Naiset jotka vihaavat blondeja

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson

Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Vaaleaverikköihin suhtaudutaan maailmalla vihamielisesti ja erityisesti naiset ovat kunnostautuneet vihaamaan vaaleaveriköitä siis blondeja.
Minä olen myös huomannut satoja kertoja tämän saman ilmiön,esim. jos olen ollut ei blondin tai seurueen kanssa jossa ei ole blondeja kanssa liikenteessä niin kyllä naiset/tytöt huorittelevat aivan järjestäen jos ohi kulkee joku blondi tai tanssi lattialla tanssi blondi jonka he voisivat edes jollain tapaa kokea kilpailijoikseen.
"Naiset vihasivat minua, koska olen blondi"

Näin vaaleaveriköihin suhtaudutaan maailmalla

Osalla vastanneista oli negatiivisia kokemuksia. Vastanneista 8,3 prosenttia kertoi, että blondi edustaa jollekin huonoa naista. Mustasukkaisuutta oli kohdannut 5,5 prosenttia vastanneista.

Vaaleudella on ollut eri aikoina eri merkityksiä, mutta se on pikku hiljaa tullut osaksi länsimaista kauneusihannetta. Blondius on kuitenkin yhdistetty myös kevytkenkäisyyteen ja pahuuteen. Toisen maailmansodan jälkeinen povipommiblondin oli tarkoitus hillitä naisten itsenäistymishaluja.
Blondius siis hillitsee itsenäistymishalujakin :shock:
"Asuin Italiassa kolme vuotta ja sain vain yhden yhden hyvän naispuolisen ystävän koko aikana. Muut naiset todella vihasivat minua, koska olin erinäköinen kuin he. Esimerkiksi toimistoissa saatoin saada todella törkeätä kohtelua, kun toimistoneidit ottivat mieluummin jonosta minun jälkeeni seisovat miehet ennen minua palveltavaksi. Kun yritin saada asioita hoidettua, he keskittyivät kynsilakkaansa. Nyt asun Saksassa ja täällä on onneksi niin paljon vaaleita naisia, että huomiota saa korkeintaan vain suomalaisen sirouden ja naisellisen pukeutumisen vuoksi, hiusten väri huomataan mutta siitä ei tehdä numeroa. Ja saksalaiset naiset ovat todella kivoja." Ulkosuomalainen
"Naiset ovat aina suhtautuneet minuun varautuneesti myös Suomessa. Miesten kanssa tulen toimeen paremmin. Blondi, hoikka ja pitkä ihminen vain aiheuttaa naisissa kateutta. Sitten jos vielä haluaa pukeutua hieman kivemmin kuin nunna, saa osakseen jopa inhottavia kommentteja, vieläkin. Mutta vain ikäisiltäni, yli 40-vuotiailta naisilta. Nuoremmat naiset ovat jo ihan eri kastia, eli he eivät tuijota niin suppealla katsantokannalla, vaan antavat kaikkien kukkien kukkia omalla tavallaan. Se on kiva!" Blondi forever?
http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/art ... perblondit
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
Nooruska
Michael Knight

Re: Naiset jotka vihaavat blondeja

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Totta. Itse olen luonnostani tumma brune enkä nyt vihaa blondeja. Mutta kieltämättä olen huomannut, että baarissa blondi kääntää miesten päät. Ja tulee se sellainen "niinpä tietystä"-ajatus. Tosin, saan itsekkin huorittelua vain koska olen siunattu kunnon rinnoilla.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Aika outoa. Itse luonnontummana brunettina, mutta kahden blondin tyttären äitinä en voisi kuvitella, että alkaisin vihana lapsiani vain, koska ovat blondeja. Kai tässä sekin pitää ottaa huomioon, vai... :wink:
Nothing is quite what it seems
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Otsikkoon olisi voinut lisätä kolme sanaa alkuun: Huonon itsetunnon omaavat. Tai pikkusieluiset.

Tai blondit voisi korvata jollain seuraavista: naisellisilla/kauniilla/rintavilla/hoikilla/tyylikkäillä/rikkailla naisilla.

Tulos sama.

Ei se ole urosten yksinoikeus taistella pariutumiskumppanien huomiosta ja yksinoikeudesta niihin. Naiset vaan tekee sen toisin.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson

Nooruska kirjoitti:Totta. Itse olen luonnostani tumma brune enkä nyt vihaa blondeja. Mutta kieltämättä olen huomannut, että baarissa blondi kääntää miesten päät. Ja tulee se sellainen "niinpä tietystä"-ajatus. Tosin, saan itsekkin huorittelua vain koska olen siunattu kunnon rinnoilla.
Tuosta huomaamisesta baareissa tuli joskus jossain dokkarissa jossa myös se selvennettiin hyvin,eli kun baareissä,yökerhoissa on valaistus mikä on ja seinätkin monesti täysin mustat niin brunetit ja erityisesti tummaihoiset häviävät seinäruusuiksi niissä ja blondit loistavat kuin kuu nii ne huomataan siellä paljon helpommin.
Eli brunet ja tummat päälle vaaleata eikä pikkumustaa jos haluaa että ei jää seinäruusuksi.
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson

Maybrick kirjoitti:Aika outoa. Itse luonnontummana brunettina, mutta kahden blondin tyttären äitinä en voisi kuvitella, että alkaisin vihana lapsiani vain, koska ovat blondeja. Kai tässä sekin pitää ottaa huomioon, vai... :wink:
Totta ja piti laitta tää ensiksi tonne kyselyihin ja siihen kysymykseksi vihaatko blondeja ja vastausvaihtoehdoksi nimeomaan en vaikka olen brune jne.

