Toisin kuin nämä meidän naista saamattomat kynäniska apinat, jotka ammuskelee varhais teini-iässään luokkakavereitaan, kun on vaikeaa ja ahdistaa.VoDKa kirjoitti:Oho, joukossamme on Sherlock.Mike Manner kirjoitti:Joo, tai se, että Gadirov tiesi miten sitä asetta käytetään.VoDKa kirjoitti:Fard Gadirov, 29, pääsi tällä yrityksellään Spreekillersin sijalle 31. Makaroni asevalintana kannatti.
Mike vs. VoDKa ... pullistelut
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Mike vs. VoDKa ... pullistelut
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Re: Kouluammuskelu Azerbaidzhanissa 30.4.2009
Kummasta mahtanee olla historiankirjoissa pidempi kirjoitus! Surullisesta Minfoajasta vai lapsukaisesta, joka päätti ottaa hengen myös kanssalapsukaisilta? (Tänne tarvitaan mietiskeleviä hymiöitä! Kapina!)Mike Manner kirjoitti:Toisin kuin nämä meidän naista saamattomat kynäniska apinat, jotka ammuskelee varhais teini-iässään luokkakavereitaan, kun on vaikeaa ja ahdistaa.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Vaikea sanoa, kun tässä kirjoitellaan nimimerkkien takaa.VoDKa kirjoitti:Kummasta mahtanee olla historiankirjoissa pidempi kirjoitus! Surullisesta Minfoajasta vai lapsukaisesta, joka päätti ottaa hengen myös kanssalapsukaisilta? (Tänne tarvitaan mietiskeleviä hymiöitä! Kapina!)
Luulen, että joku minfolainen on voinut hyvinkin saada elämässään jotain rakentavampaa aikaan, kuin kasan teini-ikäsiä, opinahjossaan kuolleita ruumiita.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Minusta taas tuntuu, että suurin osa täällä on (turhia) taviksia, joiden elämällä ei suuremmin ole merkitystä suuntaan tai toiseen. Enkä pyytele anteeksi, jos joku loukkaantuikin, koska siihen minä uskon. Sitten kun jollain on oikeasti esittää jotain konkreettista että hei kato, tein tällästä, tää on aika hienoo ja suurta, niin saatan vaihtaa mielipiteeni.Mike Manner kirjoitti:Vaikea sanoa, kun tässä kirjoitellaan nimimerkkien takaa.VoDKa kirjoitti:Kummasta mahtanee olla historiankirjoissa pidempi kirjoitus! Surullisesta Minfoajasta vai lapsukaisesta, joka päätti ottaa hengen myös kanssalapsukaisilta? (Tänne tarvitaan mietiskeleviä hymiöitä! Kapina!)
Luulen, että joku minfolainen on voinut hyvinkin saada elämässään jotain rakentavampaa aikaan, kuin kasan teini-ikäsiä, opinahjossaan kuolleita ruumiita.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Mieluummin tavis, kuin teinien massamurhaaja.VoDKa kirjoitti:Minusta taas tuntuu, että suurin osa täällä on (turhia) taviksia, joiden elämällä ei suuremmin ole merkitystä suuntaan tai toiseen. Enkä pyytele anteeksi, jos joku loukkaantuikin, koska siihen minä uskon.
Lisäksi kun tälle linjalle lähdet, niin sinusta itsestäsi voisin sanoa sen verran, että lähden sinun kanssa tasaiselle ihan milloin vaan ja voit olla ihan varma, että et ole se, joka lähtee myös kävellen kotiinsa.
Vedähän ne lääkkeesi ja kierrä pullonkorkki kiinni. Alkaa tulla taas niin mieletöntä uhoa.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Et tuota itsekään sen fiksummalta vaikuta. "Mä hakkaan sut milloin vain!" Nauratti, lähinnä kun et tiedä kenelle puhut. Ja tämän ei ole tarkoitus kuulostaa siltä että olisin joku lihaskimppu, koska hyvin mahdollisesti myös hakkaisit minut. Eri juttu on, lähtisitkö lyömään jos oltaisiin vastakkain, koska siinä tilanteessa voisit yhtäkkiä ollakin kovin paljon eri mieltä.Mike Manner kirjoitti:Mieluummin tavis, kuin teinien massamurhaaja.VoDKa kirjoitti:Minusta taas tuntuu, että suurin osa täällä on (turhia) taviksia, joiden elämällä ei suuremmin ole merkitystä suuntaan tai toiseen. Enkä pyytele anteeksi, jos joku loukkaantuikin, koska siihen minä uskon.
