Missä on Rosa?

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
John Doe
Christopher Lorenzo

Missä on Rosa?

Viesti Kirjoittaja John Doe »

12.08.2010
Itä-Uudenmaan poliisi pyytää vihjeitä 14-vuotiasta Rosa-tytöstä. Hän on ollut kateissa jo yli kolme viikkoa.
Poliisi epäilee hänen liikkuvan Tampere-Turku-Helsinki akselilla.
Rosa on 168 cm pitkä, hoikka ja painaa noin 50 kg. Kadotessaan hänellä oli vaaleat hiukset. Mukanaan hänellä oli
musta Björn Borg-merkkinen laukku. Hänen vaatetuksestaan ei ole tarkempia tietoja. Hän näyttää ikäistään vanhemmalta.
Kaikki tiedot Rosan mahdollisesta olinpaikasta tai liikkumisista voi ilmoittaa Porvoon poliisiasemalle numeroon 071 873 8734 tai
yleiseen hätänumeroon 112.

Poliisi ei anna tässä vaiheessa tarkempia tietoja katoamisesta.

Poliisi liittää mukaan kuvan Rosa-tytöstä.
http://www.poliisi.fi/poliisi/ita-uusim ... 7D003E9A5D
Kuva:
Kuva

On se ihme juttu, ettei poliisi osaa pistää kuvia JPG/JPEG muotoon tiedotteissaan.
Tässä tapauksessa kyseessä kuitenkin HUOMATTAVAN kaunis, nuori tyttö. Toivottavasti löytyy kunnossa ja ilman isompia "vaurioita". 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
jenni82
Agentti Scully

Re: Missä on Rosa?

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Mietin ihan samaa! Todella suloinen ja nätti tyttö! Tosin iän puolesta just pahimmassa angsti iässä eli toden näkösesti hatkassa laitoksesta( Lastenkodista) ja pyörii frendien nurkissa!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Urkuri
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Urkuri »

Jos tää tyttö oiski ollu ruma, oisitteko heti kommentoinu "ai että on muuten kamala kottaraine, hyi saatana!" ? Tuskin.

Mun mielestä on outo, että jutussa sanotaan tytön näyttävän ikäistää vanhemmalta. Kuvassa näyttää just tasan tarkkaan 13-15-vuotiaalta ja meikit vielä korostaa sitä että jotain pitää tehä näyttääkseen vanhemmalta.

Todennäkösesti tääki mirri löytyy ehjänä ja korkeintaan tukka väriä vaihtaneena jonku kivan kaverin luota. Toivotaan ja uskotaan...
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

itse ihmettelen kans usein tällä foorumilla katoamisissa tai yleensäkin lapsiin kohdistuneissa rikoksissa käytettyä "oli/on kuitenkin kaunis tyttö" lausetta.. miksei samaa sanota täällä koskaan pojista?

eikö keskiverto lapsesta (tai siis meikkaamattomasta nuoresta) ole niin väliä ,kun "ei se ollut niin kaunis"?

onneksi kuitenkin rumia lapsia on hyvin vähän olemassa,niin tekin viitsitte vähän välittää heistä jotka katoavat tai joutuvat rikoksen uhriksi. :evil:
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Mitö se nyt sitten haittaakaan, jos ohimennen joku mainitsee jonkun olevan nätti/kaunis?
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

DollariExpress kirjoitti:itse ihmettelen kans usein tällä foorumilla katoamisissa tai yleensäkin lapsiin kohdistuneissa rikoksissa käytettyä "oli/on kuitenkin kaunis tyttö" lausetta.. miksei samaa sanota täällä koskaan pojista?

eikö keskiverto lapsesta (tai siis meikkaamattomasta nuoresta) ole niin väliä ,kun "ei se ollut niin kaunis"?

onneksi kuitenkin rumia lapsia on hyvin vähän olemassa,niin tekin viitsitte vähän välittää heistä jotka katoavat tai joutuvat rikoksen uhriksi. :evil:

Kyllä mä sanon pojistakin, esim se pieni kadonnut poika on todella suloinen pakkaus ja komia nuori mies! Miksi ei saisi mainita jos on nätti lapsi!!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Siksi kun kaikilla meillä on omatkin silmät päässä. Mitä sitä selvää asiaa jauhamaan. :mrgreen:
DollariExpress
Christopher Lorenzo

kirjoittaja John Doe sai mielipiteestäni sellaisen kohtauksen että alkoi lähettelemään YV:tä :shock:

ei pitäisi foorumille kirjoittaa yhtään mitää jos takapuoli ei kestä kritiikkiä lainkaan :roll:

löytyikin asetuksista helvetin hyvä nappula ettei enään tule kyseiseltä henkilöltä privoja:

Vihamiehet ovat käyttäjiä joita ei huomioida. Näiden käyttäjien kirjoittamia viestejä ei näytetä ja yksityisviestit eivät ole sallittu. Huomaa, että et voi lisätä valvojia tai ylläpitäjiä listaan.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
DollariExpress
Christopher Lorenzo

vielä ehti John Doe uhkailla LOL:

Talossa tavataan.....EHKÄ!? Puhutaan sit niistä "lätinöistä", jos uskos/kanttis kestää. Ihan turha vedota siihen, ettet "tarkottanu" mun tekstiä, perkele.
No hyvä jos tiedät, mitä ja kenelle olen YVnä lähettäny, sillon ei pitäs olla nokan koputtamista aiheesta. 8)
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

DollariExpress kirjoitti:onneksi kuitenkin rumia lapsia on hyvin vähän olemassa,niin tekin viitsitte vähän välittää heistä jotka katoavat tai joutuvat rikoksen uhriksi. :evil:
Äläs nyt. Minun mielestäni rumia lapsia, nuoria ja aikuisia on vaikka millä mitalla. Itse saat keksiä luuletko minun välittävän sellaisten katoamisista ja sellaisiin kohdistuvista rikoksista vai en 8)
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

DollariExpress kirjoitti:kirjoittaja John Doe sai mielipiteestäni sellaisen kohtauksen että alkoi lähettelemään YV:tä :shock:

ei pitäisi foorumille kirjoittaa yhtään mitää jos takapuoli ei kestä kritiikkiä lainkaan :roll:

löytyikin asetuksista helvetin hyvä nappula ettei enään tule kyseiseltä henkilöltä privoja:

Vihamiehet ovat käyttäjiä joita ei huomioida. Näiden käyttäjien kirjoittamia viestejä ei näytetä ja yksityisviestit eivät ole sallittu. Huomaa, että et voi lisätä valvojia tai ylläpitäjiä listaan.
Juu, mainitulla kirjoittajalla tuntuu olevan tuo prinsessanherkkyyssyndrooma aika vahvana päällä... :roll: Suosittelen jättämään täysin huomiotta. Niin minäkin olen tehnyt niin hänen kuin muidenkin vastaavien tapauksessa.
KariGrandi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja KariGrandi »

Voi olla lähtenyt jonkun jätkäkaverinkin matkaan. On siinä iässä ja angsti päällä.
vivy
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vivy »

Niinhän se on, että kaunista tahi laihaa saa aina kommentoida miten lystää, mutta rumasta tai lihavasta ei sanota mitään koska totuus menisi haukkumisen puolelle. En silti ymmärrä, miten ulkonäkö - joka on ihan samanlainen kuin tuhansilla muillakin Suomen nuorilla - liittyy katoamiseen. Eikö ruma voi olla lähtenyt poikaystävän matkaan (koska sellaistahan ei voi olla), mutta kauniin kohdalla se on jopa todennäköistä? Vai mikä on se syy, että ulkonäköä pitää heti ensimmäiseksi kommentoida?
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

HUOMATTAVAN kaunis? Ikäistään vanhemman näköinen? Pyh, ihan taviksen teinipissiksen näköinen, ei sen kummempaa.

DollariExpress: missä ihmeen "talossa" te tapaatte John Doen kanssa? Onko tiedossa lisää materiaalia yhteiseen seikkailuunne?
Elpukka
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... os=hl-ko-1

Kadonnut Rosa-tyttö löytyi
13.08.2010 08:55

Kadonnut 14-vuotias Rosa-tyttö on löytynyt tänään lähellä Oulua.

Tyttö ehti olla kateissa yli kolme viikkoa.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Vastaa Viestiin