Minä olen myös huomannut satoja kertoja tämän saman ilmiön,esim. jos olen ollut ei blondin tai seurueen kanssa jossa ei ole blondeja kanssa liikenteessä niin kyllä naiset/tytöt huorittelevat aivan järjestäen jos ohi kulkee joku blondi tai tanssi lattialla tanssi blondi jonka he voisivat edes jollain tapaa kokea kilpailijoikseen.
Blondius siis hillitsee itsenäistymishalujakin"Naiset vihasivat minua, koska olen blondi"
Näin vaaleaveriköihin suhtaudutaan maailmalla
Osalla vastanneista oli negatiivisia kokemuksia. Vastanneista 8,3 prosenttia kertoi, että blondi edustaa jollekin huonoa naista. Mustasukkaisuutta oli kohdannut 5,5 prosenttia vastanneista.
Vaaleudella on ollut eri aikoina eri merkityksiä, mutta se on pikku hiljaa tullut osaksi länsimaista kauneusihannetta. Blondius on kuitenkin yhdistetty myös kevytkenkäisyyteen ja pahuuteen. Toisen maailmansodan jälkeinen povipommiblondin oli tarkoitus hillitä naisten itsenäistymishaluja.
"Asuin Italiassa kolme vuotta ja sain vain yhden yhden hyvän naispuolisen ystävän koko aikana. Muut naiset todella vihasivat minua, koska olin erinäköinen kuin he. Esimerkiksi toimistoissa saatoin saada todella törkeätä kohtelua, kun toimistoneidit ottivat mieluummin jonosta minun jälkeeni seisovat miehet ennen minua palveltavaksi. Kun yritin saada asioita hoidettua, he keskittyivät kynsilakkaansa. Nyt asun Saksassa ja täällä on onneksi niin paljon vaaleita naisia, että huomiota saa korkeintaan vain suomalaisen sirouden ja naisellisen pukeutumisen vuoksi, hiusten väri huomataan mutta siitä ei tehdä numeroa. Ja saksalaiset naiset ovat todella kivoja." Ulkosuomalainen
http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/art ... perblondit"Naiset ovat aina suhtautuneet minuun varautuneesti myös Suomessa. Miesten kanssa tulen toimeen paremmin. Blondi, hoikka ja pitkä ihminen vain aiheuttaa naisissa kateutta. Sitten jos vielä haluaa pukeutua hieman kivemmin kuin nunna, saa osakseen jopa inhottavia kommentteja, vieläkin. Mutta vain ikäisiltäni, yli 40-vuotiailta naisilta. Nuoremmat naiset ovat jo ihan eri kastia, eli he eivät tuijota niin suppealla katsantokannalla, vaan antavat kaikkien kukkien kukkia omalla tavallaan. Se on kiva!" Blondi forever?