Hessu52 on häirikkö!?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mikko82
Neuvoja-Jack

Hessu52 on häirikkö!?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Alkaa ottamaan kaaliin nimimerkki "Hessu52" ja hänen kanssaan käymäni "ya-keskustelut" ja mä tahdon jonkinlaisen eston sille ettei mulle enää ko. tyyppi kirjoittelisi enää mistää eikä varsinkaan aiheesta "Bodomin murhat". Menee kuppi nurin. Ns. "Aivopesu" käynnissä Gustafssonin syyksi ja se ei ole spekulointien kannalta muuta kuin äärimmäisen hyökkäävää, johon pitää puolustautua. En ole koskaan Gustafssonin syyllisyyteen uskonut! Omaan vielä tässä jutun yhteydessä omat aivoni.

Henkilökohtaisen "vi**uilun" jälkeen laittaa "yställisin terveisin, Hessu52". En pidä niitä terveisiä kovinkaan "ystävällisinä", jos koitetaan aivopestä ihmistä toisen ajatusten ja aatemaailman kannalle?

Nimimerkki "Hessu52" ei ymmärrä, että maisema on muuttunut Bodominjärven rannoilla äärimmäisen paljon yli 40 vuodessa tai puhumattakaan nyt 50 vuodessa. Kuvittelee, että kaikki se kasvillisuus "mikä nyt rehottaa" on pysynyt sellaisenaan ja on pysynyt 1960-luvulta kuin nykyisin 2010-luvullakin "muuttumattomana"!! :) KRP:n suorittamat katselmukset 2000-luvulla on samat kuin 1960-luvulla? Enpä sanois!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
matlockb
Watson itse

Re: Hessu52 on häirikkö!?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

En ota kantaa tähän häirikköjuttuun kun en ole viestejä lukenut, en yksityisiä enkä tuolla Bodom-alueella.
Neuvona annan kuitenkin Mikko82:lle ja muillekkin jotka eivät asiaa ole välttämättä huomanneet että tietyn henkilön viestit voi estää, käsittääkseni tämä tapahtuu lisäämällä henkilö vihamieheksi jolloin käyttäjän yksityisviestejä ei huomioida. Mikäli viestit kokee loukkaaviksi tai henkilökohtaisuuksiin menemiseksi, on syytä ottaa yhteyttä ylläpitoon ja laittaa viestit heidän nähtäville ja saada sitten heidän asianmukainen kanta asiaan, heillehän viime kädessä kuuluu järjestyksen ylläpitäminen tällä palstalla.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

whaaaat...luulin, että Hessu52 on hävinny tältä palstalta kokonaa! :shock:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Ainakin itse olen vaihtanut hessu52:n kanssa yv:itä aiheesta Bodom ja ne ovat olleet ihan asiallisia. Itselläni ei ole selvää kantaa Bodomin syyllisyyteen. Paitsi joinakin päivinä. :mrgreen:
Mikko82
Neuvoja-Jack

Panettelua, aivopesua ja henkilökohtaisuuksiin meneviä johtopäätöksiä/syytöksiä viimeinen yv-viesti täynnä (ennen tämän keskustelun alkua). Katsoisin, että Hessu52 pilkkaa NG:tä monessa yhteydessä eli puhuttelee nuoremmille keskustelijoilleen kuin että tulisi "vaihtaa vaipat"...ei minkäälaista ymmärrystä tai kunnioitusta eri keskustelijoita kohtaan vaan jatkuvaa "pakkomielteisyyttä" ja nimittelyä, jos on erimieltä? Älytön keskustelukumppanina, jollei ole samaa mieltä hänen kanssaan. Ns. "Oikeusmurhia" en ryhdy täällä käsittelemään!

NG:n ikäisiltä tulisi ko. tyyppi saada "isän kädestä".
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Vaikka olenkin päättänyt olla kirjoittamatta täällä enää ikinä, niin voinen sanoa tosiasioina sen, että yksityisviestin lahttäminen tälle Mikko82: lle johtui ainoastaan siitä, kun hän eräässä kirjoituksessaan kehoittaa minua pitämään turpani kiinni.

No minä en ollut kirjoitellut "infoon" piiiiiitkäääään aikaan, joten olin pitänyt turpani kiinni, mutta tämä KMikko82 sai kuin saikin turpani auki.

