Vailla henkilötietoja
Vailla henkilötietoja
"Vähän" epätodennäköinen spekulaatio... mutta mietityttänyt kuinka Suomessa toimittaisiin jos henkilö jää kiinni rikoksesta, mutta henkilön henkilöllisyyttä ei saataisikaan koskaan selville (kieltäytty antamasta ja ei pystytä selvittämään) Oletetaan että rikoksesta olisi kuitenkin kiistaton näyttö.Tuomitaanko henkilö John Doena?
Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."
Re: Vailla henkilötietoja
Hmm. Tulee ekaksi mieleen, että hänelle annettaisiin uusi sotu, jotta asia voitaisiin käsitellä tuomioistuimessa. Asiakirjoissahan henkilöllisyyden täytyy olla yksiselitteinen.
Tai sitten pantaisiin pöpilään, kun ei suostu kertomaan nimeään, koska sitä pidettäisiin osoituksena psyykkisistä ongelmista.
En kyllä itse pysty kuvittelemaan tuollaista tilannetta Suomessa, kun täällä on niin vähän ihmisiä ja kova valvonta.
Tai sitten pantaisiin pöpilään, kun ei suostu kertomaan nimeään, koska sitä pidettäisiin osoituksena psyykkisistä ongelmista.
En kyllä itse pysty kuvittelemaan tuollaista tilannetta Suomessa, kun täällä on niin vähän ihmisiä ja kova valvonta.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Mullehan ei ruveta mitään pakkotuomioita jakelemaan,kele!

Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Juu juu,linnaan vaanJohn Doe kirjoitti:Mullehan ei ruveta mitään pakkotuomioita jakelemaan,kele!![]()
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !