi yleistä, mutta ne ovat intiimiasioita, joista en halua kanssasi keskustella, kun todellisuudentajusi on mitä on.

Muuten ymmärrän sen, että Suomen onnellisuustutkimuksessa parhaiten pärjäsivät ne pienet kunnat, jossa ei ollut ammattikouluja - eikä siis amiksiakaan. Tämä on tilastollinen fakta.

Eiköhän siis Hessu yritetä sopeutua toisiimme ja keskustella asialinjalla.

8)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Wagner kirjoitti:Suomen onnellisuustutkimuksessa parhaiten pärjäsivät ne pienet kunnat, jossa ei ollut ammattikouluja - eikä siis amiksiakaan. Tämä on tilastollinen fakta.
Oikeesti? :D
Jos on heittää joku lähde/linkki tuohon tutkimukseen, niin pistä ihmeessä tulemaan :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Hessu52
Watson itse

Tuo luulotautisi Wagnr on jo vakavaa, sillä missä olen kirjoittanut sellaista, että olisimme saunoneet jossain samassa saunassa yhtä aikaa.

En ole tuollaista kirjoittanut, vaan niin, että olen ollut siinä saunassa erään oopperalaulajan kanssa löylyjä ottamassa, tosin samaan aikaan saunassa oli muitain henkilöitä, jossa sinä väitä Arskan faijan saunottaneen Suomen poliisijohtoa, politiikkoja ym. silmäätekeviä, jotteivät nämä olisi laittaneet Arskaa vastuuseen Bodomin surmista, joka tietenkin on puoleltasi puppua, kuten kaikki, mitä kirjoitat.

Mene Wagner ihmeessä hakemaan hoitoa tuohon hirvittävään luuloautiisi, joka on jo verrattavissa hulluuteen.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: ssukka

Hessu52 kirjoitti:Tuo luulotautisi Wagnr on jo vakavaa, sillä missä olen kirjoittanut sellaista, että olisimme saunoneet jossain samassa saunassa yhtä aikaa.

En ole tuollaista kirjoittanut, vaan niin, että olen ollut siinä saunassa erään oopperalaulajan kanssa löylyjä ottamassa, tosin samaan aikaan saunassa oli muitain henkilöitä, jossa sinä väitä Arskan faijan saunottaneen Suomen poliisijohtoa, politiikkoja ym. silmäätekeviä, jotteivät nämä olisi laittaneet Arskaa vastuuseen Bodomin surmista, joka tietenkin on puoleltasi puppua, kuten kaikki, mitä kirjoitat.

Mene Wagner ihmeessä hakemaan hoitoa tuohon hirvittävään luuloautiisi, joka on jo verrattavissa hulluuteen.
..saunassa, jossa...
:lol:
Itsehän kerroit Arskan faijan poliisijohtoa kestinneen.
Itse en ole mitään puhunut saunottamisesta.
Pitäiskös laittaa tähän kopio eräästä yksityisviestistäsi ?
Hakeudu jo hyvä mies hoitoon.
8)
Hessu52
Watson itse

Tuollainen yksityisviesteillä uhkaaminen on ensinnäkin lapsellista, jota ei voisi aikuiselta ja muka sivistyneeltä, no, ihmiseltä odottaa.

Eiköhän tuollainen uhkailu ole sitä paitsi kielletty säännöissä joten mene Wagner jo hoitoon.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Hessu52 kirjoitti:Tuo luulotautisi Wagnr on jo vakavaa, sillä missä olen kirjoittanut sellaista, että olisimme saunoneet jossain samassa saunassa yhtä aikaa.
Bodon palsta - "Kuka on saunonut kenenkin kanssa ja kuka mikä saunassa veteli ja ketä mitä hä?" :lol:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher

Hessu52 kirjoitti:Tuollainen yksityisviesteillä uhkaaminen on ensinnäkin lapsellista, jota ei voisi aikuiselta ja muka sivistyneeltä, no, ihmiseltä odottaa.

Eiköhän tuollainen uhkailu ole sitä paitsi kielletty säännöissä joten mene Wagner jo hoitoon.
"Uhkailu" :lol:
Jos teidän suurimmat huolen aiheet on, että joku julkaisee jonkun nettipalstalla lähetetyn yv:n, niin ei oo kumma kun tuo teidän kinaaminen näyttääkin jo niin huvittavalta.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Wagner kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:No sinä taasen olet elintä koko äijä, siis ihan kokonaan!
Väität saunoneeni kanssani, mutta miksi sitä pitää koko maailmalle toitottaa ?
Onhan siellä selkeesti saunottu, mitä muuta on tehty, niin en edes halua tietää.
Hessu52
Watson itse

Kas kun tämä Wagner olisi kertonut sellaista yv:ssä jossa olisi paljastunut ihan syyttömien ihmisten oikeita nimiä, eikä mitään nimimerkkejä, joilla täällä on joillakin tapana kirjoittaa.

Heitä minä halusin suojella, mutta nämä henkilöt Wagner halusi kaikille paljastaa, eikä se ole mielestäni sopivaa, kuten yleensäkään yksityisviestien paljastukset.

Muuten minulla ei ole mitään salattavaa, mutta syyttömien sotkeminen juttuun on asiatonta.

Ja sen puitteissa, siellä saunassa ei ollut mukana Wagner, vaan meitä oli sellainen normali äijälauma, jotka kaljoittelivat ja puhuivat paskaa, kaiken maailman asioista.

Ei siis mitkään "hinttipartyt"!
Vastaa Viestiin