En minä mitään agiteeraa, vaan olen kertonut ne faktat, jotka minä tiedän asiasta ja miten minä ajattelen, mutta tuohan ei KMikolle sovi, vaan hän häiriköi allekirjoittanutta yv: llä joista hän sitten murhainfon sääntöjen vastaisesti irrottelee tiettyjä lauseita, vai onko niin, ettei tämä KMikko ymmärrä mitä olen hänelle kirjoittanut.

No jos ei ymmärrä, niin sille en voi mitään.

Ystävällisesti hessu52
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Mikko82 kirjoitti:Panettelua, aivopesua ja henkilökohtaisuuksiin meneviä johtopäätöksiä/syytöksiä viimeinen yv-viesti täynnä (ennen tämän keskustelun alkua). Katsoisin, että Hessu52 pilkkaa NG:tä monessa yhteydessä eli puhuttelee nuoremmille keskustelijoilleen kuin että tulisi "vaihtaa vaipat"...ei minkäälaista ymmärrystä tai kunnioitusta eri keskustelijoita kohtaan vaan jatkuvaa "pakkomielteisyyttä" ja nimittelyä, jos on erimieltä? Älytön keskustelukumppanina, jollei ole samaa mieltä hänen kanssaan. Ns. "Oikeusmurhia" en ryhdy täällä käsittelemään!

NG:n ikäisiltä tulisi ko. tyyppi saada "isän kädestä".
Hm, ottavatkohan jotkut tämmöiset nettikeskustelut vähän (?) turhan vakavasti...?? :lol:

Sellaisen vaikutelman voisi ehkä saada esim. ao. kirjoittajasta. Tässä eräs hänen tuore postauksensa:

Re: Raisan tapaus

ViestiKirjoittaja Mikko82 päivämäärä Ma Elo 30, 2010 1:44 pm
Offtopic:

INES 7 kirjoitti:Tosin Maailma tuhoutuu 2012, jolloin rikokset vanhenevat vähänniinku automaattisesti

Täh? Mistä tuo tietosi on peräisin?

Olen ateisti, enkä jaksais tuollast uskovaisten höpinöitä kuunnella. Oli kysymys jostakin unista tai maailman tuhoutumisista!!

- http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 81#p336181

Jäiköhän tuossa ehkä pieni huumorinväre huomaamatta...?? 8)
härkä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja härkä »

Hessu52:n ja minun väliset yhteydenotot ovat olleet asiallisia ja ystävällishenkisiä.
:lol: Ja sillä
http://matty03.files.wordpress.com/2010/04/onion.jpg :mrgreen:
Valdovas
Axel Foley

härkä kirjoitti:Hessu52:n ja minun väliset yhteydenotot ovat olleet asiallisia ja ystävällishenkisiä.
:lol: Ja sillä
http://matty03.files.wordpress.com/2010/04/onion.jpg :mrgreen:
Onion Fields Forever! :D

Ja kuka keksii tuosta tietyn foorumin yleisteemaan liittyvän assosiaation, saa oikein mehevän kynnen! :)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Ja sillä Sipuli!
Nothing is quite what it seems
Mikko82
Neuvoja-Jack

Valdovas:
Unet ja panettelut eivät kuulu asialliseen keskusteluun. Onhan se tietenkin totta, että keskusteluissa tulee välillä väläytellä jotakin, jonka mukana on huumoria, mutta sitten kun se muuttuu "aivopesuksi" tai menee henkilökohtaisuuksiin: "avaa jo silmäs! ootsä nyt tyhmä/idiootti, kunnet pidä Gustafssonia syyllisenä" (suoli24:n kaltaista keskustelua, jota en voi sietää), niin sellaisen tulisi minusta olla potilaana jossakin. Eihän sen keskustelun sellaista pidä olla, että alkaa haukkumaan muita. Jos se "yksipuolinen huumori", jolla herjataan muita on huumoria, niin voinen ihmetellä keskustelijoiden käytöstapoja jne. ja ihmettelemään millainen tämä henkilö ois Minfon ulkopuolella.

Kaikkia voi kieltää spekuloimasta, jos joku näkee unta (se on aivan älytön!), koska se ei hyödytä ketään? Miten unet voivat muuten liittyä katoamistapauksiin? Ei poliisikaan kuuntele unen näkijöitä tai muita ennustajaeukkoja ja kaikki meistä tietää millaisina niitä yleensä he pitävät, joten keskusteluissa pitää ennenkaikkea ajatella niin miten poliisi tätä tapausta tutkisi ja mitä jättäisi tutkimatta.

