Ilkka Hotti

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
qos1
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 3:57 pm

Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja qos1 »

Missähän mahtaa tää kaveri olla ja taas kuukausi välissä ennekuin ilmotellaan, miksiköhän?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009071 ... 3_uu.shtml


18-vuotias Ilkka ollut kuukauden kateissa
Perjantai 17.7.2009 klo 16.21

Vuonna 1991 syntynyt kouvolalaisnuorukainen on teillä tietymättömillä.

Ilkka Miika Krister Hotti on nähty viimeksi Kuusankoskella 17. kesäkuuta kello 18 aikaan.

Hotilla oli katoamishetkellä päällään vetoketjullinen huppari, jossa on valko-harmaa shakkiruutukuviointo, tummat farkut, tummanharmaa lippalakki ja mahdollisesti myös tummanharmaa takki.

Hotti on noin 185 senttiä pitkä ja hoikka, ja hänen hiuksensa on värjätty mustiksi.

Kadonneen olinpaikasta tai katoamisen jälkeisistä havainnoista voi ilmoittaa Kouvolan poliisiasemalle p. 0718735600 tai sähköpostiosoitteeseen [email protected].

IL
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2915
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Oho, sinä ehdit ensin.
Joten taidamme käydä keskustelua tässä?
Kopsaan oman viestini minun tekemästä aiheesta...

eli:
Nyt äkkiä jostain kuva tästä tyypistä!!!
Nimi ja ulkonäkö kuulostaa tutulta, mutta en ole ihan varma onko sama henkilö kyseessä kun luulen! Sukunimi on myös tuttu, tyypin etunimestä en ole varma.
Tosin jos on se keneksi luulen, niin en ole nähnyt reiluun vuoteen eikä muutenkaan ole mikään kaveri...
qos1
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 3:57 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja qos1 »

Juu tänne vaan. En löytänyt kuvaa mistään ei ollut poliisin sivuilla olevassa ilmoituksessakaan, minkähän takia ne joissain tapauksissa aina panttaa noita kuvia?
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2915
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja Helmie »

No en kyllä ymmärrä asiaa!!
Kyseessä on kuitenkin nuori mies, vaikka onkin 18 niin on kuitenkin nuori! Ja kyllä on kummallista, jos hänestä ei ole mitään kuulunut. Ylipäätään: mitä syitä just 18 vuotta täyttäneellä olisi lähteä karkuteille? Kyllä kuulostaa siltä, että jotain on tapahtunut.
tumppi1991
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:30 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja tumppi1991 »

En usko, että tämä henkilö on sellainen "karkuri", mistä tunnutaan mediassa kerrotavan jatkuvasti. Mutta aika vähän tietoa tapauksesta niin vaikea lähteä enempää spekuloimaan.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tuo Hotti ei liene kovin yleinen sukunimi ja kun Kouvolan seudusta on kysymys voisin melko varmasti väittää,että lähisuvusta löytyy varsin "mielenkiintoisia" tyyppejä,joten ans kattoo nyt mitä "taustasta" tulee esille jossain vaiheessa. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
qos1
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 3:57 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja qos1 »

Kyllä noita Hotti nimisiä näyttäs toista tuhatta löytyvän maasta, tuskin kaikki sukua keskenään.
IhmeTyyppi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 1:03 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

Facebookista löytyi ainakin yksi samanniminen ja kuvakin näkyy, tosin aika pienenä.
Ikäkin voisi täsmätä kuvan perusteella.
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja Carina »

Facebookista tosiaan löytyy yksi Ilkka Hotti, mutta mistä näit sen iän?
Minkäköhän takia tosiaan joidenkin henkilöiden kuvia pantataan? :roll: Luulisi nyt omaistenkin haluavan antavan kuvan julkisuuteen, jos on vähäänkään syytä epäillä tahatonta katoamista?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2915
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Carina: "Ikäkin voisi täsmätä kuvan perusteella."

IhmeTyyppi siis kirjoitti noin. Ja tarkoitti siis sitä, että tuo Facebookin Ilkka Hotti voisi hyvinkin olla kuvan perusteella n. 18v.
IhmeTyyppi
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 1:03 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

^^Kyllä, amisviiksetkin löytyy.
blablablabla

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja blablablabla »

Tuo Hotti ei liene kovin yleinen sukunimi ja kun Kouvolan seudusta on kysymys voisin melko varmasti väittää,että lähisuvusta löytyy varsin "mielenkiintoisia" tyyppejä,joten ans kattoo nyt mitä "taustasta" tulee esille jossain vaiheessa.
Taidan tietää, ketä noilla "mielenkiintosilla tyypeillä" tarkoitat, mutta faktana voin sanoa, että tämä kyseinen henkilö ei ole tekemisissä näitten kanssa, tai edes tunne heitä. Hotteja on tosiaan enemmänkin, Kouvolan alueellekin eksynyt monta sukua.

Faktaa on myös se, että kadonneella ei ole Facebook-profiilia.

Ja vielä kolmas fakta tähän tapaukseen: Ilkka Hotti kuoli kesäkuussa. Kuolemasta ei tiedetty, joten häntä pidettiin kadonneena ainakin 2 kuukautta. Hänet löydettiin kuolleena Voikkaan alueelta perjantaina 14. elokuuta.
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja Canaris »

blablablabla kirjoitti:Ja vielä kolmas fakta tähän tapaukseen: Ilkka Hotti kuoli kesäkuussa. Kuolemasta ei tiedetty, joten häntä pidettiin kadonneena ainakin 2 kuukautta. Hänet löydettiin kuolleena Voikkaan alueelta perjantaina 14. elokuuta.
Ikävä päätös tälle jutulle! Onko mitään tietoa, missä olosuhteissa löytyi, tai mikä oli kuolinsyy?
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Carina kirjoitti:Facebookista tosiaan löytyy yksi Ilkka Hotti, mutta mistä näit sen iän?
Minkäköhän takia tosiaan joidenkin henkilöiden kuvia pantataan? :roll: Luulisi nyt omaistenkin haluavan antavan kuvan julkisuuteen, jos on vähäänkään syytä epäillä tahatonta katoamista?
se on mun kaveri ja eri tyyppi,älä sitä tänne kohella!
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Ilkka Hotti

Viesti Kirjoittaja Carina »

DollariExpress kirjoitti:
Carina kirjoitti:Facebookista tosiaan löytyy yksi Ilkka Hotti, mutta mistä näit sen iän?
Minkäköhän takia tosiaan joidenkin henkilöiden kuvia pantataan? :roll: Luulisi nyt omaistenkin haluavan antavan kuvan julkisuuteen, jos on vähäänkään syytä epäillä tahatonta katoamista?
se on mun kaveri ja eri tyyppi,älä sitä tänne kohella!
En minä sitä tänne tuonut vaan Ihme tyyppi, jonka tekstiin minä sitten kommentoin.

Ikävää, että löytyi kuolleena.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Vastaa Viestiin