Äiti antoi 2 -vuotiaalleen ekstaasipillerin

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Äiti antoi 2 -vuotiaalleen ekstaasipillerin

Viesti Kirjoittaja Loka »

Oikeesti, kuolen taas järkytykseen. Eikö noilta hulluilta ois jo oikein vetästä munanjohtimet poikki ja jo olemassa olevat lapset huostaan? Onko tollasella naisella oikeus vielä tehdä lapsia?

Olo on kutakuinkin kauhea tämän videon jälkeen.

http://www.filecabi.net/video/m070707x.html
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Aloin miettiä ettei tuo voi olla totta... Äiti ja muut vain nauraa?
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

:shock: :shock: EI riitä enää sanat
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Loka kirjoitti:Aloin miettiä ettei tuo voi olla totta... Äiti ja muut vain nauraa?

Tuskinpa tuon ikänen vielä osaisi näytellä noin tokkuraista.
Toivottavasti ovat tuossa edes matkalla sairaalaan.
Tiedä mitä 2-vuotiaalle moiset mömmöt aiheuttaa kun ei edes buranaa saa tuon ikäselle antaa :?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tiina kirjoitti:
Loka kirjoitti:Aloin miettiä ettei tuo voi olla totta... Äiti ja muut vain nauraa?

Tuskinpa tuon ikänen vielä osaisi näytellä noin tokkuraista.
Toivottavasti ovat tuossa edes matkalla sairaalaan.
Tiedä mitä 2-vuotiaalle moiset mömmöt aiheuttaa kun ei edes buranaa saa tuon ikäselle antaa :?
Tuskinpa valitettavasti sairaalaan kun naurun remakka on niin kova ja kaikilla on niin hillittömän hauskaa. Jos mun beebis olis tuossa tilassa niin taustalta kuulus hysteeristä huutoa ja itkua, naurua tuskin kuuluisi Kenenkään Normaalit aivot omistavan suusta.
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

SAIRASTA!! Onkohan tuohonkaan tapaukseen puututtu millään taholla? Suomessa jos tollaista tapahtuis, oletettavaa (jopa lohdullista) on että siihen puututtais aikasen äkkiä. Tuollaisille idioottivanhemmille selkään ja oikein huolella, ja niin paljon nappeja naamaan et kroppa kävis oikein huolella ylikierroksilla. Sit kun on aika potea painajaisia kun vaikutus loppuu, niin oikein kunnon nuijimiset kaupan päällisiksi, oikein huolellista psyykkaamista... Jospa vaikka veis itse itseltään hengen... Sellainen henkinen piina päälle vaan... :evil:
alisa
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 7:16 pm
Paikkakunta: Etelässä

Viesti Kirjoittaja alisa »

Vois olla oma itsehillintä kadoksissa jos tuollainen äiti tulisi vastaan :twisted:
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Liekkö ollut joku mestitso Amerikan maalta? Ilmeisesti oli niin jälkeenjäänyttä porukkaa ettei käyny mielessäkää et vaikutuksia vois olla muitaki ku pelkkä energisyys. Jos on IDIOOTTI nii eihän sitä tommosia voi tietää. Ymmärtäkäähän nyt vähän!
I am an African!
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Oikeesti - välillä tuntuu et minäkin voisin tappaa joitakin ihmisiä...Sick!
What you do... Makes you who you are.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

DonHessu kirjoitti:Oikeesti - välillä tuntuu et minäkin voisin tappaa joitakin ihmisiä...Sick!
No mulla tuli kanssa sellanen viha, etten tiedä mitä ois tapahtunut jos olisin tuota ollut paikan päällä todistamassa. Jos murhia tulee niin sitten ne liittyy mun osalta lapsiin kohdistuvaan suoraan tai epäsuoraan väkivaltaan. :evil:
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Loka kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Oikeesti - välillä tuntuu et minäkin voisin tappaa joitakin ihmisiä...Sick!
No mulla tuli kanssa sellanen viha, etten tiedä mitä ois tapahtunut jos olisin tuota ollut paikan päällä todistamassa. Jos murhia tulee niin sitten ne liittyy mun osalta lapsiin kohdistuvaan suoraan tai epäsuoraan väkivaltaan. :evil:
Mulla kans olis murha just lapsiin kohdistuva murha/kidutus/tollanen sairas homma.
What you do... Makes you who you are.
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

veti aika sanattomaksi. taas kerran tulee mieleen että jos tuon ämmän saisin käsiini, saataisiin uusi luku näillekin sivuille ulkomaan murhiin.
elämä on mysteeri
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Varmasti yleistä tuo toiminta noilla latinoilla vai mitä mutiaisia lienivät ja vielä Amerikassa, tuskimpa tuo mitään kamalan uutta siellä?
mirelia
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 6:43 pm

Viesti Kirjoittaja mirelia »

missä vaiheessa joku antoi muka lapselle jotain (jos antoi niin mulla meni täysin ohi)

kyllä meillä ainakin muksut osasi väännellä silmiään noin jo 2-vuotiaana. ihan huvikseen tai kun joku asia ei miellyttänyt niin ilveilivät.

en kuunnellut mitä isompi tyttö sanoi kameralle, mutta musta tuo 2-vuotias oli ihan normaali, joskin vaisu, mutta normaali

(saankohan kamalat haukut nyt tästä niskaani)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

mirelia kirjoitti:missä vaiheessa joku antoi muka lapselle jotain (jos antoi niin mulla meni täysin ohi)

kyllä meillä ainakin muksut osasi väännellä silmiään noin jo 2-vuotiaana. ihan huvikseen tai kun joku asia ei miellyttänyt niin ilveilivät.

en kuunnellut mitä isompi tyttö sanoi kameralle, mutta musta tuo 2-vuotias oli ihan normaali, joskin vaisu, mutta normaali

(saankohan kamalat haukut nyt tästä niskaani)
Mä en myöskään nähnyt annettiinko ja mitä, mutta otsikko kertoo mitä kertoo. Haluan uskoa, että kukaan ei ole noin sairas ja toi on feikki. Pakko kuitenkin sanoa, että enempi tuo lapsi näytti olevan huumeissa kuin selvä. Suorastaan sekaisin, mammahan siinä läpsytteli poskille että pysyy tajuissaan.
Vastaa Viestiin