Varmasti on joitakin unipalstoja sitä varten?
Piskooppi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Piskooppi »

Mikko82 kirjoitti:Ei poliisikaan kuuntele unen näkijöitä tai muita ennustajaeukkoja ja kaikki meistä tietää millaisina niitä yleensä he pitävät, joten keskusteluissa pitää ennenkaikkea ajatella niin miten poliisi tätä tapausta tutkisi ja mitä jättäisi tutkimatta.
Vain tämä lause pisti silmään sen verran, että kyllähän näitä "selvän"näkijöitä on myös poliisi käyttänyt. Varmasti myös unissa esiintyvät vihjeet otetaan tavalla tai toisella huomioon.
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Valdovas
Axel Foley

Mikko82 kirjoitti:Valdovas:
Unet ja panettelut eivät kuulu asialliseen keskusteluun. Onhan se tietenkin totta, että keskusteluissa tulee välillä väläytellä jotakin, jonka mukana on huumoria, mutta sitten kun se muuttuu "aivopesuksi" tai menee henkilökohtaisuuksiin: "avaa jo silmäs! ootsä nyt tyhmä/idiootti, kunnet pidä Gustafssonia syyllisenä" (suoli24:n kaltaista keskustelua, jota en voi sietää), niin sellaisen tulisi minusta olla potilaana jossakin. Eihän sen keskustelun sellaista pidä olla, että alkaa haukkumaan muita. Jos se "yksipuolinen huumori", jolla herjataan muita on huumoria, niin voinen ihmetellä keskustelijoiden käytöstapoja jne. ja ihmettelemään millainen tämä henkilö ois Minfon ulkopuolella.
Käytöstapoja kannattaa aina arvostaa, netti mukaanlukien, mutta toisaalta kaikesta ja varsinkaan tietoisesta provosoinnista ei kannata provosoitua. Toistan myös sen näkemykseni, että elämää on kuulema tällaisten keskustelupalstojen ulkopuolellakin eikä niitä siten ihan niin kauhean vakavasti ehkä kannata ottaa... 8)
Kaikkia voi kieltää spekuloimasta, jos joku näkee unta (se on aivan älytön!), koska se ei hyödytä ketään? Miten unet voivat muuten liittyä katoamistapauksiin? Ei poliisikaan kuuntele unen näkijöitä tai muita ennustajaeukkoja ja kaikki meistä tietää millaisina niitä yleensä he pitävät, joten keskusteluissa pitää ennenkaikkea ajatella niin miten poliisi tätä tapausta tutkisi ja mitä jättäisi tutkimatta.
En usko, että meistä kellään täällä ylläpitoa ja moderaattoreita lukuunottamatta on sen suurempi mandaatti kieltää tai käskyttää muiden postailuja muuta kuin ilmaisemalla oma mielipiteensä. Mitä enneuniin, selvänäkemisiin sun muihin etiäisiin tulee olen niitä kohtaan varsin kriittinen, mikä monille on jo varmaan varsin hyvin selvinnytkin, mutta minusta sellaisiin kannattaa puuttua hyvin perustelluin asia-argumentein eikä niinkään yrittämällä rajata ja ohjailla keskustelua.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Edelleenkään en puutu kahden käyttäjän keskinäiseen riitelyyn. Mielestäni kuitenkin sekä täällä että tosielämässä AINA kannattaisi pyrkiä sopimaan erimielisyydet ja kaikkien hyväksyä eriävät mielipiteet ja jos sattuu kiihtymään niin aina voi pyytää anteeksi ja sopia asian, eli olisikohan tämäkin riitely sovittavissa jos toinen käyttäjistä tekisi aloitteen? Ihan vaikka tässä ketjussa, oman kokemuksen mukaan ei ole kauhean kivaa että on riidoissa, ei netissä tai missään muuallakaan toisten kanssa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Mun mielestä Hessu52 ei ole häirikkö,vaan ihan kunnon heppu;vanhemmanpolven Minfolaisia.
Nykynuoret suhtautuvat nettikeskusteluihin vähemmän kiihkottomasti mitä vanhanliiton äijät.
I have spoken.
Vastaa Viestiin