Lisäksi kun tälle linjalle lähdet, niin sinusta itsestäsi voisin sanoa sen verran, että lähden sinun kanssa tasaiselle ihan milloin vaan ja voit olla ihan varma, että et ole se, joka lähtee myös kävellen kotiinsa.
Vedähän ne lääkkeesi ja kierrä pullonkorkki kiinni. Alkaa tulla taas niin mieletöntä uhoa.
Ja nikistä huolimatta olen lähes absolutisti, joten missään tapauksessa en ole humalassa. Lääkitystä en tarvitse todistetusti, ja missään vaiheessa en ole mielestäni uhonnut. Tapanani on vain pitää jokaista tylsänä taviksena siihen asti, kunnes toisin todistetaan.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei sen niin väliä. ei noita juttuja voiteta yleensä taidolla, vaan tahdolla.VoDKa kirjoitti:Et tuota itsekään sen fiksummalta vaikuta. "Mä hakkaan sut milloin vain!" Nauratti, lähinnä kun et tiedä kenelle puhut.
Eli nyt sitten pitäisikin sääliä heikompaansa tai tyttöä, vaikka kouluammuskelijat on in heidän yli-ihmisyytensä vuoksi, koska he eivät suo kellekkään armoa?Eri juttu on, lähtisitkö lyömään jos oltaisiin vastakkain, koska siinä tilanteessa voisit yhtäkkiä ollakin kovin paljon eri mieltä.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ei tietenkään tarvitse sääliä. Mutta olen ollut siinä käsityksessä, että netissä uhoaminen tuolla tyylillä ja heikompansa hakkaaminen siihen kaupan päälle on jopa muiden silmissä säälittävää. Tai no, mistäs minä tiedän missä pirinistipiireissä sinä liikut, ehkä se on niissä just jees.Mike Manner kirjoitti:Ei sen niin väliä. ei noita juttuja voiteta yleensä taidolla, vaan tahdolla.VoDKa kirjoitti:Et tuota itsekään sen fiksummalta vaikuta. "Mä hakkaan sut milloin vain!" Nauratti, lähinnä kun et tiedä kenelle puhut.
Eli nyt sitten pitäisikin sääliä heikompaansa tai tyttöä, vaikka kouluammuskelijat on in heidän yli-ihmisyytensä vuoksi, koska he eivät suo kellekkään armoa?Eri juttu on, lähtisitkö lyömään jos oltaisiin vastakkain, koska siinä tilanteessa voisit yhtäkkiä ollakin kovin paljon eri mieltä.
Jos koet pakottavaa tarvetta jatkaa tätä keskustelua minun hakkaamisestani (mikä on toki mielenkiintoinen ajatus, sitä en kiellä!), niin avaa mielellään oma topiccinsa sille lautamiehiin. Ei viitsitä sotkea joka ikistä ketjua näillä meidän kahden välisillä suloisilla keskusteluilla, joissa sinä pullistelet ja minä virnistelen, okei?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Eli ei tarvitse sääliä, mutta se olisi kumminkin suotavaa?VoDKa kirjoitti:Ei tietenkään tarvitse sääliä. Mutta olen ollut siinä käsityksessä, että netissä uhoaminen tuolla tyylillä ja heikompansa hakkaaminen siihen kaupan päälle on jopa muiden silmissä säälittävää. Tai no, mistäs minä tiedän missä pirinistipiireissä sinä liikut, ehkä se on niissä just jees.
Keskustelua, minkä sinä aloititVODKA kirjoitti:Jos koet pakottavaa tarvetta jatkaa tätä keskustelua minun hakkaamisestani (mikä on toki mielenkiintoinen ajatus, sitä en kiellä!),
VODKA kirjoitti:Kummasta mahtanee olla historiankirjoissa pidempi kirjoitus! Surullisesta Minfoajasta vai lapsukaisesta, joka päätti ottaa hengen myös kanssalapsukaisilta? (Tänne tarvitaan mietiskeleviä hymiöitä! Kapina!)
Mike Manner kirjoitti:Vaikea sanoa, kun tässä kirjoitellaan nimimerkkien takaa.