Mutta sitten olin kuulevina äitini huudon onko sulla taas kyselykausi/ikä,eikö olisi aika jo lähteä vaikka välillä potkinmaan palloa ulos nurmikolle,käypä vaikka kioskilta hakee jäätelä illaksi :lol:
Polar
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Polar »

Minä en vihaa, enkä edes inhoa ketään tukan värin perusteella, hieman "pätevämpi" syy moiseen täytyy olla ainakin minulla, vaikka hieman pikkumainen saatankin usein olla ihmissuhdeasioissa :D .

Itse olen luonnostani blondi ja vielä isorintainen kaiken kukkuraksi, mutta harvemmin olen huomannut muiden naisten puolelta mitään erityistä kateutta tai mustasukkaisuutta miesten huomiosta. Tähän saattaa suuresti vaikuttaa se, etten muuten näytä todellakaan miltään seksipommilta, vaan kuljen julkisilla paikoilla mieluiten maastohousuissa, hupparissa ja maihareissa, en koskaan meikkaa ja tukkakin on sellainen reuhka kuin on. Tyypillinen "rekkalesbo" siis, vaikka hetero olenkin :D .
I don't wanna be buried in a Pet Sematary. I don't want to live my life again -Ramones-
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Erikoinen ajatus, että pitäisi vihata blondeja :shock: Itse olen tumma ja minun kokemus on se, että kyllä meikäläisillekin ottajia löytyy; ei tarvitse siksi ainakaan blondeja kadehtia!
Kiiski Vastaranta
Olivia Benson

Järkyttäväähän se on kun tummat voivat vihata vaaleita siinä missä vaaleat rasistit tummia. :shock:
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Ihme Spedeilyä, meilläpäin kaikki ajaa kaikkia.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Nooruska kirjoitti:Totta. Itse olen luonnostani tumma brune enkä nyt vihaa blondeja. Mutta kieltämättä olen huomannut, että baarissa blondi kääntää miesten päät. Ja tulee se sellainen "niinpä tietystä"-ajatus. Tosin, saan itsekkin huorittelua vain koska olen siunattu kunnon rinnoilla.
Aikalailla sama homma. En itsekään vihaa blondeja (joskus itsekin tukkaani blondiksi värjäillyt), mutta kohdalleni on ehkä sattunut vain ärsyttäviä ihmisiä keillä sattuu olemaan vaaleat hiukset.. Huorittelua olen saanut kuulla luonnon suomien rintojeni takia, samis Nooruska. :D
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Mikäs ihmeen ketju se tämä on? :D

Aina, kun joku väittää, että häntä vihataan tai syrjitään hyvän ulkonäön takia, tulee ensimmäisen ajatuksena mieleen, että henkilöllä on oma kauneus/komeus noussut hattuun ja hän on huomaamattaan alkanut käyttäytyä ylimielisesti tai alentuvasti vähemmän onnekkaita kohtaan.

Omasta mielestäni blondit ovat söpöjä. Ja kaunista ihmistä on aina hauska katsella. Kun taas aletaan puhua kommunikaatiosta, alkavat muut tekijät vaikuttaa.
gravedigger kirjoitti:Ihme Spedeilyä, meilläpäin kaikki ajaa kaikkia.
Nii meilläkii!
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Ihan sama, minkä värinen tukka on, mutta pidennyksistä en tykkää. Enkä kans tykkää, että pukeudutaan ihan hirveen ylityrkysti.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Blondit ovat ihania!! Mutta sellaiset blondit joilla on yliräikeä tai liian tumma silmämeikki näyttävät ihan oikeasti halvoilta ja jotenkin tyrkyiltä. Mummoni sanoisi: "hutsuilta".

Niin olen siis blondi itsekin, tosin vanhemmiten sitä vaaleutta joutuu vahvistamaan kemiallisesti :mrgreen:
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tälläistä kyselyä en olekaan aiemmin huomannut...asia korjattava välittömästi. :)

Minäkään en tunnusta vihaavani blondeja, vaikka itse tumma olenkin. Käsittääkseni hiusten värillä ei mielestäni ole juuri merkitystä siihen millainen kukin on ihmisenä.
Tunnen siis useita blondeja, jotka on tosi mukavia ihmisinä ja toisaalta pissipäisiä brunettejakin on olemassa.
Jos sitten taas kateuskysymystä ulkonäöstä pitäisi ajatella, niin en missään tapauksessa olisi kateellinen blondeille heidän ulkonäkönsä tähden. Vaalea on liian haalea minun makuuni myös miesten ollessa kyseessä.
Vastaa Viestiin