VODKA kirjoitti:Minusta taas tuntuu, että suurin osa täällä on (turhia) taviksia, joiden elämällä ei suuremmin ole merkitystä suuntaan tai toiseen. Enkä pyytele anteeksi, jos joku loukkaantuikin, koska siihen minä uskon. Sitten kun jollain on oikeasti esittää jotain konkreettista että hei kato, tein tällästä, tää on aika hienoo ja suurta, niin saatan vaihtaa mielipiteeni.
Kumpi meistä alkoi pullistella...?VODKA kirjoitti:niin avaa mielellään oma topiccinsa sille lautamiehiin. Ei viitsitä sotkea joka ikistä ketjua näillä meidän kahden välisillä suloisilla keskusteluilla, joissa sinä pullistelet ja minä virnistelen, okei?
Lisäksi ei tää ole mitään lautamies kamaa.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ei tietenkään tarvitse sääliä. Laitetaanko vielä capseilla, lukutaitosi tuntuu rapisseen ajan kanssa?Mike Manner kirjoitti:Eli ei tarvitse sääliä, mutta se olisi kumminkin suotavaa?VoDKa kirjoitti:Ei tietenkään tarvitse sääliä. Mutta olen ollut siinä käsityksessä, että netissä uhoaminen tuolla tyylillä ja heikompansa hakkaaminen siihen kaupan päälle on jopa muiden silmissä säälittävää. Tai no, mistäs minä tiedän missä pirinistipiireissä sinä liikut, ehkä se on niissä just jees.
Näytä toki missä kohtaa kirjoitin, että ajatus siitä että sinä hakkaat minut olisi loistava keskustelunaihe? Jään odottamaan.Mike Manner kirjoitti:Keskustelua, minkä sinä aloititVODKA kirjoitti:Jos koet pakottavaa tarvetta jatkaa tätä keskustelua minun hakkaamisestani (mikä on toki mielenkiintoinen ajatus, sitä en kiellä!),
VODKA kirjoitti:Kummasta mahtanee olla historiankirjoissa pidempi kirjoitus! Surullisesta Minfoajasta vai lapsukaisesta, joka päätti ottaa hengen myös kanssalapsukaisilta? (Tänne tarvitaan mietiskeleviä hymiöitä! Kapina!)
Mike Manner kirjoitti:Vaikea sanoa, kun tässä kirjoitellaan nimimerkkien takaa.
VODKA kirjoitti:Minusta taas tuntuu, että suurin osa täällä on (turhia) taviksia, joiden elämällä ei suuremmin ole merkitystä suuntaan tai toiseen. Enkä pyytele anteeksi, jos joku loukkaantuikin, koska siihen minä uskon. Sitten kun jollain on oikeasti esittää jotain konkreettista että hei kato, tein tällästä, tää on aika hienoo ja suurta, niin saatan vaihtaa mielipiteeni.
Mistä vitsistä sinä tuolta löydät sen uhoamisen? Ihan tosissaan yritin lukea, en vain löydä sitä. En muista edes kirjoittaneeni uhoamista missään vaiheessa, joten taitaa olla nyt ihan pääsi sisällä se. Ja edelleen, ei viitsittäisi sotkea näitä ketjuja näillä turhilla, laita vaikka yksäriä jos et halua lautamieskamaakaan tästä. Koska me ei nyt vain olla ne ainoat keskustelijat täällä, eikä varmasti ylläpitokaan katso hyvällä jos sinä perusteettomasti jatkat tälläisen väittämistä jostain kuvitellusta uhoamisesta. Jos ei yksärikään kelpaa, niin oletusarvoisesti tämä keskustelu on sitten vain sinun egosi pönkittämistä, eikö?Mike Manner kirjoitti:Kumpi meistä alkoi pullistella...?VODKA kirjoitti:niin avaa mielellään oma topiccinsa sille lautamiehiin. Ei viitsitä sotkea joka ikistä ketjua näillä meidän kahden välisillä suloisilla keskusteluilla, joissa sinä pullistelet ja minä virnistelen, okei?
Lisäksi ei tää ole mitään lautamies kamaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Joo. Tää on just sitä.VODKA kirjoitti:niin oletusarvoisesti tämä keskustelu on sitten vain sinun egosi pönkittämistä, eikö?
Sovitaan niin, että minä vaan täällä pönkkitelen egoani, niin voidaan silleen kivasti unohtaa noi sun puhees ja koko juttu menee sen piikkiin, että yks sekopää alkoi pönkitellä egoaan netissä